Vihreillä Neandertal-geeni ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Uusin tutkimus kertoo Neanderdalin ihmisellä olleen nk. varovaisuusgeenin, joka esti neanderdalia kokeilemasta uusia asioita ja siksi Gro-Magnonin ihminen voitti. Lajit kuitenkin myös risteytyivät ja
nykypäivänäkin on ihmisiä, joilla on tuo neanderdal-geeni. Tutkimukset
osoittavat edelleen, että useimmat sen kantajat ovat poliittiselta kannaltaan vihreitä, pelkäävät edistystä ja teknologiaa. Tämä on hyvin
lohdullinen tieto, Gro-Magnon tulee voittamaan jälleen, neanderdal-viher-geeni on väistyvä !!!

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija
Aks
Eikö sulla oikeasti ole parempaa tekemistä, kun keksiä onnettomia trollauksia tänne foorumille?

Viheriä ???

Tuo muuten on totta, tiedettä, en keksinyt sitä itse, Michael Crichton
kertoo tiedelähteisiin viitaten uuusimassaan, "Next" !

Vierailija
ruskamies
Vahtera
Se on neandertal arvon herra kielipoliisi.

Shit sattuu, parhaimmillekin meistä ... !!!

Jatketaan vielä kielenhuoltoa. Se on cro magnon.

Vierailija
Vahtera
ruskamies
Vahtera
Se on neandertal arvon herra kielipoliisi.

Shit sattuu, parhaimmillekin meistä ... !!!

Jatketaan vielä kielenhuoltoa. Se on cro magnon.

PILKUNNUSSIJA !!!

Vierailija

Tämän neandertalilaisen kanssa risteytyisin mielelläni ihan koska vaan.

Paitsi äh, mähän olin jo Vihreä. No silti.

Vierailija
Vahtera
Tämän neandertalilaisen kanssa risteytyisin mielelläni ihan koska vaan.

Paitsi äh, mähän olin jo Vihreä. No silti.

Ei sitä nyt heti pidä innostua, vaikka toisella onkin vihreä nuttu.

Vierailija

Ja siin on 2 bösaa ( ainakin ) viidestätoista, mitäs se tekee ... 13 prossaa ja kun Kinseyn mukaan keskimäärin on pari prosenttia ...
Tosin ei ole tiedossa oliko neandertalilaiset ... hei, tuohan voisi myös selittää niiden sukupuuttoon kuolemisen ... !!!

Vierailija
ruskamies
Ja siin on 2 bösaa ( ainakin ) viidestätoista, mitäs se tekee ... 13 prossaa ja kun Kinseyn mukaan keskimäärin on pari prosenttia ...
Tosin ei ole tiedossa oliko neandertalilaiset ... hei, tuohan voisi myös selittää niiden sukupuuttoon kuolemisen ... !!!

Siinäpä Busselle eläkepäiville väitöskirjan paikka.

edit: Kuvasta voinet vetää johtopäätöksen, että 40 rosenttia Vihreistä miehistä on homoseksualistei. Hip hei. Mut onks se alakanttiin?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat