Kysymys kaikille foorumin naisille

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos yksin oleva mies sanoo jotakin synkässä metsässä, jossa yksikään nainen ei ole häntä kuulemassa, onko mies edelleen väärässä?

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Äijä on yksin synkässä metässä ja puhuu itsekseen.

Ei ole näyttöä, että se on siellä ja onko koko äijää edes olemassa.

Jos se joskus kertoo olleensa yksin synkässä metässä ja väittää sanoneensa jotain, on lausuma epäluotettava kun todisteita ei ole.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Jos ei tiedä mitä ko. tyyppi sanoo, niin pahapa sitä on mennä päättelemään sen enempää väärässä kuin oikeassakaan olemista. Toisaalta yksinään metsän keskellä jupisemisesta saatetaan tehdä tietyn tyyppisiä johtopäätöksiä hänen suhteensa...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija
Stinger
Jos ei tiedä mitä ko. tyyppi sanoo, niin pahapa sitä on mennä päättelemään sen enempää väärässä kuin oikeassakaan olemista. Toisaalta yksinään metsän keskellä jupisemisesta saatetaan tehdä tietyn tyyppisiä johtopäätöksiä hänen suhteensa...

No nyt ne tekee jo tietyn tyyppisiä johtopäätöksiä, vaikka eivät edes tiedä mitä mutisee, vai mutiseeko ollenkaan.

MOT

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
SAMAEL
Stinger

No nyt ne tekee jo tietyn tyyppisiä johtopäätöksiä, vaikka eivät edes tiedä mitä mutisee, vai mutiseeko ollenkaan.

MOT

Ketjun aloittaja antoi ymmärtää miehen sanovan jotain yksinään keskellä metsää ja tuo oli oma kommenttini siihen. Totta toisaalta on, että jos siellä ei ole ketään lähimailla, niin ei voida tietää, että onko siellä se mieskään saati höpöttääkö itsekseen jotain.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Tarkkailija
Jos yksin oleva mies sanoo jotakin synkässä metsässä, jossa yksikään nainen ei ole häntä kuulemassa, onko mies edelleen väärässä?
Ihan ensix tarvii sanoo, et tää oli aika hyvä avaus - tuli Perkeleen listalle lisää nimiä

Riippuu siitä, mitä metsä vastaa.

edit: ärrä-vika

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
tuc
Tää on mun mielestä yksi parhaita ikuisuuskysymyksiä.

Veikkaan, että kyllä se silti on väärässä.

Mutta lähtökohtaisestihan sinä taas olet väärässä, joten mitäs me siitä voimmekaan päätellä ? Siis vaikka nyt jupisetkin keskellä synkkää forumia, eikä kukaan... ei, kun minähän vastaan. No, silti.

Vierailija

7 naista jo vastannut. Ja minä kahdeksas. DM oikeassa että "perkeleen" listalle tuli lisää nimiä.

Vastaus: jos mies mutisee jotain metsässä missä ei yhtään naista ole häntä kuulemassa, niin se mitä hän mutisee/sanoo on 50-50 oikein tai väärin. Koska mistäs minä voin tietää mitä hän sanoi, niin se voi olla joko oikein tai väärin. Mies ehkä itse tietää puhuiko metsälle satua vai totta.

Vierailija

Ei ole mies välttämättä väärässä. Hän on mennyt metsään harjoitellakseen sanottavaansa myöhempää käyttöä varten. Hänhän saattaa kokeilla sanoa: "Kultaseni, olikos tämä sitä sinun lempisuklaatasi?"

Vierailija
Ayla
siouxeyesighed legion
Ayla
Tästä.
Foorumin naaraat / juorut
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=6618

...curiosity killed the cat ?

Olen muutenut joskus miettinyt, miksei tuossa ketjussa ole kunnon juoruja. Vai missaanko tässä jonkin läpän ?

Juoruja on melkein joka ketjussa, perkeleenkin ketjussa.[/quote]
Mutta ei tarpeeksi. Aikoinani vilkuilin tuota ketjua juorujen toivossa, mutta petyin kun puhuivat vain siitä kuka on nainen ja kuka ei.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat