Turhat koulutukset/ylierikoistuneet koulutukset.

Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Minusta tämä koulutus systeemi on mennyt överiksi kun jo jopa siivousalalle on oma koulutus!! Ihan oikeasti, vuoden pitäisi käydä koulua missä imuroidaan ja lakaistaan lattiaa..jee, vähän järkevää..se vaatiikin niin paljon taitoa.

Siinä on vain yksi turhuuden huippu, on niitä vielä vauvahierontaa ja hieronta ylipäätänsä..

Ennen automekaanikonkin koulutuksella pääsi paperitehtaalle töihin, nykyään melkein jokatyöpaikkaan on oma koulutuskin..

Sitten vielä mahtava työkkäri ei yritä edes löytää minulle tai muille työttömille töitä, vaan tarjoaa typeriä työharjoittelupaikkoja mitkä ovat työnantajille ilmaiset ja joudut tekemään täysipäiväisiä töitä ilman lomaetuja tai saati mitään muutakaan, ja se tuki minkä saat kelalta on niin säälittävä, ettei meinaa riittää eväsruokaakaan..
Perseelleen tämä yhteiskunta on menossa..

Olen fiksu ja älykäs!

Kommentit (3)

Vierailija

Joopajoo, jokaisen tulisi siis osata vähän kaikkea, mutta ei mitään tarpeeksi.

Haa, toivottavasti olet potilas silloin, kun kirurgina on työkkäristä vetäisty spurgu, jolla koulutuksena 7½ luokkaa peruskoulua.

Vierailija

Nalle Puh kirjoitti:

Minusta tämä koulutus systeemi on mennyt överiksi kun jo jopa siivousalalle on oma koulutus!! Ihan oikeasti, vuoden pitäisi käydä koulua missä imuroidaan ja lakaistaan lattiaa..jee, vähän järkevää..se vaatiikin niin paljon taitoa.

Siivojat laitoksissa (sairaalat esimerkiksi) joutuvat tekemään tarkkaa työtä ehkäistäkseen mikrobien leviämisen, joten ei se ole ihan sama millä rätillä mistäkin sutaistaan. Itse en ole siivooja, mutta sairaaloissakin harjoitteluaikanani työskennellyt.

Nalle Puh kirjoitti:

Sitten vielä mahtava työkkäri ei yritä edes löytää minulle tai muille työttömille töitä, vaan tarjoaa typeriä työharjoittelupaikkoja mitkä ovat työnantajille ilmaiset ja joudut tekemään täysipäiväisiä töitä ilman lomaetuja tai saati mitään muutakaan, ja se tuki minkä saat kelalta on niin säälittävä, ettei meinaa riittää eväsruokaakaan..

Vapailta markkinoilta saa työpaikkoja, jos saa ja harjoittelujaksot kannattaa käyttää "verkostoitumiseen". Jos ei työtä saa niin paikkakunnan tai alan vaihto edessä (työvoimapoliittinen koulutus). Kelan tuki on "perseestä" ja tekee köyhänä olemisesta täysin taloudellisesti kannattamatonta .

Uusimmat

Suosituimmat