Ylikansoitus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Elikkä, mitähän tällekkin asialle aijotaan tehä ja milloin? Ihmiset yrittää kokoajan saada lääkkeillään ihmisiä kuolemattomiksi, mutta samalla tullaa lähemmäksi massakuolemaa ylikansoituksen takia.

Ihmiset on tuomittu tuhoon, ellei tätä ongelma saada ratkaistua lähipäivinä.

Kommentit (6)

Vierailija
Immuuni
Ihmiset yrittää kokoajan saada lääkkeillään ihmisiä kuolemattomiksi, mutta samalla tullaa lähemmäksi massakuolemaa ylikansoituksen takia.

jep. define irony.

Immuuni
Elikkä, mitähän tällekkin asialle aijotaan tehä ja milloin?

eipä kai tälle mitään voi tehdä. ihmisiä pitäs vähentää, mutta kukaan ei halua kuulua vähennettäviin. siispä olenkin omaksunut ajatuksen siitä, että ihmiskunta pystyy ihan hyvin tuhoamaan itsensä ilman että siihen tarvis panostaa erikseen yhtään enempää. linkolalla on ollut ihan hyviä ajatuksia. niin, eiköhän tässä lopun alkua olla eletty jo pidempään.

mä itse olen löytänyt lohdun siitä, että ihmiskunta saa juuri sitä mitä ansaitsee. meillä olis välineet ja keinot esimerkiks tän boltsin pelastamiseen, puuttuu vain halu tehdä niin. tärkeämpää on nopeat voitot kun järkevä kehitys. onneksi vanha viisaus laulaen tulevasta pitää tässäkin paikkansa.

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005
Immuuni
Elikkä, mitähän tällekkin asialle aijotaan tehä ja milloin? Ihmiset yrittää kokoajan saada lääkkeillään ihmisiä kuolemattomiksi, mutta samalla tullaa lähemmäksi massakuolemaa ylikansoituksen takia.

Ihmiset on tuomittu tuhoon, ellei tätä ongelma saada ratkaistua lähipäivinä.

Oikein . Itse aion kuolla vähän jälkeen eläköitymisen .Näillä resursseilla ei tätä populaatiota elätetä . Öljy loppuu aikaisintaan 2030 . Ihmisen illuusio loputtomasta elämisestä on kuollut ja kuopattu . Toki teollistunut käsitys raaka-aineista ja hyväksikäytettävistä ihmisistä on loputon . Näin ei ole mutta elämä kulkee rataansa ,vaikka pesäänsä paskoen . Se on sitä Homo sapiens -meininkiä , parhaimmasta päästä , tai pahimmasta .

Vierailija

Minulla on toimiva ratkaisu ylikansoitukseen. Ratkaisun nimi on:

SUURET KUOLON ARPAJAISET!

Järjestettään eri lottokoneilla suuret maailmanlaajuiset arpajaiset joissa arvotaan ketkä jäävät henkiin. 2/3 maailman väestöstä saa kuolemantuomion ja jäljelle jää vain onnekas 1/3!

Jokainen valkoihoinen saa kaksi arpaa kun taas neekerit, ählämit, vinosilmät ja vastaavat saavat ainoastaan yhden arvan.

Tämä siksi että juuri neekerit ja vinosilmät ovat sitä liikakansoitusta ja he sen aiheuttavat.

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005
Veli Venäläismielinen!
Minulla on toimiva ratkaisu ylikansoitukseen. Ratkaisun nimi on:

SUURET KUOLON ARPAJAISET!

Järjestettään eri lottokoneilla suuret maailmanlaajuiset arpajaiset joissa arvotaan ketkä jäävät henkiin. 2/3 maailman väestöstä saa kuolemantuomion ja jäljelle jää vain onnekas 1/3!

Jokainen valkoihoinen saa kaksi arpaa kun taas neekerit, ählämit, vinosilmät ja vastaavat saavat ainoastaan yhden arvan.

Tämä siksi että juuri neekerit ja vinosilmät ovat sitä liikakansoitusta ja he sen aiheuttavat.

Mikä on sinun ongelmasi ? Sitä pohtiessasi ,se on sinun tulevaisuutesi . Ongelmiin olet jo perehtynyt ,mikä on sinun tulevaisuutesi .

Vierailija

Meitä on 6 miljardia, arvoiden mukaan noin 9 miljardia 30 vuoden päästä.

Mikäli maailma kerran pystyy elättämään ja kasvattamaan väkimäärän 9 miljardiin, niin mihin perustuu väite, että 6 miljardia on liikaa.

Mitään oikeaa määrää ei ole olemassa, mutta väestönkasvun täytyy tietenkin jonain päivänä taantua tai muuten täytyy löytää toinenkin planeetta asuttavaksi...

rcislandlake
Seuraa 
Viestejä2683
Liittynyt3.10.2006

Eiks olis tarkoitus lähteä valloittamaan muita planeettoja ja asuttavia kuita..

Ensteks nyt tuo paras vaihtoehto eli Mars... Marsiin pitäis enste viedä säteilyä kestävää bakteerilajistoa, joka pikkuhiljaa lämmittäisi planeettaa, jotta sen vesivarastot sulaisivat.. Myös kaasukehä pitäisi luoda..

Venuksenkin sais kuulemma asuttavaks, jos sais sen kasvihuoneilmiön kuriin...

Sitten hyvin monen tuhannen sukupolven jälkeen kuka kansa mihinkin suuntaan lähtisi toisiin tähtijärjestelmiin..

SCIFI nyt - tulevaisuudessa EI/Ehkä

Parempi on olla sanomatta mitään, jos ei ole mitään sanottavaa. Keskustella voi aina.

Uusimmat

Suosituimmat