10% miehistä mielenvikaisia?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Juuri telkassa (A-Zoom) kerrottiin, että pahimmillaan jopa 20% (keskimäärin 10%) armeijan ikäluokista keskeyttää ja heistä yli puolet mielenterveysongelmien takia. Kutsuivat heitä mieleltään sairaiksi.

Armeijan sosiaalikuraattori mainitsi, että suurin osa heistä on yksinhuoltajaäitien lapsia, eli isä puuttuu perheestä...

Kuinka moni teeskentelee päästäkseen pois, sitä ei tiedä kukaan. Armeijan mukaan Suomessa on siis yli satatuhatta mielenterveysongelmaista miestä?

Sivut

Kommentit (257)

Vierailija

Onko orjuudesta kieltäytyminen muka sairautta? Yhteiskunta joka käyttää moista uuskieltä on itse hyvin sairas. Mielenvikaisia ovat ne aivopestyt 90% jotka alistuvat ns. valtion orjiksi.

Vierailija
SAMAEL
Onko orjuudesta kieltäytyminen muka sairautta? Yhteiskunta joka käyttää moista uuskieltä on itse hyvin sairas. Mielenvikaisia ovat ne aivopestyt 90% jotka alistuvat ns. valtion orjiksi.

Noh, jos kukaan ei puolustas niin taitas olla parissa viikossa maalla uusi johto. Tältä kantilta ajateltuna ei kauhean mielenvikaiselta kuulosta maanpuolusus.

Toope
Seuraa 
Viestejä23147
Liittynyt23.7.2006
SAMAEL

Samaelkin taitaa olla yksinhuoltajaäidin lapsi!

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
P2
SAMAEL

Noh, jos kukaan ei puolustas niin taitas olla parissa viikossa maalla uusi johto. Tältä kantilta ajateltuna ei kauhean mielenvikaiselta kuulosta maanpuolusus.

Mielenvikaistahan tuo on, että verissäpäin puolustetaan jotain vitun johtoa.

Vierailija
SAMAEL
hä mitenni? kun vaihtoehtona on intti,sivari ja vankila niin kyllä mä ton intin tosta nappaan. sieltä pääsee sentään kuudella kuukaudella pois ja sielä oppii elämään jatkuvan vitutuksen alaisena. yksilönä toi on varmaa paras ratkasu. kuntoki kasvaa samalla.

50% ketä meiltä lähti sivariin oli narkkareita tai muuten vaan päästään viallisia (alko itkemään ekana yönä äitiä yms.) ja loput 50% ei vaan napannu juosta pakkasessa. masennuksen takia useimmat varmaan tuolta pois lähtee.niitä ei jaksa kiinnostaa kiduttaa itteensä enää yhtään enempää sen perusmasennuksen lisäksi.

Vierailija
Toope
SAMAEL

Samaelkin taitaa olla yksinhuoltajaäidin lapsi!

En ole, enkä myöskään isänmaa uskontoon aivopesty ressukkakaan.

Vierailija
shug
hä mitenni? kun vaihtoehtona on intti,sivari ja vankila niin kyllä mä ton intin tosta nappaan

No ehkä kaikki intin käyvät eivät ole mielenvikaisia, vaan osa on painostuksen alla murtuvia pelkureita. On kuitenkin äärimmäisen typeryyden sekä lammasmaisuuden merkki edes lähteä naurettavien maastoon kuviteltujen rajojen ja johtajien valtapelien vuoksi käytäviin tappamisskaboihin tähtäävään orjakoulutukseen. Vapaaehtoinen orja on kaikkein naurettavin ihmisen irvikuva mitä kuvitella saattaa.

Vierailija
SAMAEL

No ehkä kaikki intin käyvät eivät ole mielenvikaisia, vaan osa on painostuksen alla murtuvia pelkureita. On kuitenkin äärimmäisen typeryyden sekä lammasmaisuuden merkki edes lähteä naurettavien maastoon kuviteltujen rajojen ja johtajien valtapelien vuoksi käytäviin tappamisskaboihin tähtäävään orjakoulutukseen. Vapaaehtoinen orja on kaikkein naurettavin ihmisen irvikuva mitä kuvitella saattaa.
no kerro mulle mitä sitten yksilön pitäisi tehdä? mun mielestä tekee ainaki ihmisille(ainakin mun kavereille, ei ny ehkä iha kaikille mut kuitenkin) iha hyvää mennä tonne

Toope
Seuraa 
Viestejä23147
Liittynyt23.7.2006
P2
SAMAEL

Näin on. Samaelilla on tässä liian jyrkkä kanta, osassa hänen jutuissaan on toki järkeä. Kaikki yhteisöllinen toiminta ei ole mitään orjuutta, vaikka siihen kuuluisi velvollisuuskin. Järjestäytyneellä yhteiskunnalla on oikeus myös vaatia vastinetta tarjoamalleen turvalle. Näitä vastineita ovat mm. verot ja asevelvollisuus. Samoin yksityinen ihminen tarjoaa panoksensa yhteisölle ja hän saa hyötynään enemmän kuin saisi yksinään.

Yksittäinen ihminen maksaa pienen hinnan järjestäytyneelle yhteisölle suuresta hyödystä.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
shug
no kerro mulle mitä sitten yksilön pitäisi tehdä?

Ei ainakaan mitään mitä käsketään tekemään.

shug
mun mielestä tekee ainaki ihmisille(ainakin mun kavereille, ei ny ehkä iha kaikille mut kuitenkin) iha hyvää mennä tonne

No lähtökohdathan eivät voi olla yhteiskunnassa oikein kunnossa, jos mokoma nöyryytys-, orjuutus- ja alistuskoulu tekee ihmisille hyvää.

Vierailija

No miehissä on pirusti ääliöitä sekä melko neroja. Tästähän taisi olla jotain faktaa jossain, muistelen? Toisaalta usein (ei aina) tyhmäkin nainen voi kuulostaa viksulta kun kovin ovat keskenään samalla viivalla.

Vierailija
Toope
Näin on. Samaelilla on tässä liian jyrkkä kanta, osassa hänen jutuissaan on toki järkeä. Kaikki yhteisöllinen toiminta ei ole mitään orjuutta, vaikka siihen kuuluisi velvollisuuskin.

Armeija / sivari kuitenkin on orjuutta, johon yksilö pakotetaan vapauden menettämisen uhalla. Kun ihminen pakotetaan tekemään jotain voimankäytön uhalla, niin tilannetta ei voi kaunistella mitenkään.

Toope
Järjestäytyneellä yhteiskunnalla on oikeus myös vaatia vastinetta tarjoamalleen turvalle. Näitä vastineita ovat mm. verot ja asevelvollisuus.

Mihin tämä oikeus perustuu? Ja koska verojen maksu riittää osalle kansasta, sen täytyy riittää kaikille. Minulla on oikeus vaatia vastinetta tarjoamalleni maksulle, yhteiskunnalla ei itseasiassa ole mitään oikeutta vaatia maksua palveluista joita en mahdollisesti edes halua! Maksun vaatiminen on puhdasta kiristystä, kyseessä on suojelumaksu. Yhteiskunnat toimivat monessa suhteessa kuin valtavat rikollisliigat.

Toope
Samoin yksityinen ihminen tarjoaa panoksensa yhteisölle ja hän saa hyötynään enemmän kuin saisi yksinään.

Ja tämän tulee perustua vapaaehtoiselle toiminalle. Yksilö ei kuitenkaan ole alisteinen millekään yhteisölle siinä suhteessa että yhteisö voisi sanella yksilön tekemisiä. Kaikki pakottaminen on yksikertaisesti moraalisesti katsottuna kestämätöntä.

Toope
Yksittäinen ihminen maksaa pienen hinnan järjestäytyneelle yhteisölle suuresta hyödystä.

Itsenäisyytensä ja vapautensa menettäminen näennäisen turvallisuuden alttarille on valtava hinta varsin pienestä "hyödystä". Kansallisvaltiot aiheuttavat militarismillaan suuren luokan turvallisuusriskit yksilöille. Yhteiskunta ei lisäksi tarjoa mitään vaihtoehtoja itselleen, kyse on nykyään pikemminkin avovankilasta kuin aidosta yhteisöstä, ja sääntöjä sen kun keksitään lisää.

Nykyihminen on lähes täysin alistettu ja aivopesty reppana. Valtauskontojen tilalle tulivat kansallisvaltiot. Ennen olit pakosta kristitty, nyt olet pakosta kansalainen. Asiat paranivat aika marginaalisesti. Aivopesu toimii samalla vanhalla teholla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat