Let's Dance-tanssikilpailu Ruotsissa - suomalainen voittaja?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tsemppiä Linda Lampeniukselle, että voittaa Ruotsissa tanssikilpailun ruotsalaisten nenän edessä!

Ruotsalaisen Tanssii tähtien kanssa -ohjelman ansiosta Linda Lampenius, 37, näkyy ja kuuluu nyt kaikkialla Ruotsissa.

IS oli torstaina seuraamassa Sveriges Televisionin studioilla ennakkosuosikiksi nousseen Lindan valmistautumista tänään nähtävään toiseen suoraan lähetykseen.

Ilmapiiri on rento, ja kilpailijat halailevat toisiaan.

- Tämä on puhtaasti show'ta, joten otamme aika rennosti. Ruotsalaiset halailevat paljon enemmän kuin suomalaiset, Linda nauraa.

Yhteisharjoitusten alkaessa Linda saa pepunpuristuksen Idols-tähti Dannyltä. Linda kikattaa tv-kokki Tina Nordströmin kanssa, ja pian hänen tanssiparinsa Daniel da Silva, 26, kaappaa Lindan syliinsä.

- Meillä on tänä vuonna erittäin kovatasoiset julkkikset mukana, ja ohjelmamme on katsotumpi kuin koskaan, vastaava tuottaja Magnus Karlsson myhäilee.

Ruotsissa Let's Dance -nimellä kulkevan ohjelman avausjakso sai viime viikolla peräti kaksi miljoonaa katsojaa. Linda ja Daniel ovat hämmentyneitä ohjelman valtavasta suosiosta.- Ihmiset tuijottavat koko ajan kadulla, molemmat kertovat.

Etenkin Linda on joutunut suurennuslasin alle, kuten myös hänen kihlattunsa, asianajaja Martin Cullberg, 34.

- Tänään on Martinin syntymäpäivä, mutta en voi lähteä Martinin kanssa edes syömään, ellen valitse jotain tosi pientä ja rauhallista paikkaa, Linda kertoo.

- Lisäksi valitsen aina nurkkapöydän, jossa on mahdollisimman himmeät valot.

Linda on lähes joka päivä jonkin lehden sivuilla.

- Kaikki ovat tulleet jotenkin ihan hysteerisiksi!

- Paparazzit kuvaavat minua eri paikoissa: kun olen ostamassa tanssikenkiä, käymässä naprapaatilla tai ruokaostoksilla Martinin kanssa lähikaupassa. Kerran lehdessä oli kuva siitä, kun ostimme Martinin kanssa kaurahiutaleita!

Kommentit (2)

Vierailija

Ei sitä tiedä vielä kuka voittaa, alussahn kilpailu vasta on. Ei minusta tuo Linda mitenkään erikoisesti tanssinut. Ei hän ole erikoisen tunnettu täällä. Ne muut osallistujat on kuuluisuuksia.

Viime vuonna täällä kilpaili Arja Saijonmaa. Hän pääsi aika pitkälle ja tanssi erittäin hyvin ollakseen jo tuon ikäinen. Arja on tunnettu täällä.

Minun suosikkini on "mat-Tina", siis Tina. Ei kai Tina mikään erikoinen ole tanssimaan, mutta silti hän on minun suosikkini.

Esimmäinen putosi pois eilen, se oli Uffe Larsson. Ei kyllä osannut tanssia ollenkaan.

Expressen
http://tinyurl.com/2bzdkj

"Let's dance"
http://tv4.se/letsdance/

Vierailija

[size=150:2vjosj9o]Linda Lampenius [/size:2vjosj9o] ei saanut tarpeeksi ääniä, jotta Linda tipahti pois Let's Dance.

Linda ute ur Let's Dance
Fick inte nog med röster
Hon har hyllats av juryn. Hon har varit favorit bland tittarna. Men på fredagen fick inte violinisten Linda Lampenius nog med röster från svenska folket och åkte ur tävlingen.
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/d ... 1955952.ab

Adjö Linda...

Minä toivon että "mat" Tina" voittaisi, tv-kokki. Hän on hyvä.

Uusimmat

Suosituimmat