Kärytä maanpetturi C-mies

Seuraa 
Viestejä979
Liittynyt27.8.2007

Uusi asevelvollisuuslaki:

[size=150:auerjoro]124 §
Asevelvollisuuslaissa tarkoitetun palveluksen välttäminen

Joka vapautuakseen asevelvollisuuden suorittamisesta tai saadakseen siitä helpotusta:

1) vahingoittaa itseään tai terveyttään taikka sitä yrittää; tai

2) esittää sotilasviranomaiselle valheellisen tiedon,

on tuomittava asevelvollisuuslaissa tarkoitetun palveluksen välttämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi kuukaudeksi. [/size:auerjoro]

Monet vitun vellihousut ovat tekeytyneet hulluiksi, valitelleet polveaan, kertoneet kuinka heillä on ollut selkä 18 vuotta tai yskineet vähän kuivasti..... saatana! - se perseily loppuu.

Ja kuulkaa: näitä kusettamalla c:n paperit saaneita on paljon!
Moniko teistä on pannut merkille, miten joku on aivan kyvykäs ja terve, mutta kuitenkin saanut vapautuksen armeijasta...
Nyt jokainen näistä Isänmaan pettureista on saatava uusintatarkastukseen ja sen jälkeen tuomiolle!!

[size=150:auerjoro]Käryttäkää nämä petturit, ajakaa nurkkaan ja sylkekää kadulla päälle!![/size:auerjoro]

" sähkö (se sähkö, jota tuotetaan mm. voimalaitoksissa) ei ole energiaa "
- Vastaaja_s24fi

“Jos et ole kaksikymppisenä vihreä, sinulla ei ole sydäntä. Mutta jos et ole nelikymppisenä perussuomalainen, sinulla ei ole aivoja.”
- Cargo

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Katselin eilen haastattelua TV:stä jossa joku kapiainen kertoi että nykyään cooperissä pitää juosta 2400m. Jumankekka, senhän kävelee jo 12 minuutissa. Meillä raja oli 3000m, niin se maailma muuttuu eskoseni.
Nyky nuorison kunto on romahtanut, sekä fyysinen että henkinen. Täys nössöjä koko sakki!!

Vierailija

Intin 1. testissä juoksin 3200m. Viimeisessä testissä ennen kotiutumista etenin enää 1200m 12 minuutisssa. Oppi oli mennyt perille.

Vierailija
dot4
On se vähän krouvia sanoa että C-mies olisi maanpetturi. Ja cooperissa jos kävelee niin tulee tulokseksi 2000 m.

Jos kävelee 10 km/h.

Vierailija
Cosmic-Fairy
Mielestäni armeijan välttäminen on pikemminkin merkki älykkyydestä.
Eli hatunnosto C miehille.

Kyllä se välttäminen nykyoloissa todellakin osoittaa suurempaa itsenäisyyttä ja aloitekykyä kuin armeijan käyminen, tuo on kylmä fakta joka on mahdoton kieltää.

Vierailija
Cargo
...kertoneet kuinka heillä on ollut selkä 18 vuotta...

Minulla on itse asiassa ollut selkä jo kohta 25 vuotta ja minun puolestani kaverini saavat mennä sen sanomaan poliisille. Intissä ollut puolet 9kk palveluksesta, takaisin en mene. Lastentarha.

Vierailija
SAMAEL
Intin 1. testissä juoksin 3200m. Viimeisessä testissä ennen kotiutumista etenin enää 1200m 12 minuutisssa. Oppi oli mennyt perille.

Mulla eka käpöttely 1800m, varusmiestoveri laski metrit ja kun selvisi että kaikki alle 2000m suorittavat cooperin uudestaan niin sovittiin että molempien tuloksiin lisätään 400m. Sen jälkeen olleissa testeissä sopivasti 2500-2800m niin peittyi sopivasti keskinkertaisuuden varjoon, ei huono mutta ei liian hyväkään

Vierailija
Antero
sovittiin että molempien tuloksiin lisätään 400m.

Täytyy myöntää että siellä oppi tuon lusmuamisen jalon taidon, ja jatkuvasta tarkkailusta johtuen se hioutui huippuunsa. Inttiä ennen en tajunnutkaan kuinka tärkeää on osata olla tekevinään jotain. Armeija kouluttaa lusmuja Suomen työmarkkinoille.

Vierailija
Cargo

Monet ***** vellihousut ovat tekeytyneet hulluiksi, valitelleet polveaan, kertoneet kuinka heillä on ollut selkä 18 vuotta tai yskineet vähän kuivasti..... saatana! - se perseily loppuu.

Ja kuulkaa: näitä kusettamalla c:n paperit saaneita on paljon!
Moniko teistä on pannut merkille, miten joku on aivan kyvykäs ja terve, mutta kuitenkin saanut vapautuksen armeijasta...
Nyt jokainen näistä Isänmaan pettureista on saatava uusintatarkastukseen ja sen jälkeen tuomiolle!!

[size=150:39ywfr6v]Käryttäkää nämä petturit, ajakaa nurkkaan ja sylkekää kadulla päälle!![/size:39ywfr6v]

Heh, itse olen juuri tällainen. Oli tuttu lääkäri ja sanoi että ei tarvi lähtee sotimaan ellei halua Sanoin et joo emmä kyl taida jaksaa.

Kova kunto oli silloin ja edelleen.

Vierailija
SAMAEL

Täytyy myöntää että siellä oppi tuon lusmuamisen jalon taidon, ja jatkuvasta tarkkailusta johtuen se hioutui huippuunsa. Inttiä ennen en tajunnutkaan kuinka tärkeää on osata olla tekevinään jotain. Armeija kouluttaa lusmuja Suomen työmarkkinoille.

Nyt olet päässyt asian ytimeen. Näennäistekeminen on nimenomaan tärkein armeijassa opittava taito. Älä vain väitä, ettet ole tuota taitoa reservissä enään tarvinnut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat