Amerikkalaiset tositv-sarjat

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Katsoinpa tuossa hiukan haamutiimiä. Sarjassa on ilmeisesti jokin ryhmä joka tutkii haamutapauksia ja ilmiöitä. Ensin näytti ihan mielenkiintoiselta, kun he saivat jonkun tapauksen käsiteltäväksi. Jospa he saisivat haamuja kuvatuksi tai nauhalle, jännittävää, eikö? Mutta. Sitten joku heistä alkoi puhumaan jostain ryhmän toisesta henkilöstä pahaa selän takana. "Minusta Jack (keksin nimen itse) on hieman lapsellinen, pomona oleminen taitaa nousta hänellä päähän. Mitä mieltä olet?" "Ehkä, mutta on hänellä toisinaan ihan hyviäkin ideoita. Minä juttelen hänen kanssaan." Jotain tuollaista ihme ihmissuhde kinastelua vaan! Siis ketä kiinnostaa? American chopperissakin on sama juttu. Tekisivät vaan niitä hemmetin pyöriä eikä kinastelisi lapsellisesti jostain pikkuasioista! Okei, kyllä sen kinastelun ja nuo suhdeongelmat ymmärrän, mutta miksi ne pitää ottaa mukaan ohjelmaan? Miksi ne kuvataan? Kiinnostaako oikeasti ketään? Eikös saippuasarjat ole tuota varten? Minä olisin halunnut nähdä vaan niitä haamuja ja oikeaa matskua, niinkuin vaikka pimp my ridessa. Siinä ne oikeasti tekee kokoajan jotain eikä turhaan kinaa ja tappele niinkuin kakarat/hintit.

Ketä muuta ärsyttää?

くそっ!

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat