Porukka vaan naiskentelee

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Kaikki vaan nai kaikkia. Musta se on jotenkin outoa. Naimisesta menee hohto ja sen merkitys jos naiskentelee liikaa ja ottaa sen niinkuin sillai kevyesti. Että saahan sitä ihmiset paneskella. Mä en lähde sellaseen leikkiin ollenkaan. Mä panen vaan entistä tyttöystävää jos se antaa.

Sivut

Kommentit (26)

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
CE-hyväksytty
Kaikki vaan nai kaikkia. Musta se on jotenkin outoa. Naimisesta menee hohto ja sen merkitys jos naiskentelee liikaa ja ottaa sen niinkuin sillai kevyesti. Että saahan sitä ihmiset paneskella. Mä en lähde sellaseen leikkiin ollenkaan. Mä panen vaan entistä tyttöystävää jos se antaa.

Näinhän se on, että ei herkku ole herkkua enää, jos sitä on tarjolla joka päivä ja joka puolelta. Toisaalta nykyäänhän sitä halutaan kaikki ja heti, mutta mitä on elämä, jos kaiken saa helposti. Yleensä ottaen noissakin asioissa se nautinto on sen suurempi, mitä enemmän sen saamiseen aikaa käyttää ja mitä vaikeampaa sen saaminen on.

Näyttää vaan siltä, että monelle voi olla toisaalta paljon vaikeampaa sitten sillä henkisellä puolella kehittyä, joten fyysistä puolta harrastetaan paljon olettaen sen paljon harrastamisen perusteella olevansa "aikuisia" ja kehittyneitä. Mikäpäs siinä, jos osittain onttona pystyy elämänsä elämään, toisaalta tuntuu, että mielenterveysongelmatkin ovat lisääntyneet ja jotenkin tulee mieleen, että syynä voi olla myös se pinnallisuus, joka vaivaa nykyajan ihmissuhteita.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Näin tunti sitten tosi herkullisen naisen. Tiedän sen yhteystiedot. Voisi töitten jälkeen hankkiutua naimaan sitä.

Vierailija

Pilaa niin täydellisen kokonaisuuden.

Tää on siis ihan hirveetä. Ku käytän kosteusvoiteita.. Iho on muuten tosi hyvä, mutta päänahka hilseilee. Ehkä reipas sipaisu geeliä auttaisi.

Vierailija
Olli V
Pilaa niin täydellisen kokonaisuuden.

Tää on siis ihan hirveetä. Ku käytän kosteusvoiteita.. Iho on muuten tosi hyvä, mutta päänahka hilseilee. Ehkä reipas sipaisu geeliä auttaisi.

Kokeile EriKeeperiä. Ei hilse irtoile. Päähän teipattu muovipussikin auttaa ja on siitä muutenkin hyötyä. Naiset huomaa joukostakin, että kuka on Se mies.

Vierailija

Karut rastat tulee jos uittaa päätään EriKeepperiämpärissä, ja antaa liima kuivua. Eikä maksais paljoa... http://youtube.com/watch?v=jL9eNPbBqd0 <--Tytöt tykkää

Mutta veikkaan että aamullinen löytöni ei siitä riemastuisi. Voisi käydä ihan kampaajalla. Trimmauttaa ala- ja mahakarvojakin.

Samalla vois kaupungilta ostaa eukolle stringit, kun sillä oli mustat perinteisen muotoiset pikkuhousut. Tykkäis varmasti jos ilmestyn ovelle ja tarjoan hienossa lahjapakkauksessa muotistringejä.

Vierailija

ehei
kyl toi naiminen maistuu aina, oli sitten omaa tai vierasta, kunhan saa vaan.
eilen Treella oli kuuma tapaus, topicin alottajakin on treelta oliskos, varmaan on nähty sitte

Vierailija

Oli muuten blondi tää mun löytö. Peittänyt blondiutensa hiusvärillä..

Aina olen pitänyt kauniista blondeista.

Vierailija

Höpön löpön. Pillusta oppii nauttimaan, kun sitä saa mahdollisimman paljon. Paljon on yhtä kuin, että vehkeet eivät enää kestäisi seuraavaa aktia, vaikka mieli kestäisi.

Sanotaan, että agressioitakaan ei pitäisi purkaa agressiivisesti, koska se vain lisää agressiivisuutta. Miksei samahomma toimisi nussimisessa?

Eli parhaiten nauttii, kun pääsee kunnolla pimpsan makuun. Se on vain niin kivaa naida tärskäyttää aivot pellolle!

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Shriek

Sanotaan, että agressioitakaan ei pitäisi purkaa agressiivisesti, koska se vain lisää agressiivisuutta. Miksei samahomma toimisi nussimisessa?

Mä en ymmärrä miten tämä liittyy aiheeseen... Selvitystä peliin jossaanpyytääanteeksi.

Vierailija
Olli V
Näin tunti sitten tosi herkullisen naisen. Tiedän sen yhteystiedot. Voisi töitten jälkeen hankkiutua naimaan sitä.

Järjestin työtä itselleni tämän naisen kanssa 8 tuntia viikossa. Ihanat tissit.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat