Oletko juonut naisen pissaa?

Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Onko tyttöjen pissa hyvää?
Minun ainakin tekisi mieli juoda naisten pissaa suoraan mirristä.
Olen ihan varma että se maistuu vadelmalle tai jollekkin muulle pehmeän herkulliselle maulle.

Olen fiksu ja älykäs!

Sivut

Kommentit (38)

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Augh...

Mutta asiallisena kommenttina. Jos virtsa maistuu sokerille, on silloin ihmisellä sokeritauti, eli diabeettes. Vanhan kansan konsti tarkistaa asia.

Edit. Söisittekö mielummin kupillisen vispattua räkkää vai rupia?

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Vierailija

Itse asiassa terveen ihmisen kusi ei maistu juuri millekkään, se on kuin hieman suolaista lämmintä vettä. Myöskään terve kusi ei liioin sisällä bakteereita, eikä sen pitäsi olla terveydelle haitallista juotuna. Monissa selvitymisoppaissa manitaankin että oma kusi on juomakelpoista jos ei muuta vettä ole saatavilla.

Mutta se toinen erite taas... siinä on pirusti kaikenlaisia bakteereita, eikä sitä sovi syödä missää tapauksessa. Eikä varmaan kenelläkään tulisi mieleenkään mennä sitä lusikoimaan.

Vierailija

Keskiajalla ja ilmeisesti aiemminkin lääkärit maistoivat potilaan pissaa diagnoosiaan varten. Se oli kivun, sykkeen, värin ja hengityksenhajun lisäksi niitä, mistä pystyivät mitään päättelemään.

Pissaleikkejä vai?

Vierailija

Aina pillua noullessa voi maistaa saman pikantin sivumaun joka indikoi naistenkin pissaavan. Se pissa maistuu oikeastaan aivan samalta kuin miesten virtsa, mutta ei ihan niin väkevältä, paitsi vanhojen ämmien kusi, josta meinaa oksennus tulla...

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Nagarjuna
Aina pillua noullessa voi maistaa saman pikantin sivumaun joka indikoi naistenkin pissaavan. Se pissa maistuu oikeastaan aivan samalta kuin miesten virtsa, mutta ei ihan niin väkevältä, paitsi vanhojen ämmien kusi, josta meinaa oksennus tulla...

Etomiseen auttaa, jos lopetat niitten vanhojen naisten paikkojen nuohoamisen. Koska miehillä on muutenkin vartalon ominaishaju naisia voimakkaampi, niin olettaa saattaa vanhojen miesten lemuavan huomattavasti voimakkaammin sieltä karvahaarukka-alueelta. Jos nyt kerta teet noita tutkimuksia vanhempien ihmisten ko. alueen suhteen, niin voisit tutkia myös miesten vastaavan alueen ja tietenkin hajun ja maunkin suhteen...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Taitaa nyt pojilla mielikuvitus vähän laukata. Eipä taida kuitenkaan puhdas naisen tavara haista tai maistua virtsalta. Virtsahan toki on puhdasta haitallisista mikro-organismeista , jos muutakaan ei ole niin kyllähän sitä voi juoda.

Vierailija

joo pippeli

pimppa!

Kuvassa multinickeri BUSHMAN
joka näkee pillun:

(näin ei ole vielä käynyt)

In this picture multinicker BUSHMAN
see's womans vagina at the first time..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat