Suuri USA-selvitys

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämä ei ole keskustelu vaan selvitys väärinkäsitysten (=valheiden) korjaamiseksi.
Siteeraukset on muista tuoreista aiheista:

Moses Leone:
En minä luule, vaan USA tuntuu luulevan että se voi sanella lait mielensä mukaan ja antaa piupaut YK:lle ja kansainvälisille laeille. Ja sinä aivopestynä nyökyttelet USA:n tahdissa tekivätpä he mitä hyvänsä.

USA:ssa on elossa sata miljoonaa ihmistä, jotka olivat elossa silloin, kun Natsi-Saksa käski murhaamaan naapurinsa, ja kommunismi käski lapsia ilmiantamaan vanhempansa. Voitko yrittää ymmärtää tätä ?

Ne, jotka muualla ovat kiitollisia USA:lle natsien murskaamisesta ja Marshall-avusta, ovat kiitollisia USA:laisille ihmisille, ei hallitukselle.
----------------------------------------------------------------

Imagine
Kuten sanottua, USA:n ei tarvitse tappaa miljoonia toisinajattelijoita, vaan rajoitettu määrä vaarallisia terroristeja.

Tämän ohessa on tehty vääryyttä syyttömille. Mutta koska USA:a vastaan on niin paljon asiatonta vastustusta, niin asiallinenkin jää helposti huomioimatta. On aika selvää, että historia tuomitsee Bushin. Hän teki väärin. Reagan oli onnekkaampi. Bush ei ollut paha, vaan sortui luultavasti kovan haukkasiiven alla, jotka korostivat ennaltaehkäisevää merkitystä. Vahva presidentti (kuten sarjassa 24) olisi toiminut oikein.. Mutta minä luotan itse siihen, että esim Guantanamon olot on aika hyvät. Sain sisäpiirin tietoa siitä jo 3-4 vuotta sitten.

Imagine
Irakin sota ratkaisi monta ongelmaa terrorismin sponsoroinnin lopettamisen ohella, näitä olivat mm. diktatuurin kaataminen ja Saddamin aggressioiden estäminen öljyvaroihin tai -kuljetuksiin kohdistuen (tästä johtuen Alan Greenspan suositteli Saddamin poistamista).

Saddam oli ollut vallassa vuosikymmeniä, ja aloittanut 4 hyökkäyssotaa (Iran 10 vuoden sota, Kurdien kaasutus, Kuwait, Scudeja Israeliin). Saddamin pojat oli mahdollisesti suurin epävarmuustekijä. Ydinase hulluille. Pojasta polvi paranee !
-------------------------------------------------------------------
5to1
tulee mieleen se south parkin jakso, jossa olivat metsällä ja huusivat aina kun halusivat tappaa että IT'S COMING STRAIGHT FOR US...

Mistä maasta on Simpsonit, South Park, Michael Moore, Al Gore, Noam Chomsky, Ron Paul, Bill Clinton ja muut Vietnamin sodan lopettajat ?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat