Teologista tiedettä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Isä olisi varmaan tahtonut minun menevän teologiseen tiedekuntaan, mutta veljipoikaa tahdoin matkia ja menin teknilliseen yliopistoon.

Sitten mieleni kajahti, ja jouduin 2 otteeseen yliopiston papereista ulos. 2 kännyykääkin ja noin 1610 euroa katosi! (kokeilin vähän jotain transvestiitti-taipumuksiani) Tuosta sulkeissa olevasta paranin ja pahanin lopullisesti irti, vaikka pitkä tukka on nytkin...

Mutta uskonto on aina kiehtonut taiteellisen tiedemiehen mieltäni, ja senpä vuoksi ajattelin tehdä tämän Suomalaisen Ilmestyskirjan, se EI ole Johanneksen Ilmestys, ettei kukaan vääräleuka pystyisi mitään ylimääräisiä vitsauksia päälleni asettamaan, mutta KYLLÄ olen saanut vaikutteita Jeesuksen aposteleista eniten Johannekselta, tuolta ainoalta todelliselta Messiaalta, ja Juumalan Pojalta... Enkä tarkoita pelkästään Jeesuksen vahempaa veljeä, eli pappi Sakarjan Johannesta, vaan sitä opetuslasta, jolta EI leikattu päätä pois... Luultavasti nääntyi Patmoksella nälkään, ja jäi haaskalintujen ruuaksi...

Mutta kerron Hesekielin tapaan kahdesta Suomalaisesta, itse asiassa Saamelaisesta naisesta, nimeltään, Lempi ja Rauha.

Lempi oli se kaikkein siistein ja sivein nainen mitä kuvitella saattaa,ei todellakaan mikään Babylonin portto... Rauha puolestaan oli kuin Isebel, eli tykkäsi Jeesuksesta, silloin kun tämä kertoi itsestään: Oman Rauhani minä jätän teille, en niinkuin maalima...

Hesekielin näyssä oli naiset nimeltä Ohola ja Oholiba... Aivan niin hurjaa ei ollut meno kuitenkaan Suomessa, vasta Äiti Lemmen ja tytär Rauhan lasten lapset saivat jotain sellaista kokea, kun ryhtyivät narkomaaneiksi(1), tupakoitsijoiksi(2) tai viinan juojiksi(3). Itse olen jämähtänyt vain ja ainostaan tupakaan ja psyykelääkkeisiin.

Mutta toki näiden kahden miehet, Isä ja Poika nimeltään, Toivo ja Usko jotain antoivat äitienkin kokea, nimittäin aivan uskomattomia viisasteluja himojen kieltämisen järjellisistä ulottuvuuksista... Näistä näiden tyttäret olivat jääneet täysin paitsi. Näillä Isillä oli pojat nimeltään Antero ja Matti. Matti oli hyvin viisas ja ylpeä mies, nimittäin keväällä syntynyt, ja Antero kunniallinen ja nöyrä mies, ja otti omilta lapsiltaan luulot pois, kun poikansa (talvella syntyneen) vihan tunteen itselleen omivat... Noh, se oli kuitenkin vain vaihtokauppa... Näiden pojista Arista ja Paulista tuli neroja, jotka tiedemiesmaailmassa saavuttivat suuria voittoja, mutta toinen kuoli lapsettomana, ellei sitten joku päivä herää henkiin kuin Aabraham ja käy nussiin sitä koriata naapurin likkaa, joka suoritti hälle päivätöitä...

Tämä oli siis tarina tiedemaailman huipulta, itsensä Agisonin tekemenä, joka parhaillaan ilmaisella C++ kääntäjällä(joskus kyrpä pittää maksaa se 1000 egee, jollekin Amerikkalaiselle tai Japanilaiselle sadistille) tekee opinnäytetyötä, joka mahdollistaa tavallisella tietokoneella luvut aina 125 tavun pituuteen saakka... Laskeminen mahdollistuisi yhteen, vähennys ja kertolaskulla. Enempikin olisi mahdollista mutta ei tarpeellista... Valitettavasti tämä ei vielä mahdollista samanpituista potenssi tai juurifunktiota tai edes siniä ja kosinia, ellei ihmettä tapahdu, ja niin 4-8 tavuisella luvulla(32-64 bittiä) voisi jotenkin avittaa noiden laskemista... Aika muodostuu rajoittavaksi tekijäksi!

Mutta tämä projekti on siis vielä vaiheessa, jossa vasta yhteen ja vähennyslasku on tehty... Vuoden annan itselleni aikaa, jolloin teen yliopistolle päättötyöni, en tosin tule luultavasti saamaan dipl.insinöörin tai edes Tekniikan kandidaatin papereita sillä opintoviikkoja/pisteitä on alle 160 kpl(en kerro kuinka paljon)

Näin siis Anna joka syntyi Paulille, saa ihmetellä enonsa edesottamuksia aina sunnuntaisin, kun tämä käy tämän veljiä Anttia ja Mikkoa vähän riivaamassa.(Ette saa panna tietokonetta päälle sunnuntaina - ette Warppiina!). Matille Ja Saaraille syntyi myös lisää poikia, mutta ei heistä enempää jottein identiteettisuoja aivan katoaisi!

Saimi äiti on hyvin sairas, rukoilkaa hänen puolestaan... Pojat älkööt vaivautuko,tämä oli suunnattu kaikille Isille!

Kommentit (2)

Vierailija
Cicero
Aika vaihtaa lääkitystä.

Sinun olisi aika hankkia lääkitystä. Muutakin kuin suonensisäiset huumeet, ne vain pahentavat tilaasi.

Uusimmat

Suosituimmat