Helsingin Sanomien tauoton ilmastonlämpenemisrumba ...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Helsingin Sanomat voisi hyvin ottaa nimekseen "Ilmatieteen Laitoksen Virallinen Tiedotuslehti", sillä jo usean vuoden ajan on lähes joka toinen pääkirjoitus paahtanut kritiikittömästi antropogeenista ilmastonlämpenemistä, samalla kun vähäisinkin kritiikki jopa "lukijain"
palstalle estetään, "asiantuntijoina" siellä aivan äsken esiintyi itseään nimikkeillä "taiteilija, vegaani" tituleerannut ... . Ei ole epäilystäkään
siitä, "missä Jallu luuraa", kun katsotaan Ilmatieteen laitoksen johtokunnan jäsenten luetteloa, siellä istuu mm. Helsingin Sanomien toinen päätoimittaja Reetta Meriläinen ja Ilmatieteen laitoksellahan tunnetusti on vain yksi "Gorelainen" totuus ... !!!

Kommentit (3)

kairamo
Seuraa 
Viestejä1517
Liittynyt13.12.2006

Koko aikuisikäni olen puulla lämmittänyt niin taloni, saunani, varastoni, huvilani, autotallini ym. levittäen hiilidioksidia ja pienhiukkasia ympäristööni. Olen todella tyytyväinen että välimatka näihin pienpolttoon (en pikeä polta) kauhulla suhtautuviin monikulttuurihörhöihin mitataan sadoissa kilometreissä.

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
(Axel Oxenstierna)

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005
kairamo
Koko aikuisikäni olen puulla lämmittänyt niin taloni, saunani, varastoni, huvilani, autotallini ym. levittäen hiilidioksidia ja pienhiukkasia ympäristööni. Olen todella tyytyväinen että välimatka näihin pienpolttoon (en pikeä polta) kauhulla suhtautuviin monikulttuurihörhöihin mitataan sadoissa kilometreissä.

Mutta puun polttohan on sitä uusiutuvaa bioenergiaa mikä on niin hip ja hop nykyään että

Vierailija
DerMack

Mutta puun polttohan on sitä uusiutuvaa bioenergiaa mikä on niin hip ja hop nykyään että

Ja vielä uusiutuvampaa se on kun ensin poltetaan puuta ja syntyvä bio-tuhka käytetään uusien puiden lannoittamiseen. Ensimmäisen polttokerran jälkeen voidaankin sitten polttaa biopuuta. Nojoo.

Bio sanana on yksi joutavanpäiväinen vihreiden lanseeraama käsite jolla ei ole mitään tekemistä ympäristöystävällisyyden kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat