Tappelu

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minkä takia mä joudun aina tappeluun.

Olin tietääkseni ainoa lukiossa ja intissä, joka joutui nyrkkikahinaan.

Mikä saa minut olemaan agressiivinen muita ihmisiä kohtaan.

Kommentit (6)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Se on aggressiivinen, eikä agressiivinen.

Taidat tykätä provosoimisesta, olen ollut havaitsevinani. Aika monet provosoimisesta pitävät ovat varmaankin itse aika helposti provosoituvia. Voisko syy olla tämä? Tykkäät voimakkaista, negatiivisista reaktioista, mutta joudut niiden vuoksi ongelmiin. Voit aloittaa eheytysprojektin lopettamalla trollaamisen täällä.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Olli V
Minkä takia mä joudun aina tappeluun.

Olin tietääkseni ainoa lukiossa ja intissä, joka joutui nyrkkikahinaan.

Mikä saa minut olemaan agressiivinen muita ihmisiä kohtaan.

Syy voi olla myös muissa ihmisissä. Onko tappelun syynä ollut hyökkäyksesi muita kohtaan vai näiden hyökkäys sinua kohtaan?

Vierailija
Arnold Goyakla

Syy voi olla myös muissa ihmisissä. Onko tappelun syynä ollut hyökkäyksesi muita kohtaan vai näiden hyökkäys sinua kohtaan?

Peruskoulun 7. luokan jälkeen täysin omaa hyökkäystäni. Sitä ennen tuli nujakoitua poikien kanssa miten milloinkin.

Tavallaan pelkään hyökkäystä, ja sitten nyrkitänkin itse. Ei kovin terveellistä. Illalla kun kuljen jossain, olen jatkuvasti valmiina nyrkittämään lähelle tulijan.

Enää en kanna veitseä mukanani. Jätin sen pois, kun kerran käytin sitä..

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Kerran mä venytin yhden mustan miehen huulia niinpaljon kuin pystyi ja päästin irti, niin se mustamies lenti avaruuteen asti.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija
NallePuh
Kerran mä venytin yhden mustan miehen huulia niinpaljon kuin pystyi ja päästin irti, niin se mustamies lenti avaruuteen asti.

Oli sitten eka mustamies avaruudessa? Kas nallea, kun antaa mustallekin mahdollisuuden kivaan.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
Olli V
NallePuh

Oli sitten eka mustamies avaruudessa? Kas nallea, kun antaa mustallekin mahdollisuuden kivaan.

Juu, näin on. Sitä vain ei olla havaittu avaruudesta koska se on musta. Mutta jos se ajautuu lähelle tähteä niin silloin voi sen nähdä kun auringon eteen tulee pikkuinen musta pläntti.
Mä oon niin reilu.

Olen fiksu ja älykäs!

Uusimmat

Suosituimmat