Lopetan tänne kirjoittelun

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nyt on käsitelty paska-asiat, ja ilmoitettu maailmanlopusta.

Täytyy alkaa tositoimiin.

PS. Ettei tule epäselvyyksiä, mun nimi ole oikeasti Olli. Älkää erehtykö luulemaan ketään Ollia minuksi.

Sivut

Kommentit (17)

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

et vielä edes aloittanut? mihis hoppu. kemut alkaa kolmelta, sitä itsekkin odotan. (aivot hidastuuu yön mittaan ja suun fyysinen laulu kaunistuu)

Hyvin polkee.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

No hyvä. Puhillakin on nyrkkeily säkki. On vain valitettavasti liian pieni kun se alkaa heilumaan liikaa kun sitä hakkaa. Tai sit mä yksinkertaisesti olen liian vahva.

Olen fiksu ja älykäs!

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Olli V
Kirjoittaja ei ole vastuussa esitettyjen väittämien oikeellisuudesta.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Sen sitä saa kun ei edes oman vastuuvapauslausekkeensa porsaanreikiä tarkastele. Mutta niin paljon me ollaan tänne kaikkien nähtäville paskaa kirjoteltu, että muutoksen aika koitti. Ketään meistä ei heitetty ulos. Kiitän suvaitsevaisuudesta.

Kannustakaa ihmiset ottamaan asioista itse selvää, ja ymmärtämään lähdekritiikin merkitys jokapäiväisessä elämässä.

Hyvää illan jatkoa.

Vierailija

En kaipaa nettiä jos olen esim. jollain leirillä tai vastaavalla, kun on muuta tekemistä. Mutta iltaisin kotona on liikaa aikaa ja jos ei tule lähdettyä mihinkään niin ei. Toisaalta ei aina jaksa missään rampatakaan. Varmaan Amish-elämä voisi olla paikallaan. Leireistäkään en pidä, jos se menee odotteluksi. Yhtä hyvin voisin olla netin ääressä jos pitää odotella jotain.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat