Sivut

Kommentit (185)

Keijona
Seuraa 
Viestejä12618

Piri se vasta hyvin piristää.Jos piristystä ja jaksamista vailla, jostainsyystä on.   Niin voihan ympärileikkauksen voi tehdä myös mekaanisesti, jos voimien pidättäyttymiseen on  kiintynyt.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä47461

Keijona kirjoitti:
Piri se vasta hyvin piristää.Jos piristystä ja jaksamista vailla, jostainsyystä on.   Niin voihan ympärileikkauksen voi tehdä myös mekaanisesti, jos voimien pidättäyttymiseen on  kiintynyt.
Älä nyt kahville pillastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Japetus
Seuraa 
Viestejä11973

Kahvi tekee fiksummaksi:

Caffeine Caused a Widespread Increase of Resting Brain Entropy

https://www.nature.com/articles/s41598-018-21008-6

Brain entropy was positively associated with intelligence. This relation was most strongly observed in the prefrontal cortex, inferior temporal lobes, and cerebellum. This relationship between high brain entropy and high intelligence indicates an essential role for entropy in brain functioning.

http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0191582 .

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
o_turunen himokkaana: "Minä en todellakaan kuse housuuni vaan sinun silmääsi."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

jussipussi
Seuraa 
Viestejä47461

"Caffeine consumption has been associated with lower risks for multiple diseases, including type II diabetes, heart disease, and stroke, but the mechanism underlying these protective effects has been unclear. A new study now shows that caffeine promotes the movement of a regulatory protein into mitochondria, enhancing their function and protecting cardiovascular cells from damage. The work, publishing 21 June in the open access journal PLOS Biology, by Judith Haendeler and Joachim Altschmied of the Medical Faculty, Heinrich-Heine-University and the IUF-Leibniz Research Institute for Environmental Medicine in Duesseldorf, Germany, and colleagues, found that the protective effect was reached at a concentration equivalent to consumption of four cups of coffee, suggesting the effect may be physiologically relevant."

https://www.sciencedaily.com/releases/2018/06/180621141008.htm  .

4-5 kuppia kahvia on useassa tutkimuksessa  havaittu  optimaalisin määrä erilaisten terveyshyötyjen suhteen

Keijona
Seuraa 
Viestejä12618

Joojoo, ja heroiini tuntuu herskanististä hyvältä ja järkevältä, kerää sitten tunteisiinsa sopivaa" dataa"

Tietenkään sillä että suomalaiset syö eniten unilääkkeitä ja sillä että suomalaiset jio eniten piristävää kshvia ei ole yhteistä nimittäjää.
Ps. Kekkosen pervitiinilehmät on hyviä veronmaksajia ja jaksajia, (jaksaminen on muuten ymmärryksen vastakohta)

Japetus
Seuraa 
Viestejä11973

Keijona kirjoitti:
Joojoo, ja heroiini tuntuu herskanististä hyvältä ja järkevältä, kerää sitten tunteisiinsa sopivaa" dataa"

Kun tutkimustulokset eivät sovi omaan arvomaailmaan, se varmasti naismaisia omaminämielipideporoja harmittaa.

Lainaus:
Tietenkään sillä että suomalaiset syö eniten unilääkkeitä ja sillä että suomalaiset jio eniten piristävää kshvia ei ole yhteistä nimittäjää.

Ei niin. Lääkkeiden käyttöön vaikuttaa paljon muukin kuin itse uniongelmat, joista Suomalaiset kärsivät huomattavasti harvemmin kuin esim. Amerikkalaiset. Lisäksi populaatiotasolla kofeiinin käytön ja unen laadun välillä ei ole havaittu olevan mitään yhteyttä:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4866974/

Taas on minäitseomaporojen arvomaailma kovilla.

Lainaus:
Ps. Kekkosen pervitiinilehmät on hyviä veronmaksajia ja jaksajia, (jaksaminen on muuten ymmärryksen vastakohta)

Ja Keket vain jaksavat jankuttaa jaksamista vastaan. No, siinä sitä ymmärryksen puutetta tosiaan on.

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

Keijona
Seuraa 
Viestejä12618

Ymmärtäähän sen uskollisuuden näkemykselleen (lue uskovaisuuden). Jos egon varassa pyristelevä itsetunto on niin heikko, ettei nitään omaa pysty edes kyseenalaistamaan.

Japetus
Seuraa 
Viestejä11973

Keijona kirjoitti:
Ymmärtäähän sen uskollisuuden näkemykselleen (lue uskovaisuuden). Jos egon varassa pyristelevä itsetunto on niin heikko, ettei nitään omaa pysty edes kyseenalaistamaan.

Juuri niin. Nalkutetaan vain naismaisesti jaksaen jaksamista vastaan. Tosiasioita ei oma kestä.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä47461

Keijona kirjoitti:

Ps. Kekkosen pervitiinilehmät
Onko  tämä ymmärrettävä  niin  että sinä  itse olet  omissa  tarinoissasi  fiksumpi  ja  parempi  kuin  herjaamasi  "Kekkosen pervitiinilehmät"?

Otat  nyt  rennon asennon,  sytytät  suitsukkeet  ja  näyttelet  harrasta  uskovaista, itsellesi.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä47461

Keijona kirjoitti:

Ei  omaa.

"Yli 100 tutkimuksen meta-analyysi".

Minijehova
Seuraa 
Viestejä11477

Kahvi on rankan addiktoivaa fyysisine viekkareineen, joista hedari ja tärinä tuntuvimmat.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

jussipussi
Seuraa 
Viestejä47461

Keijona kirjoitti:
Joojoo
Kyllä.

"Kahvin juonti pidentää elinikää ja sitä saa juoda reippaasti, uusi tutkimus vahvistaa – Edes yli 8 kahvikuppia päivässä ei poistanut kahvin hyviä terveysvaikutuksia

Tuore tutkimus selvitti, että kahvinjuonti alensi kokonaiskuolleisuutta ihmisillä, jotka juovat kahdeksan kuppia tai enemmän. Suomalainen asiantuntija arvelee, että kahvin hyvät terveysvaikutukset johtuvat sen sisältämistä polyfenoleista."

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005744327.htmlhttps://www.hs.fi/hy... .

Vierailija

Japetus kirjoitti:
Kahvi tekee fiksummaksi:

Caffeine Caused a Widespread Increase of Resting Brain Entropy

https://www.nature.com/articles/s41598-018-21008-6

Brain entropy was positively associated with intelligence. This relation was most strongly observed in the prefrontal cortex, inferior temporal lobes, and cerebellum. This relationship between high brain entropy and high intelligence indicates an essential role for entropy in brain functioning.

http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0191582 .

Eipä tosta voi mitään päätellä. Toki fiksummilla on suurempi entropia, mutta jos ruvetaan kyselemään idiooteilta kuulumisia, saadaan lähinnä psykoottista älämölöä aikaiseksi. Vähän sama kuin yliskannaisi tyhjää dataa kuvitellen että enemmän on parempi.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat