Terve vaan

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Olimpa tässä tauolla kirjoittelusta, nyt tulin takaisin.

Jutut ei ole parantunut, mutta kuitenkin.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija
tiäremiäs

Tere tere. kuinka ne jutut täällä voisi poissaollessasi parantua?

Klikkaa nyt aluksi tämänhetkistä allekirjoitustani ja toteuta avautuvan viestini toive :)

Vierailija

Kävin kattelemassa haulitornia. Mitäs ne puolimädät rakennukset siinä rinteessä. Ikkunatkin joku huligaani rikkonut. Omistaako kaupunni vai mitä häh?

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Se puolimätä on jokin autiotalo ja myös tyhjä tehdas on rinteessä
Isoja autiotaloja ja muutama pienempi on siinä myös. 2-3 tyhjää tehdasta on jäänyt kanssa autioksi.

Mutta siinä tornin juuressa olevat rakennukset ovat ihan asuttuja, haulitehtaassa on tilausravintola

Vierailija
tiäremiäs

Kuule tiäremiäs, sinun jutut ei voi enää parantua

Vierailija
Poison dart frog
tiäremiäs

Kuule tiäremiäs, sinun jutut ei voi enää parantua

Parantumattomasti sairasta?

And then, whilst learning my abilities and limits of them, I became dangerous.

Vierailija

Pönni tässä, jos on tuttuja ennestään. Olen joskus rekkautunut tänne ja salasanankin muistin..
Tälleen viksusti ajattelin oikein ilmoittautua näin aluksi..

Pöö

Dresden
Seuraa 
Viestejä1191
Liittynyt16.3.2005

Pöö ittelles. Mää sut ainakin tiedän. Rupee nostaan paikan tasoo ja ala kirjoitella. Täällä samanlaisia hienoperseitä olla kuin jossakin muilla kulmilla.

Die Lust zur Zerstörung ist eine schaffende Lust. - Jules Elysard

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
Pönni
Pönni tässä, jos on tuttuja ennestään. Olen joskus rekkautunut tänne ja salasanankin muistin..
Tälleen viksusti ajattelin oikein ilmoittautua näin aluksi..

Pöö

Morjens Pönni!

Olet tuttu tuolta Näkökulman palstalta. Kiva kun tulit tänne.
Onhan täällä paljon vapaampi meininki kun Näkkärillä, vaikka tännekin tuli moderointi. Vihdoinkin.

.

Vierailija
tiäremiäs
nyt tulin takaisin.

Tässä vuosien saatossa sinun kirjallisen ilmaisun tyyli on ottanut melkoisia kehityksen askelia eteenpäin, olen huomannut. Vai oletko aiemmin kirjoittanut kenties kumihanskat kädessä, tiedä tuota. Tosin varovainen kannattaa olla, kaikkialla kun on nykyään niitä bakteereja ja ufoja.

asdf
Seuraa 
Viestejä11058
Liittynyt16.3.2005
Pönni
Aha.. heti tuttuja, .. ei muuta sit kuin puhumaan..
Nyt meen vähän pihalle mutta palajan..

Ai sinä voit halutessassi mennä vähän pihalle ja palata sieltä? Moni meistä on tällä palstalla jatkuvasti vähän pihalla.

Vierailija
asdf
Pönni
Aha.. heti tuttuja, .. ei muuta sit kuin puhumaan..
Nyt meen vähän pihalle mutta palajan..

Ai sinä voit halutessassi mennä vähän pihalle ja palata sieltä? Moni meistä on tällä palstalla jatkuvasti vähän pihalla.

Hyvää päivää asdf!
Tsekkasin että olet täällä valvojana. Toivottavasti sinulla riittää pokkaa "pihailuun"jatkossa jos viivyn täällä inessä. Poden nimittän kroonista ja parantumatonta auktoriteettiuskon puutosta. En tiä onko kyseessä kromosomihäiriö vai johtuneeko huumorintajustani?

Ihaillaan toisiamme! Jooko?

ps. Nääsnääs ku mä.. Mä oon ihan vakavasti sitä mieltä että TIEDE! se ei kestä puolueellisuutta, ei aatteellisuutta, ei uskonnollisia oppisuuntia. Sen pitää olla villiä ja vapaata.. ja ennekaikkea kaikessa vakavuudessaan hauskaa!!! Eiks ni?! Kaiken ymmärryksen emo on se ettei jämähdä liikaa johonkin omiin tunnesekasotkuihin. Niistä ei ole kuin haittaa. Vitutus on kuin ruutia. Välttämätöntä omata sitä sopivina annoksian..
Mutta nooh.. jos mua alkaa kyrsiä ylenpalttisesti niin koitan sit taas mennä pihalle. Tekis kait kaikille välillä hyvää?

asdf
Seuraa 
Viestejä11058
Liittynyt16.3.2005
Pönni
Hyvää päivää asdf!
Tsekkasin että olet täällä valvojana. Toivottavasti sinulla riittää pokkaa "pihailuun"jatkossa jos viivyn täällä inessä. Poden nimittän kroonista ja parantumatonta auktoriteettiuskon puutosta. En tiä onko kyseessä kromosomihäiriö vai johtuneeko huumorintajustani?

Ihaillaan toisiamme! Jooko?

Päivää, ihaillaan ihmeessä. Pokkaa riittää ja tämä on suht vapaa palsta. Minä koen olevani lähinnä keskustelija muiden joukossa, tuo valvoja-juttu on lähinnä sivutoimista.

ps. Nääsnääs ku mä.. Mä oon ihan vakavasti sitä mieltä että TIEDE! se ei kestä puolueellisuutta, ei aatteellisuutta, ei uskonnollisia oppisuuntia. Sen pitää olla villiä ja vapaata.. ja ennekaikkea kaikessa vakavuudessaan hauskaa!!! Eiks ni?! Kaiken ymmärryksen emo on se ettei jämähdä liikaa johonkin omiin tunnesekasotkuihin. Niistä ei ole kuin haittaa. Vitutus on kuin ruutia. Välttämätöntä omata sitä sopivina annoksian..
Mutta nooh.. jos mua alkaa kyrsiä ylenpalttisesti niin koitan sit taas mennä pihalle. Tekis kait kaikille välillä hyvää?

Oon samaa mieltä tieteen aatevapaudesta ja vapaudesta ylipäätään. Hauskaa ei tiede aina voi olla, mutta keskuselupalstalla voidaan yrittää tehdä siitä sellaista. Toivottavasti viihdyt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat