Lasten suusta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lasten suusta kuulee totuuden, sanotaan..

Itseäni ovat aina pikkulasten letkautukset naurattaneet. Välillä niitä löytyy ehdistä ja niin edelleen, ja kun satun kuulumaan sukuun jossa on paljon pikkukersoja, (lisää tulossa! halp!) niin niitä kuuleekin aina välillä.

Mites siellä muualla?

Kaikki pikkulasten nerokkaat lausahdukset kerätään tänne. Paras olisi jos kuulisi jotakin uutta, etenkin itse foorumilaisten omien tai tuttujen lasten juttuja.

Hyvä keino on kerätä esim. yhdyssanoja, lausahduksia, henkilöitä jne listaan ja kysyä lapsosilta niiden merkitystä. Aina on ollut hauskaa.

Kommentit (9)

Vierailija

Poika: Äitiiiiii. pyyhkiiin!
Äiti: Noh eksie vielä ite ossaa pyyhkiä
Poika: No eiku äitin pittäää
Äiti: Mitäs sittenkö kasvat ja muutat muualle, kuka sulta sitte pyyhkii?
Poika: No mie hankin vaimon !

EDIT: Tiiä haitko tälläisiä *lausahduksia* mutta kirjotin nyt :O

Vierailija

Juuri jotain tuollaisia

Pitänee kehitellä pieni sanavisa veljen laumalle...voisi tulla aika mielenkiintoisia tuloksia.

Vierailija

A 3-year-old boy examined his testicles while taking a bath;
" Mom", he asked, "Are these my brains?"
"Not yet," mother replied.

Same boy informed a 3-year-old girl:
"Look. I have this, but You don´t have. Hähhähhää!"
Girl answered:
"But I have this. And when I grow up, with this
I can get those as much as I just want to. Hähhähhää!"

Vierailija

Kaksi pientä poikaa juttelee kun äidit tekevät ostoksiaan, vanhempi (ehkä noin kuusivuotias) pitää pienemmälle (noin neljävuotiaalle) opettavaista puhetta:

6-vuotias: Tiedätkö minä vuonna Jeesus syntyi?

4-vuotias pyörittää päätään.

6-vuotias: No, dinosaurukset kuoli vuonna nolla. Jeesus syntyi vuonna seitsemän. Sitten oli egyptiläiset, sitten tuli apinaihmiset, ja vasta sitten me.

Vierailija

Isä oli aamulla lähdössä töihin. Äiti nukkui vielä, mutta 4-vuotias Jaakko
oli herännyt isin kanssa samaan aamupöytään. Jaakko sanoi:
- Isi, nyt minä tiiän, miten päin ihminen menee taivaaseen.
- No, miten päin se tapahtuu?
- Jalat edellä.
- Mistä sen tiedät?
- Eilen illalla, kun olit pois kotoa, menin äitin makuuhuoneeseen. Äitin jalat sojotti kohti kattoa ja äiti huusi että ”taivas nyt minä tulen”, mutta onneksi naapurin setä makasi äitin päällä jotta äiti ei päässyt nousemaan sinne taivaaseen.

Vierailija

Haluaa isona MBA-koripallon pelaajaksi. Lahjakkuus. Toivottavasti kukaan ei ala painostamaan häntä liiallisiin suorituksiin eikä sorru huonoihin elintapoihin.
Video

Vierailija

3-vuotias poika oli kysellyt mummolta, että mihin vanhat ihmiset laitetan kun ne kuolee.
Mummo ei oikein ollut osannut antaa tyydyttävää vastausta, joten poika totesi, "että varmaan kierrätykseen kun niitä ei voi enää korjata"

Vierailija

Sisko oli käymässä kylässä veljensä perheen luona uuden miesystävänsä kanssa.
Sisko leikki veljensä 3-vuotiaan pojan kanssa ja välillä pojan leikit meni liian rajuiksi, jolloin sanottiin ettei saa leikkiä tuhmia leikkejä. Sitten tuli nukkumaanmenoaika ja hyvän yön toivotusten aika. Sisko oli menossa miehensä kanssa vierashuoneeseen nukkumaan, kun poika sanoi tälle, "ette sitten leiki tuhmia leikkejä"

Uusimmat

Suosituimmat