Harvinaisia tosia kokemuksia

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minä olen nähnyt lentokoneen putoavan n. kilometrin päähän sijaintipaikastani metsään (ilmavoimien pienkone), olen myös nähnyt laskuvarjohyppääjän, jonka varjo ei auennut ja hän kuoli. Kerran palatessani etelästä, lentokone pomppi jostakin syystä muutaman kerran pyörältä toiselle. Siinä oli leikki kaukana. Asiasta oli kirjoitus lehdessäkin.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija
somedude
Hei Liis@ missä lentoyhtiössä olet töissä? Ihan tässä muuten vaan kyselen...

Sehän se onkin, en ole lentoyhtiössä töissä, vaan nämä tapaukset ovat sattuneet muuten vaan.

Olin 7-vuotias kun näin lentokoneen putoavan. Asuin lähellä Ilmavoimien lentokenttää, joten koneet pörräsivät jatkuvasti kotini päällä. Kävin myös paikan päällä ja vielä vuosien jälkeen metsästä löytyi hylyn jäänteitä. Onneksi lentäjä selviytyi vähäisin vammoin, mutta lento loppui siihen.

Laskuvarjojuttu sattui näytöksessä juhannuksena ja pomppiminen, kun olin matkustajana.

Tiedän, että juttu kuulostaa uskomattomalta, mutta totta on kaikki.

Olen kyllä jälleen tilannut matkan.....

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Millasia harvinaisia kokemuksia täs nyt haetaan?
No, siitä viis, tai kuus...

Tapasin Tukholmassa Mannerheimin rauhanajan adjutantin, joka lahjoitti tytölleni pallon, jossa on kulkunen sisällä.

Pikku likkana istuksin yhden talon kellarissa kuuntelemassa kundien soittoharjoituksia. Nuo nuoret miehet olivat, kuten myöhemmin tulin tietämään, aika kuuluisia hemmoja - Hurriganes. Sain olla kuuntelemassa, kun Järvinen takasi, että istun nätisti paikoillani enkä häiritse. Remu oli sen verran halju ukko, että pysyttelin poissa kun hän oli paikalla.

Pojat leikkivät ylikäytävällä uhkarohkeaa. Yksi pojista sitten koitti kumpi on kestävämpi, hän vai juna. Aika kiisseliä kaveri oli nahkansa sisällä, kun Monosen pojat laittoivat säkkiin.

Pasilan asemalla mies jäi junan alle niin, että käsivarret leikkautuivat irti.

Yks entinen hellu löydettiin teloitettuna ja sullottuna auton takakonttiin.

Kun tuossa männä aikoina Punainen prikaati hillui Italiassa, niin olen saapunut paikalle joitain hetkiä myöhemmin, kun ovat mokomat räjäyttäneet erään aseman ilmaan.

Samalla reissulla Ranskassa Nizzan asemalla oli pommiuhka päällä, kun junamme saapui sinne. Asemalta poistuessamme pommiryhmä tuli sisään.

Pariisissa olen ollut kun kaupungin yllä oli aikain pahin ukkosmyrsky.

Barselonassa ollessani siellä oli kuumin kesäkuun päivä 125 vuoteen - tietysti.

Roomassa hotellihuonettani vastapäätä olevassa kämpässä pariskunta riiteli, jonka päätteeksi näin, kun ukko ampui vaimonsa.

Olen nähnyt, kun paikallinen rajavartiolaitos jahtasi huumeiden salakuljettajien pikavenettä aseet laulaen Gibralttarin salmessa.

Häämatkalla Sitgesissä olen kuulunut noin 10-15 % heterovähemmistöön. Aika hauska kokemus.

Olen löytänyt muinaisen vuolukiviveistoksen, joka esittää istuvaa karhua.

Olen ollut ensimmäinen nainen eräässä miehisessä virassa. Virka on yhtä harvinainen kuin presidentin jakkara - yksi.

Nii, ja sit mä oon nähny lunnin.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
DedMoroz

Tapasin Tukholmassa Mannerheimin rauhanajan adjutantin, joka lahjoitti tytölleni pallon, jossa on kulkunen sisällä.

Pikku likkana istuksin yhden talon kellarissa kuuntelemassa kundien soittoharjoituksia. Nuo nuoret miehet olivat, kuten myöhemmin tulin tietämään, aika kuuluisia hemmoja - Hurriganes. Sain olla kuuntelemassa, kun Järvinen takasi, että istun nätisti paikoillani enkä häiritse. Remu oli sen verran halju ukko, että pysyttelin poissa kun hän oli paikalla.

Pojat leikkivät ylikäytävällä uhkarohkeaa. Yksi pojista sitten koitti kumpi on kestävämpi, hän vai juna. Aika kiisseliä kaveri oli nahkansa sisällä, kun Monosen pojat laittoivat säkkiin.

Pasilan asemalla mies jäi junan alle niin, että käsivarret leikkautuivat irti.

Yks entinen hellu löydettiin teloitettuna ja sullottuna auton takakonttiin.

Kun tuossa männä aikoina Punainen prikaati hillui Italiassa, niin olen saapunut paikalle joitain hetkiä myöhemmin, kun ovat mokomat räjäyttäneet erään aseman ilmaan.

Samalla reissulla Ranskassa Nizzan asemalla oli pommiuhka päällä, kun junamme saapui sinne. Asemalta poistuessamme pommiryhmä tuli sisään.

Pariisissa olen ollut kun kaupungin yllä oli aikain pahin ukkosmyrsky.

Barselonassa ollessani siellä oli kuumin kesäkuun päivä 125 vuoteen - tietysti.

Roomassa hotellihuonettani vastapäätä olevassa kämpässä pariskunta riiteli, jonka päätteeksi näin, kun ukko ampui vaimonsa.

Olen nähnyt, kun paikallinen rajavartiolaitos jahtasi huumeiden salakuljettajien pikavenettä aseet laulaen Gibralttarin salmessa.

Häämatkalla Sitgesissä olen kuulunut noin 10-15 % heterovähemmistöön. Aika hauska kokemus.

Olen löytänyt muinaisen vuolukiviveistoksen, joka esittää istuvaa karhua.

Olen ollut ensimmäinen nainen eräässä miehisessä virassa. Virka on yhtä harvinainen kuin presidentin jakkara - yksi.

Nii, ja sit mä oon nähny lunnin.

oo-okei... en ole taikauskoinen, mutta viitsistkö, oi pahanilmanlintu, jatkossa sitten ilmoitella edes kaupungin tai seudun tarkkuudella liikkeistäsi, että älyän pysyä poissa paikalta. Toisaalta, kun alan miettiä omia kokemuksiani.... jaa-a, no ei niihin nyt sentään tuollaista määrää äkillisiä ja yllättäviä kuolemia kuulu. Mitäs sitä taas tekisikään ? Ah, mutta tämä kuuluukin jo kysymysketjuun.

Vierailija
DedMoroz

Huh huh, ja panokset kovenee... Kerran kun ostin kaupasta mansikkajugurttia niin siinä purkissa olikin sisällä banaanijugurttia. Siinä sit riittikin ihmettelemistä.

Vierailija

DedMorozilla on ainakin jotain jota panna CV:een tuossa.
Omia vähemmän tavallisia kokemuksiani:

Mut on kerran USA:ssa viety poliisiasemalle kuulusteltavaksi epäiltynä katuprostituution harjoittamisesta (not guilty)

Puolivilli koiralauma (kymmenisen turrea) kävi kimppuuni pilkkopimeällä joutomaalla Intiassa.

Ajoin moporiksaa Mumbain keskustan ruuhkassa.

Edit:
Ai niin, ja kerran sain pelikaanin virvelillä.

Vierailija

Kunkku vietti kerran yön viidenkymmenen vastasyntyneen kanssa. Jonka jälkeen kollega Haakon Magnus kyseli vointiani. Tästä seurauksena olin pakotettu panostamaan pääkaupungin. Ei uhreja.

Vierailija

Minä olen ollut matkustajana laivassa Englannin kanaalissa myrsyssä, jossa lähellä oleva rahtilaiva katkesi ja merimiehet hukkuivat. Olin hurjan näköistä, kun vesi lensi samalla tavalla kuin lumimyrskyssä. Sitten olin nalkissa Englannissa monta päivää enkä päässyt sieltä pois vaikka lomani loppui.

Menin keikan jälkeen pyytämään suurelta amerikkalaiselta rocktähdeltä nimikirjoitusta. Yllättäen hän pyysi minut baariin paukuille. Istuimme siellä juttelemassa aamun valkenemiseen saakka. Kukaan ei ole uskonut tarinaani, koska äijä on rikas, kuuluisa ja naisten tavoittelema.

Kävin Saudi-Arabiassa paikassa, jossa sataa keskimäärin kerran kymmenessä vuodessa. Käyntipäiväni oli juuri se sadepäivä.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
geena

Menin keikan jälkeen pyytämään suurelta amerikkalaiselta rocktähdeltä nimikirjoitusta. Yllättäen hän pyysi minut baariin paukuille. Istuimme siellä juttelemassa aamun valkenemiseen saakka. Kukaan ei ole uskonut tarinaani, koska äijä on rikas, kuuluisa ja naisten tavoittelema.

Et nimeä kehtaa kertoa?

Vierailija
somedude
DedMoroz

Huh huh, ja panokset kovenee... Kerran kun ostin kaupasta mansikkajugurttia niin siinä purkissa olikin sisällä banaanijugurttia. Siinä sit riittikin ihmettelemistä.

Nokitan:
Ostin kerran kaupasta purkin sinappisilliä. Eihän siinä mitään sillejä ollut, pelkkää lientä vaan. Ihme juttu.

Vierailija

Oksensin eräänä helmikuisena lauantaiaamuna kello 06:25 kirkon vieressä kasvavaan pensaaseen. En ollut nauttinut silloin(kaan) alkoholia.

Vierailija

Ostin juovuspäissäni sähköiskuja katukaupustelijalta Mexico Cityssä.

Join oluen baarissa, jossa kusilaari oli kiinnitetty kätevästi suoraan baaritiskiin.

Sain perholla västäräkin. Kelattuani sen kouraani totesin, että koukku ei ollut kiinni. Lintu ei vaan suostunut päästämään irti.

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005
geena
Kävin Saudi-Arabiassa paikassa, jossa sataa keskimäärin kerran kymmenessä vuodessa. Käyntipäiväni oli juuri se sadepäivä.

Itse olin 15 vuotta sitten Egyptissä matkalla Hurghadasta Luxoriin, kun kohdalle osui harvinainen vesisade terästettynä hiekkamyrskyllä... bussi oli sen myräkän jälkeen näkemisen arvoinen.

Konfirmaatiopäivänä Tampereen Aleksanterin kirkossa kesken ehtoollisseremonioiden kapusi vaivihkaa joku laitapuolen kulkija kaljakassit kilisten saarnastuoliin ja alkoi kailottaa herrajumalaa. Yllätyssaarna kesti minuutin verran, jonka jälkeen henkilökunta sai lopulta talutettua vastahakoisen viinapirun takaisin sivuovesta ulos, pois paheksuvien mummojen silmistä. Taisi olla ensimmäinen kerta kun tuli railakkaasti joukolla nauraa räkätettyä kirkonpenkillä.

Vuonna 2003 eräällä tunnetulla internetin keskustelufoorumilla alettiin vääntää yhdestä ainoasta naamakuvastani kuvamanipulaatioita ja niitä kertyi kymmenittäin aina siihen pisteeseen saakka, että kielsin enempien kuvien postaamisen foorumille kohtuuden rajoissa pysymiseksi -> harrastelijat pyhittivät sitten kokonaan oman foorumisivuston näiden kuvamanipulaatioiden postaamista varten. Kyseinen foorumi kantaa etunimeäni ja siellä on nykyään yli 1,5 miljoonaa viestiä...

Nervus rerum

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat