Tiputus-läskit vek, vai?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hiljattain olen ollut tekemisissä kahden eri ihmisen kanssa, jotka ovat joutuneet tiputukseen ( eipäs siellä valmistuta irvailemiseen) Toiselta leikattiin jotain vatsasta ja toiselle laitettiin polveen impalalanttia, tai jotain siihen suuntaan.
Läskit olivat molemmilta lähteneet Oikein säikähdin!

Eikö voisi laihduttajia varten perustaa tiputuskuntokeskuksia?

Kommentit (5)

Vierailija

Ei siinä tipassa ole paljon ravinteita, ehkä sokeria ja suoloja, diabeetikolla ei ehkä niitäkään. Tippa on vain siksi että saadaan tarvittavat lääkkeet sisälle ihmiseen.

Siksihän on sanottu että on hyvä olla vähän läskiä sairastumisen varalta.

(Tuo sanonta on varmaankin sarjaa: lohtu se on pienikin lohtu, ettei happamia olisi pihlajanmarjat...)

Vierailija

Oletettaisiin, että tiputuksen ainoa tarkoitus olisi läsän poistaminen. Tiputuksessa ollessasi voisit harrastaa ihan kaikenlaista, lukemista, säveltämistä, shakin pelaamista... vain mielikuvitus luo itsellesi rajoja. Voit pyytää mielialalääkitystä jne ja jne

Laihduttaminen on ennalta ehkäisevää terveydenhoitoa.

Vierailija

Läsän poistossa tehoaa paremmin liikunta - pienikin, jos ei muutoin, niin käsipainoilla. Itse olin joskus niin tyvessä noidannuolineni että kuntoilu piti aloittaa hauiksista. Tippahan taas ei kauheasti paino- tai muita liikuntahommia edistäis.

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005
markent
Läskit olivat molemmilta lähteneet Oikein säikähdin!

Veikkaanpa että lihaksia oli kadonnut vähintään saman verran, ellei enemmänkin.

Vierailija

Kyllä se vatsaleikattu yksilö oli aika heikossa kunnossa.
Keski-ikäinen mies oli ja puhui jotain sellaista, että kun puolikilometriä kävelee, niin täytyy levätä.
Että sen suhteen siis, mutta polvileikattu naiseläjä kertoi käyneensä fysioterapeutilla, joka oli kehaissut, että onpa jalat hyvässä lihassa. Se on kuulemma suuri etu tässä tilanteessa.

Uusimmat

Suosituimmat