Leikkaa itse hiukset

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tein kokeilun, leikaten itse hiukseni. Käytin sakseja, kampaa ja kahta peiliä.
Rajaukset onnistuvat helposti peilejä apuna käyttäen, jolloin näkee takapuoleltakin leikata.

Vaikeus on ohentaa hiukset itse. Siihen keinoksi keksin pörröttää hiukset ja kallistaa päätä, jotta ne pysyivät niin. Sitten vai sakseilla lyhyemmäksi tasaisesti koko alalta. Pesemättömiin hiuksiin tämä toimii paremmin kuin juuri pestyihin.

Helpompaa kuin mennä parturiin ja halvempaakin.

Sivut

Kommentit (40)

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Joo-o..minun kädentaidoillani varmasti moinen onnistuukin..

Harmi kun kouluissa ei ole mitään kursseja missä opeteltaisiin leikkaamaan hiuksia tai käyttämään tököttejä niihin.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija

Parturissa käyminen parantaa tulevan lapsesi geenejä. Genetiikan ollessa vielä lapsenkengissä kannattaa käyttää hyväksi näitä muita keinoja.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
Lovemachine
Nykäsee kerralla kaljuksi, niin ei tarvitse rajailla eikä tasoitella.

Kalju vaan ei oikein sovi monellekkaan ihmiselle. Täytyy olla tietynmuotoinen kallo että se näyttää hyvältä. Helposti kaljuna monet näyttäisivät humanoidilta tai muuten vaan molopäältä.

Ja yksi maininta värien vaikutuksesta kasvoihin. Nyrkkisääntönä voi pitää sitä että valkoinen leventää kasvoja ja musta kaventaa, joten läskille ei valkoinen välttämättä oikein niin hyvin sovi, kun taas kapeakasvoisille se sopii mainiosti. Että ottakaa toi huomioon värivalintoja tehdessänne.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija

Kalju sopii aika harvalle. Parhaiten pallopäille.

Jatkuva ajelu rasittaa, eikä höylän viillotkaan niin nautintoa ole.

Leikkuukone käteen ja puuhaan. Kyllä tukka lyhenee. Tarpeeksi kauan siistii, niin jälki on yhtä hyvä kuin ammattilaisen.

Vierailija

Humpuukia. Kyllä sen 16 € viittii maksaa. Pieni hetki vain ja se siitä ei tartte murehtia.

Joo ja kalju. huhuh sitä ei kyllä ainakaan tähän päähän tule. Vähän kuin kyrpä korvilla

Vierailija

Jo 4-5 vuoden ajan vedellyt kerran 1-2 kuukaudessa kaiken veks. Ei ole huolta lookista eikä tarvi läträtä geelien tai vahojen kanssa.

Vierailija

Koneella hiukset voi ajaa hyvinkin siistinoloisiksi vähällä vaivalla. Vastaava leikkaus maksaa cityparturissa reippat 20 euroa, mutta saman hintaisella hiustenleikkuukoneella ajaa hiukset vaikka kerran viikossa.

Itsehän olen tehnyt armeijasta lähtien juurikin näin. Sivulta ja takaa millinpituiseksi, päältä vähän pidemmäksi, ja vieläpä siten ettei jää rajaa. Otsasta tukka pystyyn ja tuloksena on yksinkertainen, kesällä viileähkö, vartissa ajeltu, tyylikäs ja miehekäs kampaus. Suosittelen kaikille.

Vierailija

Millikoneella kun kerran viikkoa jyräyttää koko pään ympäri niin ei näy tuo luonnollisesti vauhdissa kohti niskaa siirtynyt hiusraja niin selkeästi

Vierailija
tietää
SAMAEL
tietää
Käytin sakseja

Kynä on miekkaa väkevämpi. Tulikohan muutettua maailmanhistoriaa?

Jos olis kirjottanu oikein "käytin saksia", niin olisikos tossa kuvassa sitten vaan yksi saksi?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat