Kysymys

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

En nyt löydä netistä oikeen tietoa, ainakaan Wikipedia ei selkeesti kerro noista eri voimaloiden energian tuotosta. Lähinnä siis kiinnostaa että monta tuhatta tuulivoimalaa pitäis rakentaa esim yhtä ydinvoimalaa korvaamaan?

Kommentit (7)

Vierailija

V*tuttaa nämä idiootit, jotka eivät tajua laittaa otsikkoon minkäänlaista viitettä siitä, mistä oikein on kysymys.

Vierailija
Jukka Mahmud Törölä
V*tuttaa nämä idiootit, jotka eivät tajua laittaa otsikkoon minkäänlaista viitettä siitä, mistä oikein on kysymys.
Ei jaksanut tällä kertaa. Itse olet idiootti :>

Vierailija
edi
Jukka Mahmud Törölä

Et jaksanut laittaa kysymystäsi esim. muotoon:
"Kysymys voimaloiden energian tuotosta" ?

Kuinka helvetissä jaksoit ylipäätään kirjautua?!

Vierailija
Jukka Mahmud Törölä
edi
Jukka Mahmud Törölä

Et jaksanut laittaa kysymystäsi esim. muotoon:
"Kysymys voimaloiden energian tuotosta" ?

Kuinka helvetissä jaksoit ylipäätään kirjautua?!

Jos automaattinen kirjautuminen on päällä? Kysymys kysymys kieltämättä aiheutti lievää uteliaisuutta. En olisi varmaan viitsinyt edes kurkkasta tänne, jos otsikossa olisi ollut sana energia. Silloin täällä oletusarvoisesti olisi ollut n. 1000 sivua Norpan ja Awebin vääntöä. Lisää hyvin muotoiltuja kysymyksiä!

Vierailija
Vahtera

Jos automaattinen kirjautuminen on päällä? Kysymys kysymys kieltämättä aiheutti lievää uteliaisuutta. En olisi varmaan viitsinyt edes kurkkasta tänne, jos otsikossa olisi ollut sana energia. Silloin täällä oletusarvoisesti olisi ollut n. 1000 sivua Norpan ja Awebin vääntöä. Lisää hyvin muotoiltuja kysymyksiä!
Aivan. Erittäin epäkuvaileva otsikko houkuttelee paljon lukijoita.

Vierailija
edi
En nyt löydä netistä oikeen tietoa, ainakaan Wikipedia ei selkeesti kerro noista eri voimaloiden energian tuotosta. Lähinnä siis kiinnostaa että monta tuhatta tuulivoimalaa pitäis rakentaa esim yhtä ydinvoimalaa korvaamaan?

EONin mukaan niitä tarvitaan 40 000 kpl (1 MW myllyjä korvaamaan 1,6 GW ydinmylly)

Uusimmat

Suosituimmat