erikoisalat

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Esim. mie voin sanoa että tiedän kaiken mediasta ja noooh...ysk ysk fysiikasta.

Ainakin omasta mielestä

Mikä on Aylan ala, entäs Mummon?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Hörpin milloin mistäkin tiedonlähteestä ja haukkailen Tiedon puun hedelmiä ruokahaluni mukaan. Innostun ja kyllästyn, vitkuttelen ja villiinnyn miten vaan.

Oman alani asiantuntemuksen olen antanut rauhassa rapautua. En aio olla enää yhtään syvällinen vaan hyppelen laveaa tietä ilosena laidasta toiseen. Käykös katteeks

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Mina ajattelin joskus oppia tietamaan kaiken matkahammasharja-asentamisesta. Taytyy viela opiskella...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Minä tiedän kaiken fysiikasta, kemiasta, matematiikasta, biologiasta, evoluutiosta, lääketieteestä, historiasta, yhteiskunnasta ja psykologiasta. Siinäpä muutama mainitakseni että missä olen hyvä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Minä tiedän kaiken fysiikasta, kemiasta, matematiikasta, biologiasta, evoluutiosta, lääketieteestä, historiasta, yhteiskunnasta ja psykologiasta. Siinäpä muutama mainitakseni että missä olen hyvä.

No hyvä juttu, mitäs jäi pois..

Vierailija

[quote="Lettu Haimakainen"]Esim. mie voin sanoa että
tiedän kaiken mediasta ja noooh...ysk ysk fysiikasta.

-"ruskamies":

Oletko Susanna Ruusunen .. ?

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

Tiedän tappelupeleistä ja mättöleffoista aika paljon.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Mie tiedän aika paljon x-menistä. En tiedä miksi, jotenkin vaan tiedän.. Olin pentuna kipeänä ja mutsi toi mulle sarjakuvia. Batman year onen ja x-menin.

Sillä tiellä ollaan.

Onko teidän mutsit ostanut teille batman year onen?

Vierailija
Lettu Haimakainen
ruskamies

Ei olen Susan Kuronen... Haluutko tietää Matista?

JEP .. kerro jotain luottamuksellista, jotain mehevää ...

Vierailija
ruskamies
Lettu Haimakainen
ruskamies

Ei olen Susan Kuronen... Haluutko tietää Matista?

JEP .. kerro jotain luottamuksellista, jotain mehevää ...

Matti on homo ja se tykkää leegoista

Vierailija
Lettu Haimakainen

... ja se tykkää leegoista

Ofafitkof fanoa miten faifin naftahampaani takaifin? Niin mielelläin fen ottaifin.

Vierailija
Miss Baker
Lettu Haimakainen

... ja se tykkää leegoista

Ofafitkof fanoa miten faifin naftahampaani takaifin? Niin mielelläin fen ottaifin.

No enpä tiedä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat