Kuperkeikkoja ja luentoja!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Satuin vilkaisemaan:
http://www.onesimpleprinciple.com/390

Tuohan olis mainio idea, tilata mies vaikkapa firman juhliin tai pikkujouluun esitelmöimään. Tulis mieleen ne ajat, kun Nilsiän öljysheikki Tauno Kuosmanen kiersi maata ja myi "käärmeöljyjään", joka paransi kaikki vaivat.

Vai onko nykyaikana enää sopivaa repiä viihteensä kylähulluista?

Kommentit (6)

Vierailija
Rovas

En tiedä, mutta eihän sille mitään voi jos itse tulevat esille. Aivoima.Fi Toi oli oikeesti sekava!.

Vierailija

1. Liike pois päin yhdestä pisteestä joka on todella kaukana näkyvän maailmankaikkeuden ulkopuolella.

2. Kaikki näkyvän maailmankaikkeuden aine/energia liikahtaa kenties yhdessä hetkessä pois siitä tilasta jossa se nyt oli ja samalla kaikki energiakeskittymät ovat esim. laajentuneet kaksi kertaa isommiksi.

Myös fotonit.

3. Emme voi verrata vanhoja protoneja/neutroneja uusiin.

Silti voimme verrata vanhaa valoa uuteen valoon ja havaita miten vanhat fotonit ovat matkallaan räjähtäneet eli laajentuneet ja tönineet toisiaan pois päin toisistaan itsestään avautuvilla energia-aalloilla.

Tosin galaksin keskustan jättimäisistä kolmiulotteisesti laajenevista energiakeskittymistä edelleen avatuu energia-aaltoja joilla on uusien atomien atomiluonne ja näin uusia tähtiäkin syntyy lähelle ns. jättimäisiä mustia aukkoja. Uusilla tähdillä taas havaitaan erilaisen aallon pituuden omaavia energia-aaltoja kuin vanhoilla tähdillä. Tokihan uusia tähtiä syntyy kauemmaksikin galaksin keskustasta. Näissä kaasupilvissä kylläkin on vanhempia atomeja kuin galaksin keskustan jättimäisten energiakeskittymien lähellä on.

Lotolla voi voittaa, kun ensin sijoittaa lottoon rahaa ja aikaa.

Minun luennolle ei tarvitse sijoittaa kuin aikaa.

Rauhaa

;):)

Ps.

VALON NOPEUS EI OLE VAKIO.

tÄMÄN TODISTAVAT JO USEAMMAT HAVAINNOT JOISSA ERI ENERGIAN OMAAVAT HIUKKASET SAAPUVAT SAMASTA LÄHTEESTÄ ERI AIKAAN.

kOLME MINUUTTIA MYÖHÄSSÄ JNE.

UUSIN VASTAAVA MYÖHÄSTYMINEN OLI 1 MINUUTTI.

NÄMÄ MYÖHÄSTYMISET JOHTUVAT AJATUKSENI MUKAAN SIITÄ ETTÄ ERI ENERGIAN OMAAVAT LAAJENEVAT ENERGIAKIMPUT VUOROVAIKUTTAVAT ERI TAVALLA VASTAAN TULEVIEN LAAJENEVIEN ENERGIAKIMPPUJEN KANSSA.

Että silleen.

Rauhaa vuan.

Ne jotka ovat asioista paremmin perillä, voisivat jatkaa keskustelua siitä miten maailmankaikkeus oikeasti toimii täällä. ;):)

http://www.tiede.fi/blog/?postID=34

Rauhaa vaan edelleen!

Vierailija
Einesteini
Rovas

En tiedä, mutta eihän sille mitään voi jos itse tulevat esille. Aivoima.Fi Toi oli oikeesti sekava!.
Heh. No niin oli. Mistä lie aivoima laitoksesta tyypi onkaan karannut Taatana. Kylähulluja on siis edelleen olemassa.

David
Seuraa 
Viestejä8875
Liittynyt25.8.2005

Mitä, tuossahan oli hyvä idea, kaikkiin kuppiloihin vain kamerat pyörimään ja jotkut tahot seulomaan lennosta syntyviä ideoita.

Tosin jossain oli tehty tutkimus, ettei ns. aivoriihet tuotakaan parasta mahdollista lopputulosta. Mikä on sekin ymmärrettävää, kun siinä joudutaan monesti turvautumaan useampiinkin kompromisseihin.

Ideariihen yläpuolelle siis tarvittaisiin erillinen koordinaattori, joka tekee ns. aivoriihen tuotosten perusteella lopullisen analyysin ko. asiasta.

Toisekseen palaverit, joissa itse olen ollut mukana ovat yleensä olleet sellaisia, joissa asiaan ei ole voinut etukäteen juurikaan perehtyä. Näin ollen kannanototkin ovat sitten sellaisia ympäripyöreitä. Käsiteltävään asiaan pitäisi olla aika- ym. resursseja riittävästi tarjolla ennen varsinaista asian käsittelyä.

Uusimmat

Suosituimmat