Samaa p..aa kaikki kännyoperaattorit ...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

VOI närhen munat, ajattelin vaihtaa kännykkäni p..a Elisalta Saunalahdelle, joka niin kovin mainostaa ja on halvempikin. Eikun nettiin ja tilaamaan: Tilaus eteni, kunnes tuli lopullisen vahvistuksen hetki ja
silloin pamahti .... "palvelimella ongelmia, aloita koko homma alusta".
Naputtelin tilauksen uudelleen. Päästyäni kohtaan, jossa annoin ohjeet
vanhan numeroni vaihdosta Saunalahdelle, ohjelma sanoi: "Tämä numero
on jo tiedostossamme, et voi siirtää uudelleen". Hyvä, menin omille sivuille,
ei siellä mitään tilausta näkynyt ...täyttelin lomakkeen kolmannen kerran,
nyt oli perhana keksinyt uuden kujeen, sanoi, "Emme toimita 3G-kortteja
Ahvenanmaalle ??? mitä v...a, minä olen
asunut ikäni Kehä II:n sisäpuolella, en edes ole käynyt, enkä käy noin suomivihamielisessä paikassa... ! Ei taaskaan päässyt tilauksessa eteenpäin .... no, soittelen, puolen tunnin etsimisellä
löytyi numerokin, "tuut-tuut-tuut" koko iltapäivän, sitten luovutin ....
Selittäisiköhän tuo Åålanti sen, miksi minulle tulee Elisaan kolminkertaiset laskut, joku affenanmaan hurri soittelee minun laskuuni ... ??? EI PERKELE, nyt heitän kapulan mereen,
en maksa enää penniäkään ja alan viestiä kirjeitse, ne joskus menevät perillekin, vaikka postin nimi on nyt "Itellä" ... !!

Kommentit (6)

Vierailija

Salaliittohan tuo on. Ovat aktivoituneet tänään kait kun sain kielivähemmistön edustajalta kirjeen, mutta Suomeksi???
Höh, kaksikielinen takinkääntäjä.

Vierailija

Luulis että kun markkinoivat, tekisivät myös sivun josta osaa tilata
omaamatta tietotohtorin kykyjä ... !!!

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Sut on leimattu "KOMUKAKSI". Ei tule palvelua komukoille. Ahvenanmaa taas lienee vihjailua seksuaalisesta suuntautumisesta. Toisin sanoen: Potkivat päähän.

Vierailija

Kumma että epäonni seuraa aina tiettyjä ihmisiä.

Eräs tuttavani kärsii myös jatkuvasta epäonnesta kaikssa tietotekniikkaan liittyvästä. Laskut ovat vääriä, palvelua ei saa.. Laitteet eivät toimi..

Salaliitto.

vorrester
Seuraa 
Viestejä615
Liittynyt22.7.2005

Vaikka olisi affenanmaa, kuuluu mielestäni edelleenkin Suomeen. Ja saunalahti toimii edelleenkin eduskunnan oikeusasiamiehen päätöksen vastaisesti.
Härskiä toimintaa saunalahdelta.

Useampi vuosi sitten tilasin netin kautta saunalahden liittymän jonka liittymäsopimus oli samalla allekirjoitettu Sampo pankin nettipankin varmistuspalvelun kautta (tupas? varmenne).

Liittymää ei alkanut kuulumaan, joten soitto asiakas palveluun. Perustelivat etteivät anna liittymää kun ilmoitin osoitteeksi poste restante osoitteen. (Syy osoitteeseen oli että vaativat osoitteeksi virallisen osoitteen joka oli tallennettu väestörekisteri keskuksen tietoihin) Ja tuo osoite oli siellä sillä hetkellä taltioitu. Eli eivät kysyneet postiosoitetta vaan rekisteri osoitteen. Ja poste restante osoite toimiva postin edelleenlähetys palvelun kautta.

Luottotiedot kunnossa eikä minkään muunkaan operaattorin laskut myöhässä tms. estävää syytä.

No sitkeänä sissinä minua ei pallotella. Yhteys kuluttaja asiamieheen. Parissa viikossa vastaus: eduskunnan oikeusasiamies on tehnyt -90 luvun lopulla ratkaisun. Osoite ei ole este kännykkä liittymän saamiselle. Ja ratkaisu oli myös lähetetty saunalahdelle.

Odottelin liittymää, mutta ei vieläkään kuulunut. Soitto saunalahden puhelinpalveluun. Kerroin em. asiat ja että olette saaneet kopion ko. päätöksestä. Eli vaadin liittymän saamista ja odotan 7-päivää, jonka jälkeen menen asianajajalle allekirjoittamaan asianajo valtakirjan ko. tapauksen oikeuskäsittelyä varten. Evästin myös puhelinpalvelua viemään tiedon saunalahden lakimiehille toimenpiteitä varten.

Lopputulos 3:n päivän päästä liittymä oli postissa.

Aivopierun tunnistaa rivin alun merkistä *

Uusimmat

Suosituimmat