RUS

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Alku tältä. http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... &start=120
Kutsun Matti E Simonaho jatkamaan teeman tällä.

"Jos olet RVS (RUS), niin maallinen identiteetti on
Maan nimi: RUS(SIA) ja sen on Luoja antanut, ja
Kansan nimi: RUS(SIANS)
Kansansielu: RUS(SIAN)

ja Sielullinen - kaikki jotka kansastasi on ollut ennen sinua - on RUS.

Minkään muulainen ei RUS voi olla kuin RUS. Pelkkä ajatuskin, että RUS joku päivä sanoo "Olen Rus ja Lutherilainen", saa vatsani kääntymään nurin.[/quote]

Sivut

Kommentit (87)

Vierailija
Matti E Simonaho
Mitä minun ja RUS (Venäjä) välillä on, niin kyllä, omasta suvustani on kuollut useita "maidemme välisissä sodissa". Joku saattaa sanoa; "Hulluko olet kun puolustat vihollista", mutta minä tiedän, että ne sodat mitä on käyty, ne ei ole RUS (Venäjä) eikä Suomen aloittamia, vaan sen, joka on ollut ja on Suomen ja Venäjän välissä. Siksi minä "rakastan vihollista".
Vierailija
Matti E Simonaho
nebo9900
Matti E Simonaho
nebo9900
Huh! Mä en oikein ymmärä! Ymmärät kai, että suomi minulle vieras kieli ja viellä tälläista koodausta
Mitkä olivät "alkuperäiset 7 seurakuntaa"?

Ilmestyskirjassa mainitut 7 seurakuntaa. Niiden jälkeen ei ole yhtään seurakuntaa joiden alkuperä on aito ja oikea, koska ne ei ole sidottu Luojan ja Meidän välillä tehtyyn liittoon ja Lakiin (10 käskyä)

Jos olet RVS (RUS), niin maallinen identiteetti on
Maan nimi: RUS(SIA) ja sen on Luoja antanut, ja
Kansan nimi: RUS(SIANS)
Kansansielu: RUS(SIAN)

ja Sielullinen - kaikki jotka kansastasi on ollut ennen sinua - on RUS.

Minkään muulainen ei RUS voi olla kuin RUS. Pelkkä ajatuskin, että RUS joku päivä sanoo "Olen Rus ja Lutherilainen", saa vatsani kääntymään nurin.

Voisitko kertoa lisä ja laajemmin? On minun vielä vaikea ymmärtää kielen genetiikan ja haluaisin tietä enemmän. "Jos olet RVS ". Mitä tarkoitta RVS? Mistä se on tullut?

Voisitko samalla tavalla kirjoitta SUOmaalaisistä?

RVS on RUS latinalaistettuna. RUSSIA -nimi on ajassa ETRVS

Vokaalien sääntö on: A.EI.OU joka tarkoittaa "A EI OU" ja toiseen suuntaan luettuna UO IE A joka tarkoittaa "UO ON A". Säännön mukaan, S.UO.MI on alunperin SAAMI.

Historiassa, ja nykyisiä nimiä käyttäen, Venäläiset, Suomalaiset ja Saamilaiset ovat aina asuneet vierekkäin. SUE.BOS (SVE.BOS > SVE:MOS > SUEMOS) on latinalaistettu nimi: LAISET KARJA : Karjalaiset, mutta tarkoittaa myös Suomalaisia. Sama koskee SVBI (SUEBI > SUEMI) -nimeä.

SUE.BOS ja SUE.BI -nimillä ei ole mitään tekemistä "muinaisten ruotsalaisten" kanssa. Niillä ei edes ole oikeutta esittää mitään omaa ajasta ennenkuin heillä oli mitään omaa. Eikä heillä ole oikeutta esittää mitään omana, mikä on muilta varastettu.
Et Ruscia tarkoittaa "ja Russia" - jotain puuttuu edestä; SAM, SIM, SVM. Toiseen suuntaan luettuna MVS, MIS, MAS. Ja kun muutat M(essias) -kirjaimen R(ex) kirjaimeksi, löydät yhteyden: SAR, SIR, SVR jotka toiseen suuntaan ovat RAS, RIS ja RVS.

JA RUSCIA nimessä JA on I, R=M ja U on V : I MVS CIA (katso myös MOS.KOVA -nimi) joka toiseen suuntaan luettuna on AIC SVM I. Siksi se on "New I Rus Alem".

Vierailija
Matti E Simonaho

Mainittakoon muistutuksena, että esim. maiden perustajista ei saa käyttää "oli", vaan "on"; Ruric on (nykyistä nimeä kayttäen) Venäläinen.
Maan nimi annettiin aina kansan tunnetun alkuperän mukaan. Ei taida löytyä monta maata, jonka Kristin.Usko -nimessä on tuomio liitettynä: Kristen.Dom (Ruotsi), ja maan nimeä, joka on SVEORIKe <> KIROVS <> SWERIGe <> GIRÅWS <> SVÄRIKKE <> SWEAR NOT (swear: kirota (vanha), vannoa (uusi), "Sveeat ei ole (Jumalasta) (K.J. Bible)").

33 Again, ye have heard that it hath been said by them of old time, Thou shalt not forswear thyself, but shalt perform unto the Lord thine oaths:
34 But I say unto you, Swear not at all; neither by heaven; for it is God's throne:
35 Nor by the earth; for it is his footstool: neither by Jerusalem; for it is the city of the great King.

33 παλιν ηκουσατε οτι ερρεθη τοις αρχαιοις ουκ επιορκησεις αποδωσεις δε τω κυριω τους ορκους σου
34 εγω δε λεγω υμιν μη ομοσαι ολως μητε εν τω ουρανω οτι θρονος εστιν του θεου
35 μητε εν τη γη οτι υποποδιον εστιν των ποδων αυτου μητε εις ιεροσολυμα οτι πολις εστιν του μεγαλου βασιλεως

33 Vielä olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä vanno väärin', ja: 'Täytä Herralle valasi'.
34 Mutta minä sanon teille: älkää ensinkään vannoko, älkää taivaan kautta, sillä se on Jumalan valtaistuin,
35 Älkääkä maan kautta, sillä se on hänen jalkojensa astinlauta, älkää myöskään Jerusalemin kautta, sillä se on suuren Kuninkaan kaupunki;

'Älä vanno väärin' : Älä anna lutherilaistaa/ruotsalaistaa (kirota) itseäsi.

Vierailija

Mutta mikä nimi Rurik on? Se ei kuulosta kovin venäläisiltä nimeltä.
Wikipediassa lukee, että yhden teorian mukaan Rurik on Polabian Slavs http://en.wikipedia.org/wiki/Polabian_Slavs (mitä se on suomeksi?)
Siellä myös kerrotan Saksalaisten/ Itävallan nimien/sukunimien slaavilainen toponymy. Anteeksi en osa suomeksi jotkut termeistä.

Map of Central Europe from 919-1125, by William R. Shepherd. The territory of the Polabian Slavs is outlined in purple near the top, with the Obotrite and Veleti groups in white and the Sorb groups colored purple.

Vierailija
Petu
Aika-ajoin suomalaisille on ollut tarjolla RUS(kaa) pakkaselle . Se historia ,,,, se historia .

Mitä se tarkoita?

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005
nebo9900
Petu
Aika-ajoin suomalaisille on ollut tarjolla RUS(kaa) pakkaselle . Se historia ,,,, se historia .

Mitä se tarkoita?

Se tarkoittaapi munansaannoksena, paskaa rukkaselle. Harasoo ?

Vierailija
Petu
nebo9900
Petu

Mitä se tarkoita?

Noh! Se on sinun asia, ei kuulu minulle, eikä muille...

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005
nebo9900
Petu
nebo9900
Petu

Mitä se tarkoita?

Se on välillä meille suomalaisille kuulunut ja näkynyt .

Vierailija
Petu
nebo9900
Petu
nebo9900
Petu

Mitä se tarkoita?

Amen!

Vierailija

Rautalangasta väännän:
Jos minulle joku japanilainen kerro, että
” Aika-ajoin japanilaisille on ollut tarjolla Kiina (kaa) pakkaselle . Se historia ,,,, se historia .
Minä kysyn: Mitä se tarkoita?
Japanilainen vasta: Se tarkoittaapi munansaannoksena, paskaa rukkaselle.
Minä: Noh! Se on sinun asia, ei kuulu minulle, eikä muille...
Japanilainen: Se on välillä meille japanilaisille kuulunut ja näkynyt.
(keskustelu vissi yhteisistä Japanilais-Kiinalais historiasta)
Jos olette/ olitte vittumaisia, niin olette sitten ansainneet sen mitä saitte ja toisin päin. Eikö?

Tässä, muuten, yhden suomalaisen mielipide asiasta:
http://plaza.fi/ajassa/kolinaa-panuhuon ... toliittoon
"Ei Venäjällä ole ikinä ollut mitään erityistä meitä suomalaisia tai suomensukuisia vastaan. Samalla lailla ovat kohdelleet kuin muitakin vähemmistöjä, josseivät paremmin. Suomalainen yläluokka kohosi suhteettoman tehokkaasti Venäjän armeijan huipulle ja sieltä myös siviilipuolen johtotehtäviin, kun olimme 1800-luvulla osa Venäjän valtakuntaa. (Haminan Kadettikoulu oli tehokas ja hyvätasoinen opinahjo.) Venäläisten käsitys suomalaisesta on syntynyt lähinnä pietarilaisen rengin ja piian stereotyypistä: kielitaidoton, viinaan menevä, tyhmä, mutta rehellinen. Suuttuessaan väkivaltainen. (Pitkälti samanlainen stereotyyppi kuin ruotsalaisilla. Heillä se on syntynyt tukholmalaisen rengin/piian tyypistä."

"Jokainen suuri, moderni valtio pyrkii tuhoamaan tai sulauttamaan vähemmistönsä. Niin ovat tehneet demokraattiset ruotsalaiset Tornionjokilaakson suomalaisia kohtaan, niin myös venäläiset suomensukuisille. Samalla lailla me olemme käytännössä tuhonneet ja sulauttaneet omat saamelaisemme. Hallintotapojen erot tulevat esille lähinnä siinä, että totalitaariset maat saattavat tappaa tai vangita suuriakin vähemmistöjä. Tässäkään venäläiset eivät ole yksin: saksalaiset olivat ihan yhtä pahoja. Venäläisissä ei ole mitään geneettistä tai kulttuurista, sisäsyntyistä eläimellisyyttä. He käyttäytyvät kuten mikä tahansa totalitaarinen suurvalta: itsekkäästi ja häikäilemättömästi, mutta rationaalisesti. Tällaisen maan naapurina on ihan mahdollista elää melkein normaalia elämää. On eletty tähänkin asti."

"”Venäläispropagandan mukaan suomalaiset ovat uusnatseja, joita on pelättävä
ja jotka on suuressa isänmaallisessa sodassa häädetty pois.”

Ei kun ”fasistisia anastajia” ja ”valkosuomalaisia”. Termit kuntoon"

pagus
Seuraa 
Viestejä358
Liittynyt15.12.2007
nebo9900
Petu
nebo9900
Petu
nebo9900
Petu

Mitä se tarkoita?

Amen!

http://en.wikipedia.org/wiki/Amun

Matti E. Mitä yhteistä Amunilla, aamulla ja aamenella? Amunista tulee ihan Paavi mieleen.

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

[quote="nebo9900"]Rautalangasta väännän:
Jos minulle joku japanilainen kerro, että
” Aika-ajoin japanilaisille on ollut tarjolla Kiina (kaa) pakkaselle . Se historia ,,,, se historia .
Minä kysyn: Mitä se tarkoita?
Japanilainen vasta: Se tarkoittaapi munansaannoksena, paskaa rukkaselle.
Minä: Noh! Se on sinun asia, ei kuulu minulle, eikä muille...
Japanilainen: Se on välillä meille japanilaisille kuulunut ja näkynyt.
(keskustelu vissi yhteisistä Japanilais-Kiinalais historiasta)
Jos olette/ olitte vittumaisia, niin olette sitten ansainneet sen mitä saitte ja toisin päin. Eikö?

Jokaisen suuren ja modernin kansan pitäis myös pitää huolta omista kansalaisistaan . Tämä ei niin suuri ,mutta sen vuoksi moderni kansakunta joutuu sulattamaan monenlaisia kansalaisia ,monesti itänaapuri pakolaisia . Eikä oltu vittumaisia kenellekkään .

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat