Britney Spears -viihde

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Britney ambulanssilla psykiatriseen hoitoon lukee Iltalehden VIIHDE-osiossa.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200801317180497_vi.shtml

Viihdytääkö aihe sinua? Kuuluuko se mielestäsi viihdeosioon? Miksi tai miksi ei?

Kommentit (11)

Vierailija

Ei se niin politiikkaakaan ole.

Akka on viihdeteollisnen tuote, joten viihteeseen sen tapahtumat kuuluu.

Vaikea olla ihminen ja tuote samaan aikaan. Pöpiksihän tuo akka tuli.

Vierailija

Minun mielestäni kenenkään ihmisen, julkkis tai ei, (mielenterveys)ongelmat eivät ole viihdettä. Kiinnostaa tietää muuta mieltä olevien aivoituksista.

Vierailija

Johannes 8:

"Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven."

Sama pätee Kaisa Varikseen.

Vierailija

Joka on syytön, heittäköön ensimmäisen kiven. Ansa. Sillä sitten hän ei enää ole syytön.
- Stanislaw Jerzy Lec

Vierailija

Laulaja taitaa olla sellaisessa syöksykierteessä, että oksat pois. Hänen tunnel(e)issaan ei taida valoa olla liiemmälti näkyvissä; sääli tyttöä.

Mihin kategoriaan, Dino, avauksesi kuuluu?

Vierailija
Lepakko

Mihin kategoriaan, Dino, avauksesi kuuluu?

Historia, kulttuurit ja yhteiskunta -osioon. Siksi, että ihmisten mokilla, epäonnella ja elämänkolhuilla retostelu tuntuu olevan yhä enenevissä määrin viihdettä. Järkytyin aikanaan, kun Dianan ja Charlesin avioelämän kiemurat täyttivät iltapäivälehdet oikein Iso-Britannian keltaisen lehdistön malliin. Itse en ymmärtänyt, miten ketään huvittaa lukea spekulaatioita jonkun avioliittokriisistä. Vai oliko teistä Diana&Charles-uutisointi korrektia?

Onko oikein revitellä kenenkään avioeroa tai psyyken ongelmia kaikelle kansalle, oli sitten kyseessä julkkis, sinä tai minä? Eri asia tietysti on, jos tyyppi itse haluaa haastatteluun. Mutta miten suomalaisessa lehdessä voidaan hyväksyä julkkiksen porteilla kärkkyvien paparazzien mauttomimmatkin jutut? Tämä asia ei vain mahdu kaaliini.

Vierailija

Mielestäni on jotenkin surullista että maailmassa tapahtuu joka ikinen päivä todella paljon merkittävämpiä asioita kuin jonkun laulajan mielenterveyden vaihtelut, mutta nämä ovat niitä uutisia jotka myyvät... En oikein osaa hahmottaa mistä se johtuu. Kertokaa toki viisaammat,

Uusimmat

Suosituimmat