Uusi trendi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kommentit (12)

Vierailija

Keski-Suomen ylpeydet, Olli V ja Supernalle ovat pääseet otsikoihin!

Nalle hoitaa yleistä paskomista, minä keskityn sissipaskomiseen.

Kiitän kakkaketjujen keräämisestä yhteen listaan.

Kakka kertoo elimistön hyvinvoinnista. Siksi siihen tulee kohdistaa huomiota.

Vierailija

Kakka on niin naurettava sana...itse suosin, jos on jossain yhteessä tarpeellista, sanaa uloste. Paskakin on parempi.

- Kivettynyttä pokémonin ulostetta.
by. rakas isoveljeni.

Vierailija

Jos nyt tästä kakkakirjoittelusta jotain myönteistä hakisi, niin toivottavasti kirjoittelu vapauttaa ihmisiä suhtautumaan asiaan luonnollisesti.
Sama oli Maukka Perusjätkän sukupuoliasioista kirjoittelu. Kun hän siitä sen kestävyydestä eri ketjuissa asiallisesti jauhoi, niin porukkakin alkoi noista asioista keskustella asiallisesti.
Siis tervetuloa Maukka takaisin kehiin! Vai onko niin, että mestarit eivät koskaan palaa...
Toivottavasti kakkakeskusteluunkin suhtaudutaan ennen pitkään yhtä luonnollisesti.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
taiteilijatyyppi

Ekaksi tuli bushman, sitten savor, sitten taas pushmanin toinen tuleminen..ja nytten uusi trendi on kakkiminen.
Kakka on kivaa. Kiinnostaa oppia uusia asioita kyseisestä asiasta. Kuiteskin me käytämme aika paljon aikaa elämästämme ulostamiseen, niin pitäähän siitäkin elämäntyylistä tietää mahdollisimman paljon.
Ja nämä kakkajutut ovat kuitenkin 95% kaikista keskustelun aiheista asiallisempia.
Ja kakka ja uloste on sanoinakin tosi hauskoja. Mutta en oikeen ole tiennyt miksi siitä on tullut pop.
Ehkäpä saamme kiittää siitä mediaa? Mediahan useinmiten aloittaa uudet trendit.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Harmi että paskomiseen osallistuu täällä niin vähän naisia. Olisi mukava saada naisväki mukaan. Kuulisi esim salaisuuksia siitä, miksi naistenvessat eivät löyhkää kuten miesten käymälät.

Itse asioin mielelläni naistenvessoissa. Ei ole kuin kerran "ajettu" sieltä pois.

Vierailija
Olli V
Harmi että paskomiseen osallistuu täällä niin vähän naisia. Olisi mukava saada naisväki mukaan.

Älä huoli, hoidellaan asiat jossain muualla kuin täällä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Ei, kyllä puh alkaa keskustelemaan muistakin asioista kuin kakasta..
Se oli tilapäinen innostuminen.. mutta en kyllä aijo täysin hylätäkkään niitä aiheita..
Muutamia keskustelun ideoitakin on muhinu päässä..tosin monet on unohtunut..

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
Miss Baker
Olli V
Harmi että paskomiseen osallistuu täällä niin vähän naisia. Olisi mukava saada naisväki mukaan.

Älä huoli, hoidellaan asiat jossain muualla kuin täällä.

Kyllä! Lähdetkö kanssani tanssimaan? Olen kiinteä ja hyvälantioinen mies. Lukuunottamatta 2 vuoden taukoa, olen harrastanut tanssia 14 vuotta.

Uusimmat

Suosituimmat