Kuinka paljon kakkasi sisältää energiaa?

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Lassi on yrittänyt viimeaikoina nostaa palstan tasoa tekemällä asiallisen keskustelun, ja minä olen päättänyt ryhtyä hommaan mukaan ja aloitin tämän hyvin mielenkiintoisen ja tärkeän keskustelun aiheen.
Me kaikki tiedämme sen että massa on energiaa. Kakkasi sisältää paljon potentiaalista energiaa minkä pystyisisi valjastamaan hyötykäyttöön tai pommiin, mutta ei vielä ihmiskunta ole valmis siihen, mutta varmasti sinuakin askarruttaa että kuinka paljon edellinen kakkasi sisältää energiaa. Nytten tänne kaikki voi kertoa kuinka voimakkaita ja mahtavia kakkoja olette kakkineet. Kuten on vanha sanonta kuuluu:"paska on maailman vahvinta ainetta, se saa raavaimmankin miehen kyykkyyn" pitää täysin paikkansa!!

Keinoja mittauttaa tarkka kakkapainosi: Punnitset itsesi ennen paskalle menoa, ja paskantamisen jälkeen punnitset uudestaan niin näet kuinka paljon olet kakkinut suunnilleen. Jos ei ole tätä mahdollistuutta voit myös määritellä arvion että mitä se kakka olisi voinut painaa, tässä on hyviä kriteereitä: Vaaleanruskea kakka on kevyttä ja siten vaikka ne on isoja niin ne painavat saman verran kuin 25-50% pienemmät tummanruskeat kakat. Yleensä mitä tummempaa kakkaa niin sitä tiheämpää se kakka on, en tiedä voiko kakka olla niin tiheää ettei valokaan voi karata siitä, mutta mustat aukot ovat potentiaalisia kakkoja.
Luultavammin jonkun avaruushamsterin jättämiä.

Joten ei muutakuin E=mc² kehiin!!!
celeritas sovittakoon yksinkertaisuuden nimissä: 300'000 km/s taikkapa 300'000'000 metriä/s.

Jos et osaa laskea, niin kerro massa, niin asiantuntijat kertovat potentiaalisen energian mitä voidaan vapauttaa kakastasi.

KAKASSA ON VOIMAA!!

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (5)

Vierailija

Tummaa kakkaa tulee kerralla niin vähän.

Syömällä huonosti pureskeltuja pähkinöitä, saa aivan mielettömästi vaalean ruskeaa paskaa.

Miten saisi tätä ytyisää tummaa kakkaa vaikka sen puoli kiloa aluksi?

Vierailija
Olli V

Syömällä huonosti pureskeltuja pähkinöitä, saa aivan mielettömästi vaalean ruskeaa paskaa.

Ota ruokavalioon täysjyvätuotteita, mustikoita, lakritsia, luumuja ja ruisleipää

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V

Pidättele. Ja se pitäisi olla jotenkin hitaasti sulavaa, varmaankin.. Sipsien syönti voi jonkinverran varmasti kasvattaa kakan massaa. Sitäkun kuiteskin pystyy syömään 300grammaa yhdellä kertaa ja varmasti 10-20% siitä tulee kakkana ulos. eli syö 10 pussia sipsiä, niin sulla pitäisi olla semmoiset 300-600grammaa kakkalasti pyllyssäsi. +tietty ruoat sun muut mistä tulee tätä elämän eliksiiriä.

Minne voi laittaa kuvia ilmasix nettiin? Jonnekkin helppoon ja yksinkertaiseen paikkaan. Aattelin tehdä "havaintosimulaation pommin tehoista" Täytyy etsiä joku mielenkiintoinen posautus kohde..luultavammin nääsville saa kunnian olla "räjäytettävä" kaupunki.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Semmone noin 27% tehokkaamman kakan olen kakkinut. Väri oli jotain harmaan ja umbran välimaastossa. Hieman harmittaa kun pöntön kupeeseen
tuli halkeama.

Uusimmat

Suosituimmat