kovalevy

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mulla on windows xp ja pisti tietokoneesee toise kovalevy, mutta se ei toimi. Se näkyy laitehallinnassa nimellä MAXTOR STM380215A ja laitehallinta sanoo että se toimii oikei, mutta sitä ei näy omassa tietokoneessa, eikä missää muuallakaa. Mite se saa näkymää?

Kommentit (6)

Vierailija

Levylle ei ole varmaan luotu osioita. Avaa ohjauspaneeli -> Administrative tools (järjestelmätyökalut tms suomeks) -> Tietokoneen hallinta (computer management) ja sieltä -> levynhallinta (disk management) Siellä näkyy levy ja sit vaan hiiren oikeella uus osio, valitse ntfs ja sit jos haluat vaan yhden osion koko levylle niin määrittelet maksimikoon.

Vierailija

Control Panel -> Administrative Tools -> Computer Management -> Disk Management

Aktivoi lättysi sieltä.

Tai sitten suoraan Run -> ja kirjoitat diskmgmt.msc

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
borri317
Ton nimisiä juttuja ei löyvy, enkä saa kieltä muutettuu englanniks.
Mulla on kyllä laillinen svedupetteri XP pro -versio. Voin lähettää sinulle, jospa se auttaisi?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
salai
borri317
Ton nimisiä juttuja ei löyvy, enkä saa kieltä muutettuu englanniks.
Mulla on kyllä laillinen svedupetteri XP pro -versio. Voin lähettää sinulle, jospa se auttaisi?
Se löyty.

Vierailija

Suomeks:

Ohjauspaneeli --> Valvontatyökalut --> Tietokoneen hallinta --> Levynhallinta(Tallennus-otsikon alla).

Uusimmat

Suosituimmat