Paras käymälä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mikä on mielestäsi mieluisin paikka käydä tarpeillasi.

Itse suosin naturellia kykkimistä ulkoilmassa. Raikastavaa, luonnonläheistä, eikä tuhoa luontoa. Päinvastoin, luonto kiittää.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

kyllä tää länsimainen weski ihan hyvä on. yleiset wc:t on mielenkiintoisia seinäkirjoitusten ansiosta. niistä voiski joku tehdä threadin?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Paras vessa on minusta puuvessa. Sinne voit kakkia vaikka kuinka isoja kakkoja eikä se mene tukkoon.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Paras vessa on minusta puuvessa. Sinne voit kakkia vaikka kuinka isoja kakkoja eikä se mene tukkoon.

Oltiin inttileirillä muistaakseni Pahkajärvellä. Siellä oli sauna ja sen vieressä puucee. Vemppaporukka ei ollut tyhjentänyt paskalaaria, joten yksi reikä oli paskottu täyteen. "Tukkoon", voisi sanoa. Noh, reikä tyhjentyi pian kun kapiaiset tarkasti leirin lopuksi paikat..

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
TERÄS NALLEPUH

Oltiin inttileirillä muistaakseni Pahkajärvellä. Siellä oli sauna ja sen vieressä puucee. Vemppaporukka ei ollut tyhjentänyt paskalaaria, joten yksi reikä oli paskottu täyteen. "Tukkoon", voisi sanoa. Noh, reikä tyhjentyi pian kun kapiaiset tarkasti leirin lopuksi paikat..

Aika hyvä saavutus saada puuvessa tukkoon.

Mikäs toi riukumallia SAint vessa on?

Kun itse olin armeijassa, niin alakerranpojilla oli siellä siivottavaa kerrakseen kun joku oli kakkinut vessan tukkoon. Siellä ne sitten sitä aikansa joutu siivoamaan.. Että vinkkinä teillekkin, suosikaa jonkun muun kerroksen vessoja kakkimisessa armeijassa, ettei vahingossa käy niin että se menis tukkoon ja joutuisisitte siivoamaan sen kokotuvan kanssa..

Vierailija

Vihaan paikkoja, missä ei saa laittaa paskapaperia paskan mukaan. Hyi että jos täytyy kerätä käytetyt vessapaperit roskakoriin!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Meillä on mökillä semmoinen kompostoiva puuvessa. Siinä on semmoinen savupiippukin. Lämpimällä kelillä erityisesti sieltä aina nousee ruskeaa savua siitä piipusta.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
sieltä aina nousee ruskeaa savua siitä piipusta.

Kotoisaa.

Kerran kun tässä alkuviikosta pierasin, tuli housuun löysää. Piti vaihtaa housut.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
Uh, pierasin äsken.
Sepäs sangen mielenkiintoista.. Eilen kun kävin paskalla niin piti vetää kaksi kertaa vessan kun tuli sen verran paljon paskaa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mä en pyyhi koskaan jos urat jää vessaan. On paljon kotoisampi pönttö jos vähän ulostetta reunoilla. Talvella ennen joulua sit putsaa sen ihan joulun vuoksi. Tai muulloin naisen varalta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat