Onko mies enemmän eläin, kuin ihminen?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Provosoiva otsikko tottakai. Muistuttaako mies enemmän eläintä kuin nainen?
(Neekeri- ja muut ählämimiehet ovat asia erikseen)

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija
maina
Provosoiva otsikko tottakai. Muistuttaako mies enemmän eläintä kuin nainen?
(Neekeri- ja muut ählämimiehet ovat asia erikseen)

jutun kirjoittaja näyttää olevan rasisti. jos sanot tummia neekereiks et taida itekkään sen enempää ihminen olla ko joku apina.

Vierailija
jutun kirjoittaja näyttää olevan rasisti. jos sanot tummia neekereiks et taida itekkään sen enempää ihminen olla ko joku apina.

Piti kyllä kirjoittaa: ählämihomomiehet.

Vierailija
maina

apina=mies

homot on mukavia ihmisiä. ei niissä mitään vikaa ole. mullaki on 3 homoa kaveria ja kaikki on aivan ihania. homot on ystävinä paljon mukavampia ko normaalit tollot heterot miehet. homot miehet osaa jopa keskustella

Vierailija
homot on mukavia ihmisiä. ei niissä mitään vikaa ole. mullaki on 3 homoa kaveria ja kaikki on aivan ihania. homot on ystävinä paljon mukavampia ko normaalit tollot heterot miehet. homot miehet osaa jopa keskustella

Multa just äsken hyppäs yks taskusta ulos.
..nyt lähen mun koiraa( joka on heteronarttu(vai onko?)), viemään ulos.

Vierailija
siouxeyesighed legion
Eikö ihminen perinteisesti ole mies ? Ihan noin niinkuin etymologisesti ja paradigmaattisesti.

Eiks ne ole naisia, ainakin noin tieteellisesti. Se sikiö ja silleen...

Vierailija
maina
siouxeyesighed legion
Eikö ihminen perinteisesti ole mies ? Ihan noin niinkuin etymologisesti ja paradigmaattisesti.

Eiks ne ole naisia, ainakin noin tieteellisesti. Se sikiö ja silleen...

Ei (...jaksa selittääkään. Jos kauniisti pyydät niin saatan vaivautua.)

Vierailija
scholle
maina

apina=mies

Kammottavaa, jos artikuloivat miehet leimataan armotta homoiksi. Suppeat näkymät, sano.

Minulla on vaikeuksia ymmärtää, miksi seksismi miehiä kohtaan on usein niin helposti ylenkatsottavissa kulttuurissamme (ja jopa piilotettu siihen). Toisin sanoen, usea paheksuu seksistisiä "niputtavia" asenteita naisia kohtaan, mutta sama "niputtaminen" on paljon hyväksytympää, kun puhutaan miehistä. Loogisesti ristiriitaista ja jopa onnetonta (populistista) argumentointia.

Miesten "niputtajat" ovat käänteisesti sovinisteja.

Vierailija
GradStudent
scholle
maina

apina=mies

Kammottavaa, jos artikuloivat miehet leimataan armotta homoiksi. Suppeat näkymät, sano.

Minulla on vaikeuksia ymmärtää, miksi seksismi miehiä kohtaan on usein niin helposti ylenkatsottavissa kulttuurissamme (ja jopa piilotettu siihen). Toisin sanoen, usea paheksuu seksistisiä "niputtavia" asenteita naisia kohtaan, mutta sama "niputtaminen" on paljon hyväksytympää, kun puhutaan miehistä. Loogisesti ristiriitaista ja jopa onnetonta (populistista) argumentointia.

Miesten "niputtajat" ovat käänteisesti sovinisteja.

nää mun homot kaverit on ite sanonu mulle olevansa homoja. en mä niistä homoja tee.

Vierailija
scholle

nää mun homot kaverit on ite sanonu mulle olevansa homoja. en mä niistä homoja tee.

Oletkos varma ettet tee? Ehkä he vain ovat mieluummin homoja kuin koskevat sinuun edes jonkun muun omalla.

Vierailija
scholle

apina=mies
scholle

Noh, kehittyneitä apinoitahan me kaikki ollaan

Vierailija
Moses Leone
scholle

Oletkos varma ettet tee? Ehkä he vain ovat mieluummin homoja kuin koskevat sinuun edes jonkun muun omalla.

kyllä ne vaan on homoja tai itseasiassa yks niistä on bi. ja mitä ihmettä sulla on homoja vastaan? tai mua?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat