Kaikki nk. Amerikkalaisen unelman tukijat MURHAAJIA?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämä käy ilmeiseksi, kun katsoo mitä tahansa amerikkalaista leffaa... Kaikki nk. sankarit ovat kylmäverisiä murhaajia! Mukavas ovat kostavinaan aina jonkun murhan, ja tulevat sitten itse kahta kauheammaksi tappajaksi!

Bruce Willssit ja kumppanit lyövät ketoon porukkaa, eikä siinä välitetä lopultakaan oliko noilla edes(ketoon lyödyillä) itsellään murhaa tilillään!

Mutta eipä tämä oma Suomalainen Unelmani ole sen parempi!
Olin(en enää?!) runkkuhuoraaja! (Kerran olen huorannut jopa oikeasti!) Se on yhtä paha synti kuin murha! Ellei pahempi! Murhassa ei nimittäin Herran Tyhmä Kunnia katoa minnekään, kummaltakaan murhaajalta/murhatulta, mutta auta armias, jos olet huoranpukki! Kaikilta katoaa KUNNIA sen viimeistä virttä myöten! Kaikki alkaa vain kyprämäisesti/vittumaisesti viisastella, ja niin katoaa oikeus ja kohtuus, jonnekin omien kimuranttien ajatusten sokkeloihin!

Minne on unohtunut Jeesuksen opetus: "Älkää, please, tehkö Pahalle Vastarintaa!"

Kommentit (8)

Vierailija
Arnold Goyakla
Mitä vikaa kostamisessa muka on? Jeesus oli homo.

Pettymykseksesi on kerrottava, että Jeesuksella oli/on suhde Maria Magdaleenan kanssa...

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006
Arnold Goyakla
Mitä vikaa kostamisessa muka on? Jeesus oli homo.

Mistä sinä sen tiedät, oliko homo? Jeesuksen olemassaolokaan ei ole 100%:sen varmasti todistettu, joten tuskin seksisuhteistakaan on kovin paljon todisteita.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Ovat kyllä mutta tuskin itse ymmärtävät sitä pikku aivoillansa.
Harhaanjohdettuja ihmiset ovat, menneet sekaisin kiiltävistä kivistä.

Uusimmat

Suosituimmat