Onko sinulle mieluisin avaus...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Syväluotaavaa keskustelua aiheesta. Aika radikaalia, myönnän.

Kommentit (14)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Pissa ja kakka aiheet ovat kyllä aika mielenkiintoisia, mikä on mainio osoitus siitä että olen kokolihaasyöväheteromies.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Tuosta puuttuu vaihtoehto d) avauksia. Ei se mitään, minulla ei ole tapana äänestellä muutenkaan, ehkä nuo vaihtoehdot riittävät niille, jotka äänestävät - itse asiassa tämä on välttämätöntä, sillä toteutuakseen äänestämisen on toteutettava riittävät ehtonsa, eli positiivinen ei-tyhjää äânestäminen tarkoittaa jo, että äänestyslistalla on riittävästi vaihtoehtoja positiivisen äänen antamiseen (ottamatta mitenkään kantaa siihen, riittävätkö ne niille, jotka eivät äänestä). MOT.

P.S. NallePuh esittää kerrankin hienoa ja osuvaa argumentointia, hyvä !

Vierailija

Kuvassa SAMAEL/Olli V/TERÄS NALLEPUH ulostaa tiedefoorumille naisten vaaleanpunaiset pikkuhousut päällään.

"NOW!" -puhekupla kuuluu hänen huolestuneelle äidilleen, joka kehoittaa poikaansa välillä käymään ulkona haukkaamassa raikasta ilmaa..

Joka toisessa kuvassa kyseinen aikamiespoika avaa taas uuden viestiketjun.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
TERÄS NALLEPUH
Pissa ja kakka aiheet ovat kyllä aika mielenkiintoisia, mikä on mainio osoitus siitä että olen kokolihaasyöväheteromies.

Voi hitto, tuohon porukkaan en halua samaistua. Alkaisiko homoksi, tosin vaimo ei taida tykätä ajatuksesta. Alan siis kasvissyöjäksi... mutta ei hitto, ei raavas mies rusakon ruualla elä (ja vaikka eläisikin, niin se ei ole hauskaa).

Nyt keksin. Ostan lihamyllyn ja syön välillä makkaraa ja jauhelihaa.

Nalle Puhille koittaa varmaan onnelliset ajat, kun saa oman pikkunallen. Sen jälkeen saa parin vuoden verran läträtä lempieritteillään, esimmäisen vuoden yötä päivää. Äitinallekin varmasti arvostaa, kun Puh ottaa vapaaehtoisesti itselleen kaikki vaipanvaihdot. En tosin voi suositella lisääntymistä ainakaan puoleen vuosikymmeneen, näiden juttujen perusteella tarvitsee hieman lisänäyttöjä, ennen kuin voi vakuuttua Nallen kyvystä toimia vastuullisena kasvattajana.

Vierailija
Neutroni
Alkaisiko homoksi, tosin vaimo ei taida tykätä ajatuksesta.

Ai, ei vaimo tykkäisi, jos et enää haluaisiaan, kas kas. Sinullahan on poika valtaa tuossa... ainahan voit uhata ryhtyä homoksi ja antaa vain, kun saat vastineeksi jotakin etuuksia.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26990
Liittynyt13.5.2005
siouxeyesighed legion
Neutroni

Ai, ei vaimo tykkäisi, jos et enää haluaisiaan, kas kas. Sinullahan on poika valtaa tuossa... ainahan voit uhata ryhtyä homoksi ja antaa vain, kun saat vastineeksi jotakin etuuksia.

Riippuen tietysti siitä, että Neutroni on siinä neuvotteluasemassa, että hänellä on joko a) varaa uhkailla taikka (ja) b) hänen uhkauksensa otettaisiin tosissaan. Muussa tapauksessa esitit kyllä ihan oikein eli, että hard-to-get -rooli toimii valta-asemasta käsin ja toki molempiin suuntiin.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija
-:)lauri
siouxeyesighed legion
Neutroni

Riippuen tietysti siitä, että Neutroni on siinä neuvotteluasemassa, että hänellä on joko a) varaa uhkailla taikka (ja) b) hänen uhkauksensa otettaisiin tosissaan. Muussa tapauksessa esitit kyllä ihan oikein eli, että hard-to-get -rooli toimii valta-asemasta käsin ja toki molempiin suuntiin.

Ottaen annettuna, että homoksi heittäytyminen häiritsisi vaimoa, koska lopettaisi parin sisäisen seksi-aktiviteetin ja/tai tuottaisi tilanteen, jossa vaimo ei ole miehen seksuaalisen halun kohde, ei uhkauksen vakavissaan ottamisella ole merkitystä niin kauan, kuin se toteutetaan käytännössä, eli niin kauan kuin nimim. Neutroni ei esitä seksuaalista halua vaimoaan kohtaan ja/tai harrasta seksiä tämän kanssa. Se tarkoittaa myös, että vaimonsa puolesta hän on tällaisessa neuvotteluasemassa. Onko hän siinä todella, jää hänen itsensä ratkaistavaksi, koska se on hänestä itsestään kiinni.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
siouxeyesighed legion

Ottaen annettuna, että homoksi heittäytyminen häiritsisi vaimoa, koska lopettaisi parin sisäisen seksi-aktiviteetin ja/tai tuottaisi tilanteen, jossa vaimo ei ole miehen seksuaalisen halun kohde, ei uhkauksen vakavissaan ottamisella ole merkitystä niin kauan, kuin se toteutetaan käytännössä, eli niin kauan kuin nimim. Neutroni ei esitä seksuaalista halua vaimoaan kohtaan ja/tai harrasta seksiä tämän kanssa.

Käytännössä tuo vastaisi erolla uhkaamista. Ei emäntä alkaisi todellakaan katselemaan minun uusia "harrastuksia". Varmaan hieman asioita erolla uhkaamalla voisi kiristää hetkeksi, mutta pitemmän päälle erolla kiristäminen on kyllä suhteen kuin suhteen surma. Se olisi kutiavan varpaan parantamista ampumalla haulikolla polveen.

Sitä en osaa sanoa mitä emäntä reagoisi pelkkään pitkään jatkuvaan pihtaamiseen. Todennäköisesti hän omaa nautintohalua vierastavana sopeutuisi tilanteeseen, ja liittomme ajautuisi teknistaloudelliseksi, mutta tietysti aina olisi se riski, että hän kokisi jonkun herätyksen ja ottaisi hatkat, ainakin sitten kun lapset ovat isoja.

Se tarkoittaa myös, että vaimonsa puolesta hän on tällaisessa neuvotteluasemassa. Onko hän siinä todella, jää hänen itsensä ratkaistavaksi, koska se on hänestä itsestään kiinni.

Kyllä avioeron ottaminen on mahdollista kenelle tahansa, ei se vaadi neuvotteluja, vaan paperin täyttäminen käräjäoikeuden kansliassa riittää. Sen hinta onkin sitten toinen asia, ja se olisi minulle valtavan paljon kovempi kuin vaimolle. Minä menettäisin täysin varmasti lapset ja elämänkumppanin, josta minun olisi erittäin vaikea toipua psyykkisesti niin, että voisin nähdä elämälläni jotain arvoa, tuntea töissäkäynnin ja uuden puolison etsimisen mielekkääksi ja ylipäätään välttää täydellisen syrjäytymisen. Vaimolle se kaikki olisi paljon helpompaa (vaikka varmasti hyvin raskasta myös), niin kuin naisille yleensä. Hän ei menettäisi lapsia, hänellä on paremmat sosiaaliset "turvaverkot" ja yleinen elämänasenne kärsimyksiin suhtautumisessa.

Uusimmat

Suosituimmat