Et uskalla

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

vastata tähän ketjuun.

Et taatusti.

Kommentit (13)

Vierailija

Liian harva uhkaus johtaa rangaistukseen. Nytkin oli kahden nörtin välillä ankara sanallinen kiista. Mitä tekee valtio? Vähentää poliisien määrää.

Vierailija
Olli V
Liian harva uhkaus johtaa rangaistukseen. Nytkin oli kahden nörtin välillä ankara sanallinen kiista. Mitä tekee valtio? Vähentää poliisien määrää.
Eiku poliisien määrä on vakio. Minä tiedän.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Raketti
Olli V

Mutta poliiseilla on myöskin dualistinen luonne, joten niitä on olemassa useampiakin. Hyvä havainnollistamis keino on tehdä kaksi pientä reikää, niin sä huomaatkin että niitä poliiseita onkin useampi..tehden melkoisen interferenssi kuvion.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Raketti
Olli V

Mutta poliiseilla on myöskin dualistinen luonne, joten niitä on olemassa useampiakin. Hyvä havainnollistamis keino on tehdä kaksi pientä reikää, niin sä huomaatkin että niitä poliiseita onkin useampi..tehden melkoisen interferenssi kuvion.

Niin. Kuten tunnettua on poliisi superpositiossa kun kukaan ei näe. Mutta mites on kuuluko ääni kun poliisi huutaa metsässä eikä kukaan ole kuulemassa? Onko tämä nyt sitä transsendentaalista idealismia?

Uusimmat

Suosituimmat