Pitäisikö

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

nalle puhin ja olli veen alkaa seurustelemaan, tai jopa mennä naimisiin keskenään?

Kommentit (9)

Vierailija
CE-hyväksytty
nalle puhin ja olli veen alkaa seurustelemaan, tai jopa mennä naimisiin keskenään?

oihan se somaa. jos he itse niin haluavat. et kai ole mustis?

Vierailija

Aika härskiä. Olemme selkeästi naisten miehiä. Emme miesten miehiä. Siinä melkoinen este suhteelle.

Kakka luistaa kaksin paremmin! Foorumeilla ei ole pakko riidellä kaikesta, vaan voi myös kertoa yhtyvänsä toisen mielipiteisiin.

Kikkelis kokkelis nii!

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006
NanoNuudeli
Olli pelkää rakastaa miestä.

kevyt nössö. nainen on vain tiellä, kun kunnolla naidaan. hehe. yhden seksivideon esittelyssä pari sälliä laitteli kahta naista vieretysten ja toinen tokas, että Wish this ass is yours.

Hyvin polkee.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
CE-hyväksytty

Puh, ei moisia harrasta. MINÄ OLEN KOKOLIHAA SYÖVÄ HETERO!!!

Ei puhia saa aina kiusata.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
NanoNuudeli

Joo nuudeli, mutta työssäni saan pyöriä miesten läheisyydessä aivan tarpeeksi. EN kaipaa rakkautta näiden otusten kanssa.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Olli V
NanoNuudeli

Joo nuudeli, mutta työssäni saan pyöriä miesten läheisyydessä aivan tarpeeksi. EN kaipaa rakkautta näiden otusten kanssa.

Kummasti sinua nuo anaalihommat kiinnostaa.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb

Kummasti sinua nuo anaalihommat kiinnostaa.

Paska nyt sattuu tulemaan perseestä. Ihan sama se minulle on mistä tulee. Pökäleistä on ollut puhe, ei suolista.

JOS OLISIN NAINEN, OLISIN LESBO.

Uusimmat

Suosituimmat