Sovinismi ja psykologia

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä yhteistä niillä on? Miksi juuri täällä on niin paljon sovinisteja?
Ja miksi täällä on niin vähän naisia. Tätä touhua täällä seurannut reilun vuoden verran. Psykologeista on enemmistö naisia, niin luulisi aihe kiinnostavan, tosin mielenvikaisista on enemmistö miehiä, et on jotain yhteistä. Miksi täällä puhutaan niin paljon naisista ja miehistä?

(Samael, on kivaa)

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

jos et oo tajunnu ni jengi trollaa suurimmaks osaks noi naiset vs miehet keskustelut. ne on vitsejä. ei kannata ottaa tosissaan kaikkea mitä netissä näkee ja ihmisiä vielä vähemmän.

Vierailija

Tässä on hyvä muistuttaa että nainen on osan kuukaudesta saastainen kuten suuri kirjakin sen meille kertoo:

Ja kun naisella on vuoto, niin että verta vuotaa hänen ruumiistansa, olkoon hän
kuukautistilassaan seitsemän päivää, ja jokainen, joka häneen koskee, olkoon saastainen iltaan asti. Ja
jokainen, joka koskee istuimeen, mihin hyvänsä, jolla hän on istunut, pesköön vaatteensa ja peseytyköön
vedessä ja olkoon saastainen iltaan asti. Ja jos joku koskee esineeseen, joka on hänen vuoteellaan tai
istuimella, jolla hän on istunut, olkoon saastainen iltaan asti.

3. Moos. 15:19-23

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Mies tekee spykologiasta kurin. Kaikki liha tottelee kuria. Hössöttely ja voivottelu on vain taudin pitkittämistä. Kirjatkaa tämä lausunto ansiolistaani.

Hyvin polkee.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
maina
Ja miksi täällä on niin vähän naisia. Tätä touhua täällä seurannut reilun vuoden verran. Psykologeista on enemmistö naisia, niin luulisi aihe kiinnostavan, tosin mielenvikaisista on enemmistö miehiä, et on jotain yhteistä. Miksi täällä puhutaan niin paljon naisista ja miehistä?

(Samael, on kivaa)

Miten otsikko käy yhteen aloitustekstin kanssa? Keitä ovat ne sovinistit joista puhut? Itse olen kirjoitellut jo pidemmän aikaa palstalle, mutta varsinaisia sovinisteja ei ole pahemmin näkynyt. Toisaalta on sitten näkynyt esim. ihmissuhteissaan naisiin pettyneitä miehiä, elämästä tietämättömien ja kokemattomien poikien uhoilua ja myöskin huumorimielessä sitten provoilevia miespuolisia kirjiottajia. Jos tiedät antaa sovinistien nimiä, niin nyt on hyvä mahdollisuus siihen...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija
maina

(Samael, on kivaa)

jos olet koskaan päässyt kuulemaan naisten illan keskinäisiä juttuja muutaman up-ciderin jälkeen, voit havaita että naiset pieksevät miehet sovinistisuudellaan sata-nolla. Sen luokan läppää alkaa siellä kuulumaan että oksat pois...

mutta so what?

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
maina

Samasta syystä täällä on myös hämmentävän paljon komukoita, jos joitain kirjoittajia on uskominen.

Amnestyn jäsen = komukka
Ydinaseiden vastustaja = komukka
Kasvihuoneilmiö on ihmisen aiheuttamaa = komukka

Sitäpaitsi tällä palstalla on enemmän feministejä mitä sovinisteja. Eikä ismejä tällä palstalla oikestaan kaivatakkaan.

Vierailija
Miten otsikko käy yhteen aloitustekstin kanssa? Keitä ovat ne sovinistit joista puhut? Itse olen kirjoitellut jo pidemmän aikaa palstalle, mutta varsinaisia sovinisteja ei ole pahemmin näkynyt. Toisaalta on sitten näkynyt esim. ihmissuhteissaan naisiin pettyneitä miehiä, elämästä tietämättömien ja kokemattomien poikien uhoilua ja myöskin huumorimielessä sitten provoilevia miespuolisia kirjiottajia. Jos tiedät antaa sovinistien nimiä, niin nyt on hyvä mahdollisuus siihen
...

Käy yhteen tietysti niin, että tämä on psykologiapalsta. No kiva jos on välittänyt väärä kuva, mutta semmmonen kuva on jäänyt, että aika sovinistishenkistä juttua täällä. Tuolla Historia- ja yhteiskuntaosiossa on taas rasistishenkistä juttua. Mä nää alotukset rykäsin tänne, kun rupes leikkaan kiinni tää nais-miesvääntö. Ei mun höpinöitä tartte ottaa tosissaan ja jos mun jutuista ei tykkää, nii ei ole pakko vastata.

(Ai niin, eikä mulla ole mitään haisua siitä, että miehissä olis oikeasti enemmän mielenvikasia.)

Vierailija
maina

Käy yhteen tietysti niin, että tämä on psykologiapalsta. No kiva jos on välittänyt väärä kuva, mutta semmmonen kuva on jäänyt, että aika sovinistishenkistä juttua täällä. Tuolla Historia- ja yhteiskuntaosiossa on taas rasistishenkistä juttua. Mä nää alotukset rykäsin tänne, kun rupes leikkaan kiinni tää nais-miesvääntö. Ei mun höpinöitä tartte ottaa tosissaan ja jos mun jutuista ei tykkää, nii ei ole pakko vastata.

Ja nyt loppuu se trollailu!!

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26866
Liittynyt16.3.2005
maina

(Ai niin, eikä mulla ole mitään haisua siitä, että miehissä olis oikeasti enemmän mielenvikasia.)

Muistan joskus jostain lukeneeni, että mielisairauksien kokonaismäärät ovat sukupuolten välillä varsin samat, mutta eri sairauksien jakautumissa oli jotain eroja. En sen tarkemmin muista mitkä olivat sukupuolille tyypillisempiä hulluuden lajeja.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14026
Liittynyt23.6.2005
maina
Miksi juuri täällä on niin paljon sovinisteja?

Homososiaalinen vertaisnurkka. Tekniikan ja päihteiden ohella virtuaalisen saunatilan perinteisiin teemoihin kuuluu myös naisista (paskan) puhuminen olennaisena miehuuden rakentajana ja initiaatioriittinä yhteisöön kuulumisesta. Tekniikan maailman sivuilla näistä asioista ei voi keskustella, koska siellä ei ole psykologia-palstaa.

maina
Ja miksi täällä on niin vähän naisia.

Oletko lukenut koskaan Tiedelehteä? Sehän on luonnontiedefanittajien Suomen ykköslehti. Teekkarien itkumuuri keskimääräistä heikompaa piparinsaanti-indeksiä ajatellen siis.

maina
Tätä touhua täällä seurannut reilun vuoden verran.

Ja nyt vasta kirjoitat? Onko pitkäaikainen lurkkiminen ja sitten trolliksi ryhtyminen yleisempääkin surffaavien naisten keskuudessa?

maina
Psykologeista on enemmistö naisia, niin luulisi aihe kiinnostavan,

Itse luen myös psykologiaa tiedon temppelissä ja pakko sanoa että naisia riittää ja hyvät on pyrstöt. Ajoin tosin pervoiluillani paikan psykolooooogi-neidot pois jo aikaa sitten. Minä olla syyllinen.

maina
Miksi täällä puhutaan niin paljon naisista ja miehistä?

No älä väitä etteikö nykyinen (pop-)tiedekeskustelu yleisestikin ottaen keskity löytämään "eroja" miesten ja naisten väliltä ja sitten retostelemaan niillä jokaisen tilaisuuden tullen?

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat