Ryssät lentää umpihumalassa ...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Alkaa selvitä noiden ilmatilaloukkausten taustat ... ryssän rekkakuskeillahan tunnetusti on vodkapullo palan painikkeena ja 3 promillea sääntö, nyt myös lentäjät ... voi s...na ... ei kohta ilmaan
uskalla lähteä .. !!!

( Iltasanomat )

Venäläiskoneen matka katkesi Ruotsissa - miehistö umpihumalassa
4.2.2008 15:01

Venäläisen rahtikoneen matka katkesi juopottelun takia Malmössä Ruotsissa maanantaina. Lähtölupa meni, kun kahdeksanhenkisen miehistön radisti ja mekaanikko olivat juovuksissa.

Poliisi rupesi tutkimaan Antonov-koneen miehistön kuntoa vihjesoiton perusteella. Soittaja epäili miehistön lentokelpoisuutta, koska osan heistä oli nähty juhlivan läpi yön.

Sturupin lentokentällä seisovalle rahtikoneelle heltiää lähtölupa vasta sitten kun kaikki miehistön jäsenet ovat selviä, kertoi poliisi.

STT-TT-AFP

Kommentit (15)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26912
Liittynyt16.3.2005
ruskamies

Venäläisen rahtikoneen matka katkesi juopottelun takia Malmössä Ruotsissa maanantaina. Lähtölupa meni, kun kahdeksanhenkisen miehistön radisti ja mekaanikko olivat juovuksissa.

No lentäisitkö itse selvin päin niitä Iljushiinejä ja Antonoveja, joista toisen siiven alta roikkuvat johdot iskevät välillä valokaarta, kun tuuli niitä heiluttelee, ja toisesta siivestä vuotaa kerosiiniä sitä vauhtia kun raavas mies kusee? Et varmaankaan. Uskaliaita sällejä ovat, jos pelkän vodkan voimalla uskaltavat sellaisilla lentää.

Eikö se pilotin urakehitys itäisessä naapurissa mene niin, että nuorena ne lentävät kansainvälisilä lentoja. Sitä mukaa kun saavat porttikiellon ulkomaille käryttyään kännissä lentämisestä, alue supistuu. Vanhat konkarit lentävät sitten Siperian sisäisiä vuoroja sellaisilla rakkineilla, että selvänä ei pirukaan mene edes lähelle, vaikka kone seisoisi kentällä.

Vierailija

Ja me juodaan Jeesuksen verta ja syödään Jeesuksen lihaa ja palvotaan luita, ja kontataan lattialla suupielet vaahdossa ja hampaa vereslihalla "herran hurmoksessa", ja palvotaan "pyhän henrikin" kyynärpäätä, ja koko kansa viimeiseksi syntyneestä tasavallan persidenttiin on rikollisia, kaikkien lakien rikkojia (syntisiä), "ja olemme niiiiiiiiiiin sivistyneitä että". On se hyvä, että ne Ruunebergit ja Schaumannit toi "sivistyksen ja kristinuskon" meille pakanallisille Suomalaisille, muuten meistä ei kukaan olisi selvin päin.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Neutroni

No lentäisitkö itse selvin päin niitä Iljushiinejä ja Antonoveja, joista toisen siiven alta roikkuvat johdot iskevät välillä valokaarta, kun tuuli niitä heiluttelee, ja toisesta siivestä vuotaa kerosiiniä sitä vauhtia kun raavas mies kusee? Et varmaankaan. Uskaliaita sällejä ovat, jos pelkän vodkan voimalla uskaltavat sellaisilla lentää.

Esimakua:

Antonov 2. Pituus 12,4 m, korkeus 4,13 m, kaksitaso, kärkiväli 18,18 m. Lentoonlähtöpaino 5500 kg, lentoonlähtömatka 650 m, maksimi hyötykuorma 1500 kg. Moottori 9 sylinterinen tähtimoottori, 1000 hv. Polttoaineenkulutus 134 kg/h.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Neutroni
ruskamies

Venäläisen rahtikoneen matka katkesi juopottelun takia Malmössä Ruotsissa maanantaina. Lähtölupa meni, kun kahdeksanhenkisen miehistön radisti ja mekaanikko olivat juovuksissa.



No lentäisitkö itse selvin päin niitä Iljushiinejä ja Antonoveja, joista toisen siiven alta roikkuvat johdot iskevät välillä valokaarta, kun tuuli niitä heiluttelee, ja toisesta siivestä vuotaa kerosiiniä sitä vauhtia kun raavas mies kusee? Et varmaankaan. Uskaliaita sällejä ovat, jos pelkän vodkan voimalla uskaltavat sellaisilla lentää.

Eikö se pilotin urakehitys itäisessä naapurissa mene niin, että nuorena ne lentävät kansainvälisilä lentoja. Sitä mukaa kun saavat porttikiellon ulkomaille käryttyään kännissä lentämisestä, alue supistuu. Vanhat konkarit lentävät sitten Siperian sisäisiä vuoroja sellaisilla rakkineilla, että selvänä ei pirukaan mene edes lähelle, vaikka kone seisoisi kentällä.

Ei ne noin huono kuntoisia ole, kyllä ne aina pystyy huoltaan ne paremmin. Ei ole turhia laatumääritelmiä miten koneita huoltaa niin kuin Eu:ssa nykyään.

Vierailija

Eikös vaan eräskin suomalaispilotti tuossa taannoin kärähtänyt yrittäessään kännissä matkustajakoneen (!) puikkoihin. Suomalaiset ovat kyllä paskaa kansaa, juoppoja ja epäsosiaalisia kyttääjiä. Suomi on kuin suoalueelle sijoitettu köyhän miehen DDR.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs

Ei ne noin huono kuntoisia ole, kyllä ne aina pystyy huoltaan ne paremmin. Ei ole turhia laatumääritelmiä miten koneita huoltaa niin kuin Eu:ssa nykyään.

Niin, mikäs se oli se eräskin Iljushin, joka putosi jonnekkin Siperiaan. Sehän oli vallan erinomaisesti kestänyt kone. Huoltojakaan ei oltu tehty ja hyvin lensi. Huoltoajat ylittyivät lähes kymmenkertaisesti.

Mitäs sitä nyt lentokoneita huoltamaan, kun kerran muutenkin toimivat. On ottanut Finnair mallia. Hyvin tehoaa tulokseenkin.

Vierailija
Volitans
tiäremiäs

Ei ne noin huono kuntoisia ole, kyllä ne aina pystyy huoltaan ne paremmin. Ei ole turhia laatumääritelmiä miten koneita huoltaa niin kuin Eu:ssa nykyään.



Niin, mikäs se oli se eräskin Iljushin, joka putosi jonnekkin Siperiaan. Sehän oli vallan erinomaisesti kestänyt kone. Huoltojakaan ei oltu tehty ja hyvin lensi. Huoltoajat ylittyivät lähes kymmenkertaisesti.

Mitäs sitä nyt lentokoneita huoltamaan, kun kerran muutenkin toimivat. On ottanut Finnair mallia. Hyvin tehoaa tulokseenkin.


Amerikkalaisilta on mennyt ainakin pari avaruussukkulaa, siinä missä venäläiset ovat lentäneet avaruuslentoja 1960-luvulta peräisin olevalla tekniikalla ilman menetyksiä. Mitä monimutkaisempi laite, sitä helpommin siihen tulee vikoja. Vanha sanontahan kuuluu, "Ihminen ajattelee: Jos se ei ole rikki, sitä ei tarvitse korjata. Insinööri ajattelee: Jos se ei ole rikki, siinä ei ole vielä tarpeeksi toimintoja."

Vierailija

HA-ha, "mooses", vertaat vanhaa mossea ja Rolls-Roycea ... !
Avaruusukkulat ovat aivan eri tekniikkaa kuin ryssän alkeelliset paukkupommit ja kuljettavat niin suuria komponenetteja ja isoa miehistöä, ettei ryssän mopoilla ole tuossa kuin viitearvo ... tekevälle sattuu ja ryssähän ei ole koskaan kertonut epäonnistumisistaan, että esim. vain
joka kymmenes laukaisu onnistuu... !!

Vierailija
ruskamies
ryssähän ei ole koskaan kertonut epäonnistumisistaan, että esim. vain
joka kymmenes laukaisu onnistuu... !!

Mistäs sinä tiedät, kun eivät väittämäsi mukaan ole kertoneet?

ruskamies
HA-ha, "mooses", vertaat vanhaa mossea ja Rolls-Roycea ...

Ajokuntoinen vanha mosse soveltuu liikkumiseen paremmin kuin osiin hajonnut epäkuntoinen Rolls Royce.

Vierailija
Volitans
Neutroni

No lentäisitkö itse selvin päin niitä Iljushiinejä ja Antonoveja, joista toisen siiven alta roikkuvat johdot iskevät välillä valokaarta, kun tuuli niitä heiluttelee, ja toisesta siivestä vuotaa kerosiiniä sitä vauhtia kun raavas mies kusee? Et varmaankaan. Uskaliaita sällejä ovat, jos pelkän vodkan voimalla uskaltavat sellaisilla lentää.



Esimakua:

Antonov 2. Pituus 12,4 m, korkeus 4,13 m, kaksitaso, kärkiväli 18,18 m. Lentoonlähtöpaino 5500 kg, lentoonlähtömatka 650 m, maksimi hyötykuorma 1500 kg. Moottori 9 sylinterinen tähtimoottori, 1000 hv. Polttoaineenkulutus 134 kg/h.

Antonov II sakkausnopeus jäi mainitsematta - se 80km/t, lyhyt liukupolku,hyvä ja luotettava kone, ei luokitettu suomeen.

Uusimmat

Suosituimmat