Jännä sotavideo?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tässä näytetään torpedoidun japanilais-aluksen merimiestä amerikkalaisen sotalaivan sivulla. Video kuvaa pitkään hänen kellumistaan. Japanilainen jopa heiluttaa kättään.

Videolta näet tarkemmin.

Lisää haaksirikkoisia ja luodiniskemiä vedessä.

Elävää kuvaa ja kuolleita merimiehiä: http://uk.youtube.com/watch?v=bmyq2OJOVDw&feature=related

8-mm kaitafilmi säästi meillä sodan sankarillisimmat hetket? Videokoosteessa on myös itsemurhalentäjien iskuja amerikkalaislle laivoille, eli kaikenkaikkiaan erittäin kiinnostavaa katseltavaa!

P.S.
Filmillä näytetään myös kuinka japanilainen räjäyttää itsensä vedessä käsikranaatilla? Jenkki ampuu sitten armonlaukauksen pistoolilla.

-

Kommentit (10)

Vierailija
CE-hyväksytty
Onko suomen ilmavoimilla kamikazelentäjiä? Mulla alkaa viiden vuoden päästä intti ja olen aina ollut kiinostunut lentokoneista.

Minulta saat heti vanhan mitsubitch-merkkisen henkilöauton. Kun lähdet sillä liikenteeseen, olet kamikaze ilman eri koulutusta. Jos saat sen nimittäin liikkeelle?

-

Vierailija

Tämä amerikkalaissotilas ei ampunut japanilaista. Kuvakulmasta näki japanilaisen kelluvan lähellä alusta ja kuvan amerikkalainen räimii kauas horisonttiin.

Vierailija
sinappi

Tämä amerikkalaissotilas ei ampunut japanilaista. Kuvakulmasta näki japanilaisen kelluvan lähellä alusta ja kuvan amerikkalainen räimii kauas horisonttiin.

Video on leikattu ja liimattu, ja jätin pois toisen ampuja-porukan näistä otoksista. Tuo seisoja oli tyylikkäämpi.

Video pitää katsoa tarkkaan, ja huomaa että yksi veteen ammuttu räjäyttää ensin itsensä. Erikoista, että näitä veteen-ampumisia on tallennettu?

-

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Ei sellaista herrasmiessotimista olekaan, niinkuin romantisoiduissa tarinoissa kuvitellaan. Sodassa ruukataan ampua niitä vihollisia, että ne kuolis pois olemasta. Jos ei juuri sillä hetkellä hotsita ottaa vankia, niin se ammutaan. Kerkeää ajoissa ruualle. Mikä tahansa voi olla syynä. Semmosta se on sotiminen, tappamista. Ei tuossa ole minusta mittään kummastelua.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Vierailija
Marssilainen
Ei sellaista herrasmiessotimista olekaan, niinkuin romantisoiduissa tarinoissa kuvitellaan. Sodassa ruukataan ampua niitä vihollisia, että ne kuolis pois olemasta. Jos ei juuri sillä hetkellä hotsita ottaa vankia, niin se ammutaan. Kerkeää ajoissa ruualle. Mikä tahansa voi olla syynä. Semmosta se on sotiminen, tappamista. Ei tuossa ole minusta mittään kummastelua.

"Ei sellaista herrasmiessotimista olekaan, niinkuin romantisoiduissa tarinoissa kuvitellaan. Sodassa ruukataan ampua niitä vihollisia, että ne kuolis pois olemasta. Jos ei juuri sillä hetkellä hotsita ottaa vankia, niin se ammutaan. Kerkeää ajoissa ruualle. Mikä tahansa voi olla syynä. Semmosta se on sotiminen, tappamista. Ei tuossa ole minusta mittään kummastelua."

Adolf Eichmann

-

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
kalmankenkku
CE-hyväksytty
Onko suomen ilmavoimilla kamikazelentäjiä? Mulla alkaa viiden vuoden päästä intti ja olen aina ollut kiinostunut lentokoneista.

Minulta saat heti vanhan mitsubitch-merkkisen henkilöauton. Kun lähdet sillä liikenteeseen, olet kamikaze ilman eri koulutusta. Jos saat sen nimittäin liikkeelle?

Mullakin oli joskus coltti. En kuollut, mutta kerran se syttyi tuleen vauhdissa. Teipillä korjasin sulaneet letkut ja vaijerien kuoret.

Vierailija
CE-hyväksytty
kalmankenkku
CE-hyväksytty

Mullakin oli joskus coltti. En kuollut, mutta kerran se syttyi tuleen vauhdissa. Teipillä korjasin sulaneet letkut ja vaijerien kuoret.

Kunnon automiehen tuntee siitä, että hänellä on aina mukana maalarinteippiä ja rautalankaa. Ja romuautosta otetut kilvet penkin alla....!

Tässä mun vanha lada. Vaimo valitti kun oli kovat penkit, niin laitoin nuo viltit. Paljon muuta ei tarttenu tehdäkään. Oli niin hyvä auto, että vieläkin kaipaan...?

P.S.
Kympillä saat sen mitsun, mutta kilvet sun täytyy löytää ite jostain.

-

Uusimmat

Suosituimmat