Päivän Positiivinen

Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Tässä ketjussa olisi tarkoituksena sitten kertoa jostain positiivisesta päivän aikana sattuneesta tapahtumasta tai asiasta. Ihan pienikin mieltä piristänyt juttu tai oivallus sopii hyvin tämän ketjun vastaukseksi. Mikä on tänään ollut päiväsi valopilkku ja voimia antava tekijä?

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Minun päivän miellyttävin tapahtuma tähän mennessä on ollut kun onnistuin järjestämään Nokian vanhaan digiboxissiini kanavajärjestyksen uudelleen.
Olisikohan mistään voinut kysellä neuvoja kun Nokiakin on jo ajat sitten lopettanut digiboxiensa valmistuksen.
Oma apu - paras apu.
Ohoh.Tietenkin sinun paluusi

Vierailija

Viimeinen lomapäivä oli. Nukuin niin myöhään että en uskonut ehtiväni tapaamiseen puoleltapäivin, no big deal. Mutta ehdin kuin ehdinkin - ja kulkineen reittimuutoksen johdosta sain hakea uuden reitin kaupungissa, kadulla joka oli toissa vuosisadalta - ihania puutaloja. Aika ei ollut kadonnut minnekään, sitä ei ollut...

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Söin tänään sydämmenmuotoisia sipsejä. Oli ihan hyviä. Loppu vain kesken harmikseni.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Kävin siskonmiehen kanssa saunassa, ymmärsimme ja kehuimme toisiamme. Oli erittäin positiivinen kokemus.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Onneksi ei vielä koskaan ole tunnelissa tullut vastaan juna.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Hesari ei ollut tullut, mutta Vastaaja kirkastit mieleni. Tuli tämän päivän alulle oikeasti aika positiivinen olo.
Vastaaja on ihan kiva ------

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Hesari tuli, enkä vielä löytänyt yhtään Vastaajan kopioimaa omaa viestiä siitä. Tuli tämän päivän alulle oikeasti aika positiivinen olo.
Hesari on ihan kiva ------

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Hesari luettu, siirryin Raamattuun.

Tuli oikein positiivinen olo, kun sain lopettaa lukemisen Jumalan sanoihin tulkoon VALKEUS. Onni on oikeasti sitä, että jumalista piittaamatta voi sammuttaa valot. Hyvää yötä.

Vierailija

Tänäänkin lukemattomat nationalistit potkaisevat tyhjää. Heidän aivonsa lakkaavat levittämästä myrkkyään maailmaan.

Vierailija

kauppareissu:

olin menossa ostariin, käännös oikealle. siellä katua suojatietä pitkin ylittämään aikova tyttö, kohti päin tulossa. katsoi minuun kysyvästi kun olin vielä pitkän matkan päässä. en tiedä miksi tajusin katseen kysymyksenä, mutta pistin heti vilkun oikealle päälle. tyttö lähti heti ylittämään katua ... koko risteyksen halki! salli siis minun esteettä kääntyä ja joudutti omaa matkaansa.

risteysalueella tyttö hymyili nätisti ja nosti kättään. vastasin samalla tavoin. synkkasi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat