Veripalvelu ei huoli bösaverta :) !!!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Luinpa lohduttavan vastauksen Veripalvelun johdolta hesarin lukijanpalstalta asiasta itkeneelle bösalle, näiden verta ei todellakaan
hyväksytä .... JOTAIN hyvää tässäkin perhanan kolossa, ei sentään tarvitse aidsia pelätä verensiirtoa tarvitessaan ...

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Bösien kansallislaulu kenties selvittää sinullekin joka olet mualta:

"Meit oli poikia raitilla viis, oli tyttöjä myös, mut ei välitetty niist .."

Vierailija

Taitaa olla homo. Näin päättelen näiden munankipeiden pikkupoikien viesteistä. Haukutaan leikillään homoja että saadaan vastineita puolesta, sitähän trollit tekevät.

Vierailija

Ahas ... noin en tullutkaan asiaa ajatelleeksi ... Siis tämä ikivanha kvasiteoria siitä, että olet mitä vihaat ... Kuule, tämä
on tiedefoorum ... !!!

Vierailija
ruskamies
Luinpa lohduttavan vastauksen Veripalvelun johdolta hesarin lukijanpalstalta asiasta itkeneelle bösalle, näiden verta ei todellakaan
hyväksytä .... JOTAIN hyvää tässäkin perhanan kolossa, ei sentään tarvitse aidsia pelätä verensiirtoa tarvitessaan ...

Et taida olla koskaan käynyt verenluovutuksessa, kun et tämän vertaa tiedä. Ja jopa meitin heterojen veri testataan jokatapauksessa, joten en kyllä itsekään ymmärrä kyseistä käytäntöä.

Vierailija

Naura vain, kohta kiehuriehuaktivistit vaativat HIVillistä verta HIVittömän sekaan. Vihreä liitto sponssaa eteläisestä Afrikasta lisää luovuttajia.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Lesbot onneksi voi luovuttaa verta. Niiden veri onkin niin maagista ja täydellistä, että kyllä minä mielelläni sellaista verta voisin ottaa vastaan.
Lesboilla ei olekkaan juurikaan mitään bösa tauteja. Lesbot ovatkin jumalan suojelema ja pyhä kansa, joilla on ekstra pyhä suojaus bösa tauteja vastaan jotka jumala on luonut syntisestä elämästä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Te skidit kehittelette uusia sanoja ettekä kunnioita meidän vanhojen
starbujen slangia.

Tai sitten tuo on jotain uutta hinaajakieltä jota en ymmärrä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Fox
starbujen slangia.

Ei bösa kuullosta tissiltä lainkaan.

perkele noita nykyajan vanhempia, kun päästävät lastentarhaikäiset tähän aikaan nettiin.

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005
TERÄS NALLEPUH
Fox
starbujen slangia.

Ei bösa kuullosta tissiltä lainkaan.

perkele noita nykyajan vanhempia, kun päästävät lastentarhaikäiset tähän aikaan nettiin.

Muista moittia vanhempiasi!

Vierailija

Hei haloo!!!!
Kyllä meidän kaikkien veri todellakin tarkistetaan siellä sprllä eikä sitä vahinkoa kyllä pääse käymään että hiv hyökkäisi siitä että jos sinulle joskus joudutaan antamaan verta!!!!!!Itse olen saanut kaksi kertaa lisäverta ja ikinä ei ole tullut mieleen että olenkohan mahtanut saada hivin.....

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Teresia74
Hei haloo!!!!
Kyllä meidän kaikkien veri todellakin tarkistetaan siellä sprllä eikä sitä vahinkoa kyllä pääse käymään että hiv hyökkäisi siitä että jos sinulle joskus joudutaan antamaan verta!!!!!!Itse olen saanut kaksi kertaa lisäverta ja ikinä ei ole tullut mieleen että olenkohan mahtanut saada hivin.....

Niin, onneksi spr tarkistaa ettei bösat pääse vahingossakaan luovuttamaan verta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat