Bushman ja homous - tehdäänkö kerralla asia selväksi?

Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Bushmies ruskatuskamies, vittuilet homoseksuaalisuudesta jatkuvalla syötöllä, muttet ole koskaan perustellut kyseisen suuntauksen negatiivisuutta muulla kuin sillä, että vanhan testamentin jumala rankaisee.

Nyt olisi tilaisuus tehdä kerralla selväksi, että mikä siinä homoseksuaalisuudessa on pielessä. Mikä pelottaa tai ärsyttää tai muuten vaan saa aikaan tuon toimintasi, joka nykyään on sitä, että kirjoitat homoudesta enemmän kuin kukaan muu.

Pystytkö ja osaatko itse vastata, miksi homoseksuaalisuudesta pitää tehdä niin iso numero ja miksi jonkun mariginaalisen ryhmän seksuaalinen suuntaus pitää ottaa tähtäimeen ja halveksua sitä? Eivätkö jokaisen mieltymykset ole jokaisen oma asia?

Sivut

Kommentit (31)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Asiallinen kysymys, mutta niskaan lyönti myös.

Bushman has left the building tänään ja joka ilta klo 21.00 ja pystyy vastaamaan häneen kohdistuviin syytöksiin vasta aamulla.

EDIT: Korjaan lausuntoni, koska tuo oli lonkalta vedetty. Bushman oli tänään näköjään kirjoittanut viimeisen viestinsä klo 21.01.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
salai
Asiallinen kysymys, mutta niskaan lyönti myös.

Bushman has left the building tänään ja joka ilta klo 21.00 ja pystyy vastaamaan häneen kohdistuviin syytöksiin vasta aamulla.

EDIT: Korjaan lausuntoni, koska tuo oli lonkalta vedetty. Bushman oli tänään näköjään kirjoittanut viimeisen viestinsä klo 21.01.

Laitoksen kello jätättää? Uudet paristot muka liian kalliita? Onko Tiede-foorumi mielenterveyshuollon leikkausten uusin uhri?

Eikö BM tosiaankaan koskaan kirjoittele yhdeksän jälkeen? Kuka niitä käyttäjätilastosivuja täällä kerran esitteli; saisimmeko graafin Bushmanin vuorokausirytmistä?

Vierailija

Johtuisko tuo viha vanhasta uskonnollis-poliittisesta riitelystä, joka jatkuu edelleen.

Aikanaan Alkibiades kuulemma lempattiin ulos Ateenasta. Oli päissään tehnyt ilkivaltaa joillekin patsaille. Siveät historioitsijat eivät sitä mainitse, mutta epäilen kyseessä olleen Hermeksen patsaat, jotka pyhän perinteen mukaan esitettiin pystykaluisina. Vastaavaa traditiota ei kristillisessä perinteessä ole.

Toisin sanoen, edustaisiko Bushmanniikka Hermeksen kulttia, joka haluaa marmorikikkelit takaisin?

Vierailija
fenomenologi
ZenBeat
Onko Bushman uskovainen?

jehova

Church thanks God for tsunami deaths of gay people!
WBC websites
http://www.godhatesfags.com/
http://www.hatemongers.com/

• America is Doomed
• God Hates America http://www.godhatesamerica.com/index.html
• God Hates Canada
• God Hates Mexico
• God Hates Sweden http://www.godhatessweden.com/
• Priests Rape Boys (how sick is that?)
• The Signs of The Times

Vierailija

BUSHMAN on niin tyypillinen itsensä kieltävä kaappihomo,
että se aivan paistaa läpi hänen häiriköinnistään.

Ymmärrän kyllä, että kaapista ulostulo voisi olla hänelle raskasta taloudellisesti (Bussen vaimo kun elättää ihku omaa isoa nallekarhuaan), mutta rahasta viis, jos hän saisi olla täysin oma itsensä!

Ei kannata olla niin mukavuudenhaluinen omien intressien kustannuksella.
Se saa sekoilemaan, kuten on nähtävissä ruskiksen tapauksessa.

Vierailija

JOO, tehdään vaan kerralla selväksi, "aids" :

-Busse ei ole homo.
-Busse ei ole jehova.
-Busse ei ole uskovainen tai "uskoton", kai lähinnä agnostikko, epäilen,
mutten sulje pois korkeampien voimien olemassaoloa. Kirkollisveron maksan, että valtiokirkko pitää poissa vielä suuremman huuhaan.
-Vinoilen joskus bösille, kun vinoilevat minulle.

Ja lopuksi:

"Alhaiset puheet ei koske ylhäiseen mieleen" !!!

( Lopetan tavallisesti klo 21, koska silloin alkavat tv-sarjat tai elokuvat )

Vierailija
ruskamies

-Busse ei ole homo.
-Busse ei ole jehova.
mutten sulje pois korkeampien voimien olemassaoloa. Kirkollisveron maksan, että valtiokirkko pitää poissa vielä suuremman huuhaan.

Ja lopuksi:

Monet umpihomot saattavat olla 20 vuottakin naimisissa naisen kanssa ja omata jopa useamman lapsen. Nelikymppisenä sitten tullaan kaapista ulos semmosella rytinällä, että heikompia hirvittää siinä vaaleanpunaisessa pitsisateessa.

Toivottavasti olen 20 kilometrin päässä bussesta, kun tämä tapahtuu hänen patoutuneen mielensä kohdalla joskus tulevaisuudessa.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
ruskamies

-Busse ei ole homo.

En minäkään usko, että olet. Kaikki tuntemani homot ovat fiksua ja sivistynyttä porukkaa.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Bussesta on tehty aevan ehhana laulukin.

Voisko joku linkittää sen tänne?

"

Tulin mina kaapista ulos..
ja arvaa mikä oli lopputulos..

Sanoi mulle töissä pomo..
Painu täältä vittuun homo..

(ja lapset laulaa)

Olikin iskä meidän..
ritari ruskean reijän..

(da capo al fine)

"

Vierailija
Aweb
ruskamies

-Busse ei ole homo.

En minäkään usko, että olet. Kaikki tuntemani homot ovat fiksua ja sivistynyttä porukkaa.

Mutta kammottavan PERVERSSEJÄ?
3. Moos 20:13: "Joka makaa miehen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, on tehnyt kauhistuttavan teon, ja heidät on surmattava!"

Samaan hengenvetoon on todettava, että kiellettiin tossa Raamatussa hieman aiemmin samaan kuoleman rangaistukseen vedoten myös HUORINTEKO!

Eli minusta Agisonista ette saa irti mitään kovin pahaa tuomiota noille, sillä tuohon viimeksimainittuun olen itsekin syyllistynyt...

Pieni puolustus, tyttö oli muslimi, joka oli kyllästynyt omaan Ählämiinsä... Autoin hänet tuolla huorastelulla irti miehestään, ja nyt sillä on uusi Ylläh menossa. Itse en ollut naimisissa vaan ainoastaan Pyhässä Psykoosissa...

Vierailija
ruskamies

-Busse ei ole homo.
-Busse ei ole jehova.

Ja lopuksi:

- LUOPUKAA PENSEYDESTÄNNE! Eli haahuilunne uskon ja epäuskon välillä, ja valitkaa näins ollen KYLMÄ TAI KUUMA! Mutta kampi on kylmä ja kumpi on kuuma?

+ Luulisin, että uskovainen on KUUMA, HOT! Toisin kuin ateisti tiedeuskovainen, joka ON JÄÄKYLMÄ, kylmempi kuin KIEKKOLEIJONA!

Vierailija
ruskamies

Sitä saa mitä tilaa..

Lakkaa käymästä siellä homobaarissa,
niin loppuu se vittuilu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat