Yankee shit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

"Lievää" aivopesua vaihteeksi. Erehdyin vuokraamaan roskaleffan nimeltä "Hostel". Luvattiin että "jenkkipaskat" saa turpiinsa.
PASKAT!
Taas yksi idiootin peruskuva "pelastaa" kaiken.

Taidan ruveta tekemään + tukemaan elokuvia joissa "jenkit" revitään paskaksi.

TOR

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

"Desi" kirjoitti:
Ajattelit sitten olevasi sodanjumalan ja Lokin pojan nimien arvoinen. Millä luulet ansainneesi ne?

Minä syön auringon...
ja Tor hukkuu...

Ps. Olen 10xparempi valokuvaaja kuin sinä....

Vierailija
Fenrir
"Lievää" aivopesua vaihteeksi. Erehdyin vuokraamaan roskaleffan nimeltä "Hostel". Luvattiin että "jenkkipaskat" saa turpiinsa.
PASKAT!

TOR

noh.. sattumoisin leffassa matkailijat ovat jenkkejä(paitsi yksi), joten on loogista, että jenkki "pelastaa" tilanteen. Itse olisi tosin halunnut nähdä kaikkien hahmojen kuolevat, mutta minkäs teet. hyvä leffa.

Vierailija

"SiamSkull" kirjoitti:
"Fenrir" kirjoitti:
PASKAT!

TOR

noh.. sattumoisin leffassa matkailijat ovat jenkkejä(paitsi yksi), joten on loogista, että jenkki "pelastaa" tilanteen. Itse olisi tosin halunnut nähdä kaikkien hahmojen kuolevat, mutta minkäs teet. hyvä leffa.

Noh...pillunkipee jenkkiääliö vastaa 10 000 "ammattitappajaa"?
Äläkä nyt jää kiinni tohon lukumäärään?
Vitun paska rampo

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Eikö se ole ollut Hollywoodin sisäinen sopimus, että jokaisessa (katastrofi)elokuvassa pelastuu koira ja/tai papukaija ja joku päähenkilöistä? Ja siinä ohessa koko maailma/Amerikka.

Parhaita elokuvia ovat kuitenkin ne, joissa ensimmäistä kertaa katsottuna ei tiedä, kuka on sankari (esim. Pulp Fiction) tai ei ikinä tiedä oliko sankaria olemassakaan. Sellaisia kirjoja ja elokuvia on ollut aina, myös Amerikassa.

Tuossa mielessä ihastuin aikoinaan nuorena Steinbeckin Hiiriä ja ihmisiä -kirjaan, nykyajan suosikki taitaa olla South Park.

SORRI: En huomannut tämän olevan kiroiluketju.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
Fenrir
Desi
Ajattelit sitten olevasi sodanjumalan ja Lokin pojan nimien arvoinen. Millä luulet ansainneesi ne?

Minä syön auringon...
ja Tor hukkuu...

Ja tällä tiedolla oli mitä tekemistä kysymykseni kanssa? Et muuten edes vastannut siihen. Voit varmaan tehdä sen sitten kun pääset pätemisentarpeesi yli.

Vierailija

"Desi" kirjoitti:
"Fenrir" kirjoitti:
"Desi" kirjoitti:

Minä syön auringon...
ja Tor hukkuu...

Ja tällä tiedolla oli mitä tekemistä kysymykseni kanssa? Et muuten edes vastannut siihen. Voit varmaan tehdä sen sitten kun pääset pätemisentarpeesi yli.

PÄTEMISTARVE?
Puhut oikeuksista käyttää mytologianimiä ja kuvakkeessasi on kuvaava paska?

Mitäpä sinä tiedät kummastakaan?
Viikinkimytologiasta tahi kuvaamisesta, puhumattakaan eri laitteista joilla sitä toteutetaan...
Olen kyllä sinua täällä seurannut, etkä hääppöinen ole.

Vierailija

"Desi" kirjoitti:
"Fenrir" kirjoitti:
"Desi" kirjoitti:

Minä syön auringon...
ja Tor hukkuu...

O.K.
Pyydän anteeksi.
Moni asia vituttaa...
Minua nyt kiinnostaa, että millä oikeudella sinä ne "arvot" jaat.
En ymmärrä...Voisitko selittää?
Voinko kenties pitää "Fenrir" nimimerkin luvallasi?

MITÄ sinä NIISTÄ TIEDÄT?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Ärsyttää..mutta ei ärsyttäisi jos se amerikkalainen joka pelastaa maailman olisi lesbo. Silloin se olisi hyvä.

Lesbojen pitäisi aina pelastaa maailman ilkeiltä ihmisiltä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
Fenrir
Puhut oikeuksista käyttää mytologianimiä ja kuvakkeessasi on kuvaava paska?

Mitäpä sinä tiedät kummastakaan?
Viikinkimytologiasta tahi kuvaamisesta, puhumattakaan eri laitteista joilla sitä toteutetaan...
Olen kyllä sinua täällä seurannut, etkä hääppöinen ole.

Tässähän ei tosiaan ole pätemisentarpeesta tietoakaan. Juu. Totta puhut.

Kyllä minä tiedän että olen paska kuvaaja, ei sitä tarvitse minulle erikseen sanoa

Vierailija

Kummallista porukkaa täällä...

Vihaavat amerikkalaisia siksi että nämä sattuvat tekemään elokuvia, joissa on amerikkalaiset sankarit?

Itse en ole ymmärtänyt mitä ideaa on elokuvissa, joissa kaikki joko päättyy onnettomasti, tai kaikki ovat niin pahoja ihmisiä ettei elokuvasta tule kuin paha mieli.

Tottakai tiedän että tosielämässä sankarit ovat harvassa kuin kanalla hampaat, ja jos vaikka jossain hyviä ja pyyteettömiä ihmisiä olisikin, niin usein heille käy huonommin kuin elokuvissa... Mutta miksi elokuvien pitäisikään kuvata tosimaailmaa? Sitä voi katsella vaikka ikkunasta, ja uutisista. Ja jos se masentaa liiaksi, voi alkaa katsella vaikka elokuvia.

Mutta mitäpä minä siitä jos joku haluaa katsella masentavia elokuvia, se on vain minun mielipiteeni. Mitä siitä jos joku haluaa katsella elokuvia joissa kaikki ovat pahoja. Ei se minua liikuta, minä jätän sellaiset katsomatta, ja sillä hyvä.

Mutta mitä perinteiseen Hollywood-viihteeseen tulee, niin onko oikeasti niin vaikeaa olla katsomatta jos ei miellytä? Haittaako se oikeasti noin paljon jos joku haluaa sellaista katsoa?

Olen pahoillani jos jotakuta häiritsee se että maailmassa on liikaa ihmisiä jotka pitävät onnellisista lopuista, tai sankareista jotka pelastavat maailman, tai vähintäänkin ameriikan. Mutta suosittelisin opettelemaan hieman sietokykyä, tuskin te kuitenkaan voitte pitää kaikista maailman ihmisista. Meitä on moneen junaan, eikä kaikkia voi kuitenkaan miellyttää. Katsokaa vaikka jotain eurooppalaisia taide-elokuvia, jos siltä tuntuu, minä katson jotain ihan muuta, ja olen ihan tyytyväinen.

Vierailija

Olis hienoo jos tulis semmosia elokuvia missä amerikkalaisia hirtetään ja tapetaan oikein rutosti. Silleen että veri oikein tursuaisi ja suolenpätkää lentäisiilma sakeanaan. Semmosia että sais yhtä hyvät naurut kuin silloin kun kaksoistornit mäjäytettiin paskaks...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat