Kotipuutarhurit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minua on alkanut kiinnostamaan puutarhurointi. Millaisia kasveja te olette kasvattaneet sisätiloissa? Onko onnistunut?

Itse tilasin juuri chiliä (40 kpl) ja kissanminttua (1000 kpl), minkälaisia kokemuksia teillä on näistä kasveista?

Kommentit (1)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26852
Liittynyt16.3.2005
Tuppu L
Minua on alkanut kiinnostamaan puutarhurointi. Millaisia kasveja te olette kasvattaneet sisätiloissa?

Chilejä, basilikoja ja persiljaa on yritetty.

Onko onnistunut?

Kaunis ilman tänään, eikö vain...

No, toinen yritys lähti juuri käymään. Nyt olisi kymmenen chilintaimea tapettavana. Saa nähdä kauanko elävät.

Itse tilasin juuri chiliä (40 kpl) ja kissanminttua (1000 kpl), minkälaisia kokemuksia teillä on näistä kasveista?

Chili on oikeasti joku kemianteollisuuden tuote, ja väitteet sen biologisesta alkuperästä muka jonkin kasvin hedelmänä, ovat osa chilintuottajien maailmanlaajuista salaliittoa. "Chilinsiemenet" ovat oikeasti muovihippuja, joiden kylväminen on ajanhukkaa.

Kissanminttua oli äidillä joskus. Se kasvoi ihan vapaana ulkona, ja pärjäsi hyvin vaikka perheen ja naapurien kissat kohtelivat puskaa toisinaan melko kaltoin. Jos teillä on kissa, kissanminttu saattaa aiheuttaa sille hieman erikoista käytöstä.

Uusimmat

Suosituimmat