AIDS-autoilijat ahdistavat pienempiään :( !!!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jumankeikka .. ottaa vaihto Sebringistä miniin, eli Toyota AYGO:on lujille,
erityisesti pakuapinat ajavat kiinni takapuskurissa, kun en vielä sisäänajovaiheessa viitsi revittää pientä konetta .... eilen vaimoa aamupimeässä työhön viedessäni paloi sitten päre ja kaivelin jo neljävitostani kunnes vaimo sai kovalla komennolla takaisin järkiini ... !!! P...keles, laitanko takaikkunalle lapun "EX-JENKKIKUSKI" vaiko Glock-myyjän lakkini ... ??? Viimeksimainittu tosin johti
muutama vuosi sitten autoon murtautumiseen aseiden toivossa ja otin
pois toisenkin jenkeistä ostamani "rekkarin", jossa sanotaan "THIS CAR
IS PROTECTED BY SMITH & WESSON" !

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Voi hellanlettas sentään, että bussella on taas niin kovasti "asiaa".

Eikö rahasamposi ole edes sunnuntaina kotona? Taitaa kuule olla vieraissa ja vain sanoi sinulle lähtevänsä töihin.

Vierailija

Kyllä mää specialboy vaan luulen, että joudut taas käymään koko 4-sivuisen keskustelun niillä sinun omilla sivunikeilläsi.

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6541
Liittynyt8.11.2007

Pakuapinoista pääset eroon vain painamalla sitä oikean jalan pedaalia syvemmälle.
Toinen yhtä hyvä konsti on painaa jarrua vähän normaalia voimakkaammin. Jos paku ajaa perääsi, hän on maksumies. Voithan perustella jarrun käyttöäsi sillä, että näit lapsen juoksevan eteesi.
Olen sillä konstilla joskus karkoittanut puskurissa roikkuvia.

Vierailija

VOI "Liittynyt" alias "Jukka Mahmud" , alias "Runo Petteri" alias .....
eikö sinulla tosiaan ole mitään asiaa, kyttäät vain Bussen kirjoituksia ja
haukut ... säälittävää ... !!! Tiesitkös, että sairaaloissa ollaan
työssä sunnuntaisinkin, jopa öisinkin, vaimo tekee RASKASTA työtä ( sekä fyysisesti että henkisesti ) vanhusten "saatto-osastolla" kolmessa
vuorossa, älä viitsi herjata... !!!

Vierailija
ruskamies
Tiesitkös, että sairaaloissa ollaan
työssä sunnuntaisinkin, jopa öisinkin, vaimo tekee RASKASTA työtä ( sekä fyysisesti että henkisesti ) vanhusten "saatto-osastolla" kolmessa

Ja silti sinä vielä kehtaat elää hänen kustannuksellaan?

Häpeä.

Vaimosi muuten sanoi minulle, ettei enää tahdo jaksaa kaiken sen työnsä päälle passata vielä sinuakin, aikuinen mies, kun kaiket päivät istut vain koneen ääressä, käymättä edes ulkona.

Vierailija
Ertsu
Pakuapinoista pääset eroon vain painamalla sitä oikean jalan pedaalia syvemmälle.
Toinen yhtä hyvä konsti on painaa jarrua vähän normaalia voimakkaammin. Jos paku ajaa perääsi, hän on maksumies. Voithan perustella jarrun käyttöäsi sillä, että näit lapsen juoksevan eteesi.

JOO, kulkeehan se pikkutojokin käsikirjan mukaan jotain markkakuusikymmentä .... neljä kertaa painavamman pakun perään
törmäämään houkuttelu voi olla hengelle hupaa huvia, en suosittele,
apinan hoksottimet tai ruostuneen romunsa jarrut eivät ehkä ole siinä
kunnossa, että kiihtyneessä mielentilassaan ehtisi hidastaa ... !!! Peräänajossa usein halvaantuu, niskan
piiskaliike on tuhoisa ... autoin kerran lentoaseman parkissa vaimonsa
kanssa autostaan pyörätuoliin komeaa iso miestä, jolle oli käynyt juuri noin ... kaverin ilme oli yhtä tuskaa ... ..

Vierailija

Tuo raivoilusi ei liity autoihin. Projisoit muita asioita "helppoon maaliin". Pääset autollasi karkuun kun joku suuttuu. Tuo aseilla uhittelu voi johtaa siihen että menetät ne (jos niitä on), koska noissa jutuissa ovat hieman yliherkkiä.

Vierailija
Jukka Mahmud Törölä
ruskamies

Häpeä.

Vaimosi muuten sanoi minulle, ettei enää tahdo jaksaa kaiken sen työnsä päälle passata vielä sinuakin, aikuinen mies, kun kaiket päivät istut vain koneen ääressä, käymättä edes ulkona.

TOLLO, minä olen eläkkeellä , ottaisin silti töitä jos vain saisin , mutta maan ikärasismi estää ... !!!

Vierailija
ruskamies
Jukka Mahmud Törölä
ruskamies

Häpeä.

TOLLO, minä olen eläkkeellä , ottaisin silti töitä jos vain saisin , mutta maan ikärasismi estää ... !!!

Nelikymppinen mies eläkkeellä? Olet mustalainen?

No jos sinä vaimosi siivellä elämistä haluat sillä nimikkeellä kutsua, niin sanon sinulle täydestä sydämmestäni: kuole loisiva paskiainen!

Vierailija
tietää
Tuo raivoilusi ei liity autoihin. Projisoit muita asioita "helppoon maaliin". Pääset autollasi karkuun kun joku suuttuu. Tuo aseilla uhittelu voi johtaa siihen että menetät ne (jos niitä on), koska noissa jutuissa ovat hieman yliherkkiä.

JOO, olet oikeassa, täällä hyysälöissä aseeseen tarttuessa on myös käytettävä sitä, se ja kaikki muutkin aseet menevät silloin !!! Ostin ensimmäisen aseeni saatuani luvan
poliisin huutokaupasta, se on upealla jalopuuperällä varustettu Smith & Wesson -revolveri. Myyjä kertoi, että se oli takavarikoitu kaverilta, joka
veneili humalassa ja suihkautti kyynelkaasua pidättämään tulleen poliisin
silmille. Kaverilla oli upea asekokoelma lasikoteloissa ja kaikki vietiin tuon seurauksena. Viimeisenä vetonaan kaveri vielä ärähti poliseille, että
kehyksiä ette perkele vie ja niinpä poliisi otti aseet lasi"kapeistaan" ja
paiski ne kasaan muovikassiin, tuosta on minunkin aseessani vielä pieniä
kolhujälkiä ... ! Liian herkästi meillä suhtaudutaan aseen esittämiseen,
vaikka puolustaisit itseäsi ... eräs tuntemani asekauppias otti tilansa portilla aseen pelottelumielessä esiin hyökkävää nuorisorikollisjoukkoa vastaan ja vaikkei ampunut edes varoituslaukausta, joutui suuriin vaikeuksiin poliisin kanssa, ase oli tyhjä, mutta silti ....

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6541
Liittynyt8.11.2007
ruskamies
Ertsu

JOO, kulkeehan se pikkutojokin käsikirjan mukaan jotain markkakuusikymmentä .... neljä kertaa painavamman pakun perään
törmäämään houkuttelu voi olla hengelle hupaa huvia, en suosittele,
apinan hoksottimet tai ruostuneen romunsa jarrut eivät ehkä ole siinä
kunnossa, että kiihtyneessä mielentilassaan ehtisi hidastaa ... !!! Peräänajossa usein halvaantuu, niskan
piiskaliike on tuhoisa ... autoin kerran lentoaseman parkissa vaimonsa
kanssa autostaan pyörätuoliin komeaa iso miestä, jolle oli käynyt juuri noin ... kaverin ilme oli yhtä tuskaa ... ..

En tarkoittanut, että tekisit n.s. paniikkijarrutuksen. Jarrua käytetään tuossa tilanteessa vain sopivasti. Sen verran, että saat sen puskuriroikkujan myös jarruttamaan, tai korkeintaan hipaisemaan takapuskuriasi.
Olen tuolla konstilla saanut perässäroikkujan hiulaamaa etupuskuriaan vetokoukkuuni.
Ei siis mitään äkkipysähdystä, vaan sopivasti sitä jarrua. Ei se niin vaikeaa ole.

Vierailija

Olet aikuinen ja kirjoitat kuin 12 vuotias, aivan.

Joka kerta kun nään postis ni siellä on 1000 hymiöö ja huutomerkkejä jakaa vaikka kiinan asukeille.

Senkus meet ja hakkaat ne aids kaveris.

Vierailija
Anthrax`
Olet aikuinen ja kirjoitat kuin 12 vuotias, aivan.

Joka kerta kun nään postis ni siellä on 1000 hymiöö ja huutomerkkejä jakaa vaikka kiinan asukeille.

Senkus meet ja hakkaat ne aids kaveris.

-> Tässä keskustelussa selviää, mistä henkisesti jälkeenjääneen Bussen sairaalloinen ja lapsellinen floodaaminen johtuu.

Vierailija

No, enpä viitsi näiden 12-vuotiaiden, mutta kirjoitustaidostaan päätellen
alakouluikäisten stallarimamman haisevan pil ..pyllyn ( heh..meinasi ensi tulla väärä puoli ) tuotosten kanssa jatkaa ... joku raja silläkin, kuinka
alas itsensä vetää yritäessään rehellinen olla. Painakaa ilman kypärää
mopollanne pöpelikköön, nauran nähdessäni .... hou-hou-hou !!! ( EI tarkoita "Ertsua" ja muita järkimiehiä/naisia ) Luulin alkuun "Törttöä" "Liittyneeksi", mutta ellei
tälle viimeaikoina ole lobotomiaa tehty, lienen erehtynyt, sorry ... !

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat