5 senttiä alennusta bensasta

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Kertokaas mistä järjestöstä saa jäsenkortilla alennuksia polttoaineista.

Mihin kannattaa liittyä ja voi liittyä.

Sivut

Kommentit (16)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26834
Liittynyt16.3.2005
Volitans
S-kortilla saa 5c/l.

Se riippuu paljonko S-kortilla ostaa. Sitä 5 %:n alennusta on keskituloisenkin aika vaikea saavuttaa ostamalla, ainakin jos ei määrätietoisesti suosi S-ryhmän liikkeitä kaikissa ostoksissaan. Firman henkilökunnalla se kai on, joten S-kauppaan töihin menemällä sen voi saada. Tosin ainakin näillä seuduin ABC:n (S-ketjun huoltoasema) hinnoissa on aika usein ollut se muutama sentti ekstraa, mitä "normaalikuluttaja" saa kortilla alennusta.

Vierailija
Neutroni
Volitans
S-kortilla saa 5c/l.

Se riippuu paljonko S-kortilla ostaa. Sitä 5 %:n alennusta on keskituloisenkin aika vaikea saavuttaa ostamalla, ainakin jos ei määrätietoisesti suosi S-ryhmän liikkeitä kaikissa ostoksissaan. Firman henkilökunnalla se kai on, joten S-kauppaan töihin menemällä sen voi saada. Tosin ainakin näillä seuduin ABC:n (S-ketjun huoltoasema) hinnoissa on aika usein ollut se muutama sentti ekstraa, mitä "normaalikuluttaja" saa kortilla alennusta.
Näin on. Lunttaan tuosta omasta lapusta
Talouden kuukausiostot vähintään ja siitä bonus%
900 €-----> 5,0
800 €-----> 4,5
700 €-----> 4,0
600 €-----> 3,5
500 €-----> 3,0
400 €-----> 2,5
300 €-----> 2,0
200 €-----> 1,5
50 €------> 1,0

Eli alennus% muuttu kuukausikertymän mukaan ja nollautuu sitten kuun vaihteessa, vai onko se 10 pnä.
Jos kaverilla ei ole ao. korttia niin kannattaa ostattaa hänenkin bensat tuolle kortille.
Tuon mukaisia bonuksia saa ainakin S-ryhmän liikkeistä. Yhteistyökummanienkin lista on pitkä. On siinä mukana myös paikallisia sähköyhtiöitäkin. Tuossa ei vaan ole niitä lueteltu. (Ei muuten ole mainos tämä, koska en oikein pidä noista isoista ketjuista. Asiakasomistaja kylläkin olen. Jäseneksi pääsystäkin pitää pulittaa muistaakseni 50 €)

Vierailija
Lassi
Jäseneksi pääsystäkin pitää pulittaa muistaakseni 50 €)

100 €. Mutta sen voi "maksaa" bonuskertymästä. Ja itse bonuksethan tulee itselle maksettavaksi, jos vaikka Prismasta ostaa jotain muuta kuin elintarvikkeita. Telkkarit, vaatteet yms. sisältää reilun katteen.

Vierailija
Olli V
Lassi
100 €. Mutta sen voi "maksaa" bonuskertymästä. Ja itse bonuksethan tulee itselle maksettavaksi, jos vaikka Prismasta ostaa jotain muuta kuin elintarvikkeita. Telkkarit, vaatteet yms. sisältää reilun katteen.
Jotain tollaista aikoinaan vaan kuulin. Sinä varmaan tiedät asian paremmin.

No oikeastaan ei tuosta kortista ole paljonkaan etua. Ainakaan näin yksineläjänä, koiran yksinhuoltajana.
No se etu mulla jäsenyydestä on, että olen luottotili-asiakas ruokapuolella. Tuli jotenkin perintönä Osuuskauppa Sepon ajoilta.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Tuo S-kortti on selkeä. Siitä saa selkeää etua, lisäksi talletuskorko on normipankkia parempi. Taitaa olla pari tonnia bonuksia.

Kaikkea ei silti kannata ostaa - monet tuotteet ovat muualla paljonkin edullisempia. Hyvä hintamuisti auttaa. On muuten merkittäviä eroja jopa S-ketjun sisälläkin! Jopa toistakymmentä prosenttia - jossain erikoistapauksissa enemmänkin.

Täällä päin on ollut myös pari kertaa vuodessa tuplabonus-kausia. Niihin, kun keskittää perusvaraston täydennykset ja mahdolliset suuremmat hankinnat, niin alennus on 10%:n luokkaa.

Varsinkin ruokien osalta laadusta kannattaa kuitenkin maksaa ja hakea esim. lihat muualta. Harvemmassa S-kaupassa, kun on hyvää lihaa.

Vierailija
Olli V
Lassi

Hinta vaihtelee riippuen osuuskaupasta.
esim:
HOK-Elannon ja muutama muukin liittymismaksu 35 €
Suurimmassa osassa kuitenkin 100 €

Täällä voi valita:
https://www02.s-kanava.net/liityasiakasomistajaksi/ValitseOsuuskauppaToi...

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Kauppias puotti tuotheitten hintoja, oikhein ilmotti siittä näyteikkinassaki.
No Aslakki saapasteli kauphan , ei hekevetti hinnathan on korkeampiako
eilenki ,mitä tuo puottaminen maka meinaa ?

Joo näekkö että hintalaput on 5 senttiä alempana ko mitä olthin eilen ?
Muutamat jopa 10 senttiäki.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat