Jimmy Carter ja UFO.

Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005

Kaksi kysymystä:

1) Onko Jimmy Carter nähnyt UFO:n?

2) Uskooko Jimmy Carter maan ulkopuolisten älykkäiden olentojen vierailuihin maapallolla?

Edit: typo.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mitäs, jos työntäisit nuo UFO-jutut, UFO-tutkimukseen, yms. ufoihin liittyvän sinne, minne keskisarjan keskus harvemmin paistelee.

-torstai

Vierailija

Joo, vaikkapa tuo "Muut" on kyllä parempi foorumi näille. Tai tässä tapauksessa "Hist.&yth.kunta"
UFO-havainnoilla ei ole mitään tekemistä tähtitieteen kanssa. Niiden suhde avaruuteenkiin on erittäin hypoteettinen ja spekulatiivinen.

asdf
Seuraa 
Viestejä11075
Liittynyt16.3.2005
Finlandes
Kaksi kysymystä:

1) Onko Jimmy Carter nähnyt UFO:n?

Luultavasti. Useimmat ihmiset näkevät joskus jotain lentävää, jota eivät tunnista. Carter on vielä sen verran iäkäs, että todennäköisyys UFO:n näkemiseen hänen kohdallaan on korkea (eli on varmaankin nähnyt).

2) Uskooko Jimmy Carter maan ulkopuolisten älykkäiden olentojen vierailuihin maapallolla?

En tiedä.

Edit: typo.

Joo, ei se mitään.

Tyydyttivätkö vastaukset?

asdf
Seuraa 
Viestejä11075
Liittynyt16.3.2005
Finlandes
Olen ylen tunnettu UFO huuhailija.

Meillä kaikilla on ristimme.

Tässä on pieni taka-ajatus.

Niinhän meillä kaikilla.

Lähinnä haluaisin kommentteja UFO-yhteisöltä.

No voi perse. Minä en ole UFO-yhteisö tai semmoisen jäsen, joten tämä vastaukseni taitaa olla ihan turha. Sitä minä kyllä vähän arvelin jo kun rupesin kirjoittamaan. Tänne on vaan niin mukava välillä jonkinlaista viestiä laittaa, vaikkei olisi niin asiaakaan. Toivottavasti tämä ei kovasti haittaa, tai varsinkaan vie tilaa niiltä oikeilta UFO-viesteiltä, joita ne oikeat UFO-yhteisöt toivottavasti kohta tänne postaavat. Ikävä keli muuten ainakin Pirkanmaalla. Lumi sulaa ja se sulavasta lumesta johtuva virtaava vesi vie loputkin lumet ja tekee lumesta jäätä joka paikkaan. Aivan älyttömän liukasta. Kannattaisi laittaa kenkiin liukuesteet. Varsinkin jos on vanhus. Vanhusten kompuroinnit liukkailla maksaa kansanterveydelle ihan perkeleesti ja minä ja sinä ja kaikki muutkin veron maksajat joudutaan maksamaan siitä kun mummot ja vaarit vetää lipat ja katkoo jalkansa. Jos tunnet mummoja tai vaareja, niin kannattaa mennä hiekottamaan niiden piha. Elleivät ne sitten ole aktiivisia potkukelkkailijoita. Potkukelkkailu ei hiekotetussa ympäristössä suju. Eli potkukelkkaileville mummoille ja vaareille liukuesteet kenkiin ja potkukelkkailemattomille hiekkaa pihaan. Voivat sitten tehdä niitä UFO-havaintojakin turvallisin mielin, kun ei tarvi pelätä, että kohta jalka lipeää, kun katselee, että mikä hiton kiekko siellä taivaalla pyörii.

Siis vastauksia, pliide...

Ole hyvä, toivottavasti vastaus tyydytti.

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005

Vastaukset:

1) Kyllä

2) Ei

Jimmyn haastattelu aiheesta. Tämä mp-3 on hieman yli tunnin pituinen. Jimmy aloittaa noin puolen välin paikkeilla.

asdf

No ei oikeastaan. Odottelin lähinnä jonkun ufoilijan vastausta (huom. kellonaika).

Ja tosiaan...

torstai
Mitäs, jos työntäisit nuo UFO-jutut, UFO-tutkimukseen, yms. ufoihin liittyvän sinne, minne keskisarjan keskus harvemmin paistelee.

Tältä keskustelupalstalta puuttuu osio: "Huuhaa".

asdf
Seuraa 
Viestejä11075
Liittynyt16.3.2005
Finlandes
asdf

No ei oikeastaan. Odottelin lähinnä jonkun ufoilijan vastausta (huom. kellonaika).

Vai eivät liukastustapaturmat muka koskesta sinua. Olen järkyttynyt! Niin ja loukkaantunut kanssa. Edit: huutomerkki: !

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005

Liukastustapaturmat ovat kansallinen tragedia!!!

Pyydän nöyrimmästi anteeksi etten tuonut huoltani liukastustapaturmien suhteen julki välittömästi niin kuin minun olisi pitänyt tehdä.

Vielä kerran anteeksi.

Vierailija
Finlandes
Liukastustapaturmat ovat kansallinen tragedia!!!

Pyydän nöyrimmästi anteeksi etten tuonut huoltani liukastustapaturmien suhteen julki välittömästi niin kuin minun olisi pitänyt tehdä.

Vielä kerran anteeksi.

Kehotan tosiaan suhtautumaan vakavasti. Liukastuttuani olen usein nähnyt outoja valoilmiöitä ja kiitäviä kappaleita. Toistaiseksi ne ovat häipyneet alle tunnissa.

Kokemukseni osoittaa, että liukkauden kautta on mahdollista saavuttaa korkeamman tietoisuuden taso, jossa UFO:ja voi havainnoida vapaasti.

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005

Tarkemmin ajatellen... jos ihmiset lopettavat liukastelun (ja niitä seuraavat luunmurtumat sekä muut kolhut), minä saattaisin jäädä työttömäksi.

Lisäksi täytyy ajatella kaikkia niitä ihmisiä, jotka työskentelevät mielenterveyden parissa. Jos ihmiset eivät enää saavuttaisi korkemman tietoisuuden tasoja joissa UFO-havaintoja tehdään, monet heistä jäisivät työttömiksi.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Voi nuorikin liukastua. Lapsena kaaduin jäällä selälleni ja olin tajuton pari sekuntia. En kokenut kosmista yhteyttä, mutta ei se mitään.

Koska ihmiset ovat alkaneet käyttää kijainlyhennettä UFO tarkoittamaan avaruusmuukalaisten kulkuvälinettä, pitäisi keksiä toinen sana, jolla tarkoitettaisiin sitä alkuperäistä UFOa, niin emme erehtyisi niin helposti. Mikä olisi hyvä sana tarkoittamaan alkuperäistä merkitystä?

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Minä taas kerran kaaduin takaraivolleni . En minäkään nähnyt mitään taivaallista , valotunnneleita yms . Tuli vain ainoa kerta , jolloin ei ollut pimpsa mielessä .

Eikähän aikamonen osa tunnistamattomista esineistä jää ufoiksi . Eli objektia , jota ei ole voitu tunnistaa . Eri asia, onko täällä ollut vierasta sivilisaation edustajaa . Siitä on kahvattu pitkään ,ja tullaan kahvaamaan .

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat