Vuohta uhraamassa!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mooseksen laki antaa kristityille ja juutalaiselle käskyn uhrata vuohi, jos on tullut nussittua orjatarta, jota tämän isä ei vielä ollut lunastanut vapaaksi...

Tuon teon Minä Agison tein... Nainen (muslimi) kertoi että Hänen oma Miehensä oli haukkunut häntä orjattareksi, ja noista sanoista minä vain Hänet tilille vedin, kun kävin himoissani tuota Hänen vaimoaan(oisko ollut joku lähisukulainen) nussahtamassa.

Mutta jos vapaata suomalaista naista menee nussahtamaan, joka on avioliitossa, joko runkkuna tai sitten luonnossa on ANSAINNUT KUOLEMAN! Seudun väki kivittäköön Hänet hengiltä... Mutta Agison on ovela, ei toki runkahda kuin sellaisia neitseitä, jotka eivät vielä olleet naimisissa, ja sitten mua paossaan menevät lopullisesti naimisiin jonkun MUUN kanssa... Olen melkein parittaja siis!

Mutta siitä vuohesta, kilistä, joka mun on nyt uhrattava...

Siis: Luokaamme muslimien(0 Jumalan Lasta,1 Allah) ja kristittyjen(oo Jumalan lasta,1-3 Juumalaa) välinen kattouskonto! Sitten kun tuo on luotu on helppoa luoda hinduille(oo Juumalaa) ja buddhalaisille(0 Juumalaa) vastaavanlainen organisaatio, sitten aivan lopuksi nämäkin kaksi yhteenliittymää tulee yhteensovittaa...

Ja sovinnon eleenä näin eurooppalaisittain meidän on hyvitettävä Hitlerin julmuudet, ja todettava, että aito juutalaisuus on se Juumalan siunaama 144 000 sinetillä merkityllä ylläpitämä uskontojen äiti, jos Jerusalem eli Karitsan vaimo siihen asemaan sitten hyväksytään... Jos peto on vaimosi, eikun muslimiksi kaikki kääntykäätte, sillä Suuri Babylon(nyk Bagdad/Teheran) on tuo petojen ja saastaisten ja inhottavien lintujen pesäpaikka! Ja ne jotka ovat asiaan vihkiytyneitä vain nauravat tietäkseeni räkäisen horonaurunsa koko "inhotus"-sanan päälle. Toi ihan vain tuntomerkkinä - kumps olet?

Eli nimiehdotuksia: KRIMU=Kristitty muslimi ja Mukri = Muslimi kristitty, jos olet ihminen, eli et mikään vitun lampi etkä kyrpä peto!

Ai mikxö minä Agison niin hirveästi oon muslimeista kiinnostunut? Sellainen valvenäky tuli kerran päälleni, että juuri mä oon muslimien kadonnut 12. imaami, joka tuli sovittamaan Muhammedin ja Jeesuksen välisiä sotaisia veritekoja, ja kohdistamaan ne paremmin, niihin hirveisiin ja vallan kaueheisiin avaruuden henkivaltoihin ja voimiin(muut humanoidirodut avaruudessa, insektoidit yms. myös), jota emme kyllä (rehellisesti sanoen) ikänä voita...

Ateistit hajotkoon tasan nollaan Juumalaansa, yhtä monta ajatusta heillä 99,99...% ajastaan päässä!

Kommentit (13)

Vierailija

AIjaa vai ei pappia lähettyvillä, että tolta vuohen kutaleelta sais nirrin pois?

Eikös luterilaisilla ole se "yleinen pappeus"?

Noh, pitänee tarjota juttua omalle pastorille, kun täältä ei "pappia" löydy!

Parilla Raamatun kohdalla tolta vuohelta sais nirrin poisa!
Kuten esimerkiksi Danielin kirjan kohta:" Nämä valtakunnat eivät kuitenkaan yhdisty, niinkuin ei rautakaan saveen..."
"Näiden viimeisten 10 kuninkaan(Nebukadnessarin patsaan varpaat) aikana Messias on perustava valtakunnan(vuoresta irronnut kivi) joka ei horju, jolloin nämä valtakunnat kummiskin yhdistyvät..."

mattile71
Seuraa 
Viestejä198
Liittynyt6.9.2006
Agison

Ja sovinnon eleenä näin eurooppalaisittain meidän on hyvitettävä Hitlerin julmuudet, ja todettava, että aito juutalaisuus on se Juumalan siunaama

Ei vaan saksalaisten on hyvitettävä.Se onnistuu vaikkapa siten että tekevät töitä oikein kovasti jotta Liidelin hinnat pysyisivät minimaalisen pieninä.

Agison

Ai mikxö minä Agison niin hirveästi oon muslimeista kiinnostunut? Sellainen valvenäky tuli kerran päälleni, että juuri mä oon muslimien kadonnut 12. imaami, joka tuli sovittamaan Muhammedin ja Jeesuksen 9

Joopa joo.In your dreams.

Vierailija
mattile71
Agison

Ja sovinnon eleenä näin eurooppalaisittain meidän on hyvitettävä Hitlerin julmuudet, ja todettava, että aito juutalaisuus on se Juumalan siunaama

Ei vaan saksalaisten on hyvitettävä.Se onnistuu vaikkapa siten että tekevät töitä oikein kovasti jotta Liidelin hinnat pysyisivät minimaalisen pieninä.

Agison

Ai mikxö minä Agison niin hirveästi oon muslimeista kiinnostunut? Sellainen valvenäky tuli kerran päälleni, että juuri mä oon muslimien kadonnut 12. imaami, joka tuli sovittamaan Muhammedin ja Jeesuksen 9

Joopa joo.In your dreams.

Valitettavasti myös suomalaiset luovuttivat juutalaisia saksalaisille, vaikka tiesivät, mikä kohtalo näitä saksassa odotti. Suomi ei ole puhdas.

Toi imaamijuttu oli hiukan överi- myönnetään...

Vierailija

Jutkuilla on jääny levy vähän päälle, ihan sama tapahtuiko sitä holokaustia vai ei, myöntääkö sen tapahtuneen vai ei. Nyt 60 vuotta myöhemmin asian pitäisi olla jo kuopattu ja haudattu, mutta Juutalaisetpa eivät halua unohtaa sitä.

Vierailija
päkäpää
Jutkuilla on jääny levy vähän päälle, ihan sama tapahtuiko sitä holokaustia vai ei, myöntääkö sen tapahtuneen vai ei. Nyt 60 vuotta myöhemmin asian pitäisi olla jo kuopattu ja haudattu, mutta Juutalaisetpa eivät halua unohtaa sitä.

Joku sitkeempi Holokaustin uhri saattaa olla vielä hengissä?

Älkää muuten käyttäkö muotoa "Holocaust" sillä se on anglismi. "Holokausti" on lähempänä sanan muinaiskreikkalaista sanamuotoa, ja sopii paremmin suomeen.

-

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
päkäpää

Varmaankin johtuu siita, etta joukkomurhattujen omaisia on vielakin elossa, samoin joukkomurhiin syyllistyneita. Miksi uhrien omaisten tulisi
unohtaa ao. joukkomurhat? Miksi kenenkaan tulisi "unohtaa" nuo rikokset?

Rikoksia ihmisyytta vastaan ei olekaan syyta unohtaa. Koskaan, oli sitten juutalainen tai ei.

Erityisesti jos ja kun rikoksiin syyllistyneet ja heidan kakaransa haluavat jatkaa vanhoilla ja isiensa linjoilla.

Sama koskee tietenkin yhtalailla armenialaisten kokemuksia, joita turkkilaiset koettavat piilottaa, yhta lailla muita vastaavia rikoksia. Ovatko mielestasi Srebrenickan (sp?) joukkomurhat liian lahella, vai voisiko nekin jo "unohtaa"?

Rikolliset ovat rikollisia, kansanmurhiin syyllistyneet, je erityisesti heidan johtajansa ovat kaikkein pahimpia rikollisia, jotka eivat ansaitse minkaanlaista "unohtamista".

Koskaan.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Perkele
Ällaaaaaaaaaaaaaaaah äkhrzhbkar!!

Sinne vaan, muiden verenhimoisten pinheadien sekaan hekumoimaan..

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=26600
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=26600[/quote]

Mahtoiko olla pointtikin, vai oliko vain ns. "mis-attribution"?

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Ei niitä vuohia nykyään uhrata. Ne syödään! Ja jos ovat naaraita, niin niitä lypsetään ja tehdään herkullista vuohenjuustoa.

Nykyään kuuluu uhrata rahaa. Minulle voi lähettää.

Vierailija
Seppo_Pietikainen

Varmaankin johtuu siita, etta joukkomurhattujen omaisia on vielakin elossa, samoin joukkomurhiin syyllistyneita. Miksi uhrien omaisten tulisi
unohtaa ao. joukkomurhat? Miksi kenenkaan tulisi "unohtaa" nuo rikokset?

[size=150:26501t0z]Rikoksia ihmisyytta vastaan ei olekaan syyta unohtaa. Koskaan, oli sitten juutalainen tai ei.
[/size:26501t0z]
....

Juuri tuota olen yrittänyt aina korostaa, mutta jotkut haluavat pitää kaikki muut rikokset piilossa ja toitottaa vain tuota yhtä?

Miksi tämä piti unohtaa:

Helsingin Sanomat kirjoitti Juri Andropovin johtamasta partisaanitoiminnasta (HS 22.12.1998) näin:
Voittajan sotarikokset ovat sovittamatta
Neuvostoliiton erikoisjoukot murhasivat lapsia ja naisia Suomessa jatkosodan aikana.

Neuvostoliiton partisaanijoukot murhasivat Suomessa jatkosodan aikana noin 150 siviiliä. Useimmat olivat lapsia, naisia ja vanhuksia. Iskut kohdistuivat asumuksiin kauas rintaman taakse eikä niillä ollut sotilaallista merkitystä.
Valtakunnallista huomiota neuvostojoukkojen terroriteot ovat saaneet vasta nyt. Ville Tikkasen omakustanteesta Partisaanien uhrit (1997) on otettu neljä loppuunmyytyä painosta. Tänä vuonna partisaanien murhatöitä on monipuolisimmin käsitellyt Veikko Erkkilän Vaiettu sota.

Tyyne Martikainen keskittyy Lapin partisaanien rikoksiin ja uhreihin, Tauno Oksasen ja Paavo Martikaisen kirja Pielisjärven tapahtumiin 1944. Kaikki kolme ovat ilmestyneet omakustanteina. Ilmeisesti aihe on suurille kustannusyhtiöille vieras ja arka. Raakoja hirmutekoja kuvataan suoraan, mutta kaikki kolme kirjaa ovat hillityn asiallisia. Ne käsittelevät osin myös samoja asioita, mutta kaikki ne ovat tarpeellisia.

Tuskallista luettavaa

Kun karski eversti ja sotahistorioitsija Sampo Ahto arvosteli Ville Tikkasen Partisaanien uhrit Sotilasaikakauslehdessä (5/98), hän ilmoitti, että 'hirmutyöt ovat niin kammottavia, että en yksinkertaisesti kyennyt lukemaan niitä kaikkia'. Kuvaukset hyökkäyksistä nukkuvien tai arkipuuhissaan olevien perheiden kimppuun ovat tuskallista luettavaa.

Seitajärven kylä poltettiin, naiset ja lapset marssitettiin neljän kilometrin päähän. Heidät tapettiin, myös seitsemän kuukauden ikäinen Ritva-vauva äitinsä kanssa, samoin kuusivuotias Katri ja kolmivuotias Maija-Liisa. Yhä elossa on silloin kahdeksanvuotias Mirja, joka jäi pistimillä puhkottuna äitinsä, sisartensa ja serkkujensa ruumiiden sekaan.

Tyyne Martikainen huomauttaa, että murhiin liittyi ilmeisesti myös raiskaus tai ruumiiden sukupuolinen häpäisy. Partisaanien joukossa oli myös naisia, joista yksi huuteli: 'Olemme ystäviänne! Teille ei tehdä pahaa, jos antaudutte!'

Nauravat komentajat

Seitajärvi ei tietenkään ole ainoa tapaus. Muita voidaan luetella: Maggan talot, Lokka, Kuhmon Viianki, Pielisjärven Sormivaara ja niin edelleen. Vielä aselevon alettuakin partisaanit murhasivat Pielisjärven Riihivaarassa 5. 9. 1944 talon väen. Nuorin uhri oli 2-vuotias tyttö.

Veikko Erkkilä on haastatellut elossa olevia partisaaneja. Heitä johtanut Aleksander Smirnov on vieraillut hänen toimestaan Suomessa 1997. Supo ei ollut tilaisuudesta kiinnostunut. Läsnä ei ollut yhtään valtakunnallisten tiedotusvälineiden edustajaa. Smirnov saadaan valheesta kiinni monta kertaa, mutta hän ei myönnä murhia vaan nauraa: 'Silloin olimme vihollisia ja nyt olemme ystäviä.' Samaan tapaan suhtautuu partisaanikomentaja Georgi Kalashnikov: 'Sota missä ihmisiä ei kuole ei ole sotaa.'

Hyökkäyksistä valehdeltiin

Partisaanit väittävät hyökänneensä sotilaskohteisiin, kuten suuriin varuskuntiin. Siten he raportoivat sodan aikana, mutta heidän on ollut pakko tietää ennen hyökkäystä, että kylät saati pienet talot olivat siviilikohteita. Erkkilä kirjoittaa epätäsmällisesti kylissä muka olleista 'kenttävartioista', mutta kenttävartio tarkoittaa hyvin varustettua tukikohtaa. Kylissä oli korkeintaan muutaman miehen muodollinen vartioryhmä, esimerkiksi Lokassa yhdeksän miestä.

Erkkilä arvelee, että järjettömien iskujen takana oli korkean tahon vaatima suorituspaine. Muistelmateoksessaan Koulussa ja sodassa myös presidentti Koivisto valaisee asian taustaa. Karjalan sotaneuvoston sotilasjäsenet syyttivät 1943 Karjalais-suomalaisen neuvostotasavallan pääsihteeriä Gennadi Kuprijanovia ja koko Karjalan rintamaa passiivisuudesta Leningradin saarron aikana. He suunnittelivat kaikkien karjalaisten karkottamista asuinsijoiltaan.

Väkivaltaisin väestönsiirroin oli jo hoidettu tataarit, kalmukit, tsetseenit ja Volgan saksalaiset. Kuprianov vastusti siirtosuunnitelmaa, eikä sitä toteutettu, mutta Karjalan rintamalla ja Kuprianovilla oli ankara tarve osoittaa aktiivisuutta sotatoimissa. Partisaanit tappoivat siviilejä mutta raportoivat 'varuskunnista'. Kuprianov on sittemmin kirjoissaan ylistänyt partisaanien sankaruutta, joka on yksi neuvostojärjestelmän sankarimyyteistä.

Välttelevät viranomaiset

Suomussalmen nimismies sanoi Erkkilän mukaan Ylivuokin asukkaille, jotka pelkäsivät uutta partisaanihyökkäystä: 'Kun te rauhoitutte, niin maailmakin rauhoittuu.' Pian seurasi uusi hyökkäys Ylivuokkiin.

Suomalaisilla viranomaisilla on ollut syynsä vältellä partisaanihyökkäysten käsittelyä. Kylät oli suojattu heikosti ja ne evakuoitiin liian myöhään. Sitten tulivat ulkopoliittiset näkökohdat. Partisaani-iskuissa kadonneita ja vangittuja etsittiin välillä sitkeästikin, kertoo Erkkilä. Ulkoministeriö ilmoitti 1986 eräälle tiedustelijalle: 'Suomen ja Neuvostoliiton kesken on sovittu, että menneitä ei kaivella.'

Myös partisaanikomentaja Aleksandr Smirnov sanoo, että partisaanien teot ovat 'menneitä tapahtumia'. Samoilla linjoilla on eduskunnan ihmisoikeusryhmän varapuheenjohtajan, kansanedustaja Ulla Anttilan (vihr) lausunto Suomen Kuvalehdessä (49/1998): "En lähtisi tuhlaamaan kauheasti ruutia sellaisiin asioihin, jotka ovat selkeästi menneisyyttä. Emme saa uhreja heräämään kuolleista, vaikka tekisimme mitä."

Ei Balkaninkaan sotarikollisten murhaamia saada koskaan eloon. Sotarikollisia natseja etsitään yhä. Monia partisaani-iskuissa kadonneita etsitään ja kaivataan. Ruutia tuhlattiin, mutta kaikki uhrit eivät kuolleet. Jotkut saivat henkisiä ja ruumiillisia vammoja, ja menetysten korvaaminen on Tyyne Martikaisen mukaan ollut epämääräistä. Vuosikymmenien surua ja sen kohtaamaa vaikenemista ja välttelyä ei korvaa kukaan.

Mykkä media

Kirjailija ja upseeri Pentti H. Tikkanen kirjoitti muun muassa Seitajärven tuhotöistä dokumenttiromaanissaan Partisaanit hyökkäävät (1971). Kirjan arvosteli Helsingin Sanomissa Mattiesko Hytönen, joka sivuutti sotarikosten kuvauksen.

Tikkanen panee julmuudet 'sodan järjettömyyden' tiliin. Tyyne Martikainen kuvailee viranomaisten penseää suhtautumista partisaanien uhreihin ja heidän omaisiinsa, mutta Erkkilä käsittelee myös vaikenevia tiedotusvälineitä. Hän toteaa myös suomalaisen älymystön pysyneen hiljaa näistä sotarikoksista.

Sana suomettuminen tulee väkisinkin mieleen, vaikka Erkkilä ei sitä käytä. Sen sanan takana on yksinkertainen logiikka: vain hävinneet syyllistyvät sotarikoksiin.

Tyyne Martikaisen, Veikko Erkkilän sekä Tauno Oksasen ja Paavo Martikaisen kirjat kertovat sotarikoksista uhrien näkökulmasta. Erkkilä on tehnyt arvokasta työtä etsiessään julkisuuteen myös rikosten tekijät, jotka yhä elävät ja muistelevat 'sankarillisia' partisaaniaikojaan monin seremonioin ja halailevat suomalaisia karmeassa ystävyyden, yhteistyön ja avunannon hengessä.

Uhrit ovat hiljaa, kaukaisten syrjäkylien ihmiset. Veikko Erkkilän kirjasta jää kaikumaan partisaanikomentaja Aleksandr Smirnovin nauru ja sanat uhrien omaisille: 'Luuletteko, että olen tullut tänne nöyristelemään edessänne?' Suomalaisen nöyristelyn takia uhrit on jätetty yksin.

HS 22.12.1998

Miksei tästäkään puhuttu kuuteenkymmeneen vuoteen:
Hilde Hurtinger Prahasta kertoo:

Toukokuun viidentenä v.1945 lauma tsekkejä vei minut kodistani, löi ja hakkasi minua kaikkialle. He raahasivat minua hiuksistani puolisen kilometria Scharnhorst-kouluun, jossa minua kohdeltiin huonosti.

Seuraavana yönä kaikki vangitut kutsuttiin toistuvasti pihalle. Tämän jälkeen satunnainen joukko, kymmenen miestä, naista ja lasta, koottiin yhteen ja ammuttiin. Katsoin, kuinka kaksi veljeäni ja yksi heidän lapsistaan kuolivat tällä tavalla. Lapsi oli vain viiden kuukauden ikäinen.

Sitten meidän oli kaivettava hautoja, riisuttava ruumiit ja haudattava ne. Toisinaan vankeja kohti ammuttiin, yhtä hyvin päivällä kuin yöllä. Yhden kerran luoti raapaisi niskaani. Pysyin paikallani, maaten ruumiiden alla kokonaisen päivän ja yön, kun en uskaltanut lähteä liikkeelle.

Vallankumouskaartilaiset kävelivät ruumiiden päällä, ja sokeasti iskivät pistimillään jokaista, joka oli vielä elossa. Vasen käteni lävistettiin tällä tavalla.

Meille ei annettu mitään ruokaa. Ruokimme lapsia syljellä.

Aseistautuneet tsekkiläiset naiset repivät raskaanaolevat vangit ulos pihalle, missä heidät riisuttiin ja hakattiin. Sitten heidät tungettiin käymälään, jossa heitä hakattiin kunnes heidän vatsansa halkesivat. Olin itse kantamassa pois tällä tavalla kuolleiden naisten ruumiita.

Päivällä kuudesta kahdeksaan naista vietiin töihin St.Gotthardin kirkkoon. Täällä heidän täytyi suudella ruumita, jotka olivat jo mätänemässä, ja kerätä ruumiit kasoihin. Sitten heidän piti puhdistaa kirkon lattia polvillaan, nuolemalla pois valuneet verilammikot.

Tsekkiläiset huligaanit valvoivat tätä työtä ja pieksivät meitä. Toukokuun 20. meidät vietiin Wenzelin aukiolle, missä saksalaisia poikia ja tyttöjä, ja sotilaita myös, oli ripustettu elävinä jaloistaan lyhtypylväisiin, ja meidän silmiemme edessä heidät valeltiin petroolilla ja sytytettiin palamaan."
http://www.wintersonnenwende.com/scriptorium/english/archives/sginferno/...

" Suomen ja Neuvostoliiton kesken on sovittu, että menneitä ei kaivella." ....

-

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Agison

Valitettavasti myös suomalaiset luovuttivat juutalaisia saksalaisille, vaikka tiesivät, mikä kohtalo näitä saksassa odotti. Suomi ei ole puhdas.

Pitaa osin paikkansa. Suomesta ei luovutettu syntyperaisia Suomen Juutalaisia Saksaan.

Suomesta luovutettiin <10 ei-Suomalaista juutalaista saksaan suomalaisen, silloisen Valpon paallikon, Arno Anthonin ja sisaministeri Toivo Horellin paatoksella n. 8 ei-syntyperaista suomalaista Gestapolle.
(Nuo 8 olivat kuitenkin elaneet Suomessa jo jonkin aikaa)

Edellisten lisaksi Gestapon kasiin toimitettin 19 Neuvostoliitosta lahtenytta juutalaista, jotka olivat Suomen hallinnassa.

Vain yksi sailyi hengissa Birkenausta, Georg Kollman, entinen Itavallan kansalainen.

Viela pitaisi unohtaa moiset rikokset?

Nuo 8+19 ovat kuitenkin 27 liian monta ja Anthoni ja Horelli paasivat todella helpolla rikoksistaan, huolimatta Mannerheimin ja Presidentti Rytin yrityksista saada ao. holokaustin uhrit pelastettua.

--
Seppo P.

Vierailija
Agison
Mooseksen laki antaa kristityille ja juutalaiselle käskyn uhrata vuohi, jos on tullut nussittua orjatarta, jota tämän isä ei vielä ollut lunastanut vapaaksi...

Mikähän tämän jutun pointti oli... Joka tapauksessa Mooseksen lakia ei ole annettu kristityille. Ainakaan pakanakristityille. Tämä selviää lukemalla apostolien tekojen 15. luvun Jerusalemin kokouksesta.

Uusimmat

Suosituimmat