Miten tehdä/muokata liikkuvia kuvia?

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Miten voin muokata liikkuvia kuvia? Onko jotain ilmaisia ohjelmia millä voi muokata niitä?

Aattelin tehdä ystiskortin mainiolle ystävälleni.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (2)

Vierailija

Jos tarkoitat animoituja GIF-kuvia, joita joillain kirjoittajilla on kuvakkeenaan, niin niitä pystyy editoimaan esim. Animation Shopilla. Ennen Animation Shop tuli Paint Shop Pron kylkiäisenä ja molempia ohjelmia sai kokeilla 30 pv ajan ilmaiseksi.

En ole aivan varma tuleeko Animation Shop vielä samassa paketissa ilmaiseksi. Ainahan voit kokeilla etsiä netistä PSP:n vanhempia versioita. Animation Shop oli mukana ensimmäisen kerran Paint Shop Pron viitosversiossa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Joo, minulla taitaakin olla joku vanha paint shop pro ja animaatio sen mukana jossakin cdssä..jos vain löytäisisi sen..

Gimp ilmaisohjelman hain ja siihen plugin jutskan millä voi tehä animaatio kuvia, mutta ei siitä tajua erkkikään. Sain täytettyä kovoakin 2 gigan edestä kuvilla kun se alko niitä jossai vaiheessa tekemään..onneksi sammutinsen vähän ajan päästä kun meni hermot ruxuttamiseen..muuten ois ollu kovo täynnä.. Siinä dual-core prosessori kyllä näytti vahvuutensa kun kone toimi tökkimättä vaikka se loi niitä kuvia jatkuvalla syötöllä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat