uskaltaako tilinumeroa lähettää?

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Voiko tilinumeroa mitenkään käyttää väärin? Voiko pelkällä sillä saada vahinkoa aikasiksi? Joku ruotsalainen bösa(taino se on kyl nainen) tarvitsisi mun tilinumeron että se voisi lähettää rahat kirjoihin, mitä mä oon myymässä, mutta se vaikuttaa hieman vajaaälyiseltä niinkuin ruotsalaisilta voikin odottaa. (vastaa hitaasti jne.)

Sanokaas ny että voisiko se milläänlailla mahdollisesti pystyä kusettamaan tai tehä pahaa minun tililleni missä on paljon rahaa..5 numeroinen luku rahaa.

Vai haistatanko paskat sille bösalle?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (12)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Desi
Hankkikaa molemmat PayPal tili. Se toimii mainiosti ja turvallisesti.

Ei jaksa..liian moninmutkaista.

Volitans
Voihan se vahingossa maksaa niin paljon, että tilillesi ei enää mahdu ja joudut epäillyksi rahanpesusta.

Voi ei!! Mä en halua saada liikaa rahaa..sitten pian rosvotkin tulevat perään!

Vierailija

Joskus viime vuosituhannen puolella mun tilille ilmestyi 200 000 markan tilisiirto. Se tulostui otto-automaatin kuittiin. En vilkaissut sitä heti. Parin päivän kuluttua kaivelin lompsaani ja huomasin huikean saldon. Juoksin automaatille ja tulostin tilitapahtumat. Tilillä olikin taas lähemmäs nollasaldo.

Olin ollut markkarikas silloin.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Mulla oli kerran ollut yli 8 milj. mk tilillä, valitettavasti näkyi viipyneen vain puoli tuntia. Joku rosvo oli kai tyhjentänyt tilini huomatessaan houkuttelevan rahamäärän, kylläpä harmittaa tuollaiset lusmut.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Desi
Hankkikaa molemmat PayPal tili. Se toimii mainiosti ja turvallisesti.

Enpä olisi aivan varma. PayPal'lla ei tietääkseni ole vastaavaa talletussuojaa, kuin suomalaisilla pankeilla.

Suora tilisiirto on mielestäni kaikista turvallisin tapa siirtää rahaa.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Heti, kun kerkesin valitella menetetyistä rikkauksista, lähestyikin minua eräs "Ching-Hua Hsu, Executive Vice President, Head Auditor Wealth Management Division of Taiwan business Bank, Taiwan" ystävällisenä aikomuksenaan siirtää osa heidän tileiltään löytyneestä $44.5m USD summasta haltuuni.

Näin se päivä paistaa risukasaan.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
salai
Heti, kun kerkesin valitella menetetyistä rikkauksista, lähestyikin minua eräs "Ching-Hua Hsu, Executive Vice President, Head Auditor Wealth Management Division of Taiwan business Bank, Taiwan" ystävällisenä aikomuksenaan siirtää osa heidän tileiltään löytyneestä $44.5m USD summasta haltuuni.

Niin, se "m" tarkoittaa tuhannesosaa. Eli kokonaiset 0,0445 $ saat. Varmaan joudut vielä maksamaan oman pankin maksutkin, muutaman euron.

Sori, että pilasin päiväsi.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Volitans
salai

Niin, se "m" tarkoittaa tuhannesosaa. Eli kokonaiset 0,0445 $ saat. Varmaan joudut vielä maksamaan oman pankin maksutkin, muutaman euron.

Sori, että pilasin päiväsi.

Tuossa oli varmaan vain viaton kirjoitusvirhe. Etsin netistä hra Executive Vice Presidentin aikaisempia yhteydenottoja ja huomasin yli vuosi sitten tuolla tilillä olleen varoja vain $17.7M USD. Ilmeisesti muille ei ole ilmainen raha kelvannut ja tili on hyvien sijoitusten ansiosta turvonnut liikaa.

Ajattelinkin pyrkiä sellaiseen sopimukseen, että hän lähettää minulle vain tilin vuosittaisen tuoton. Minä puolestani lupaisin sijoittaa osan varoista (n. 5 €) tiäremiähelle perustettavaan yleishyödylliseen luftarinammusrahastoon. Näin käsittääkseni välttäisin verotuksenkin?

Vierailija
salai

Sanooko numero 419 sinulle mitään?
Kerro sitten miten miljooniasi olet käytellyt, jookos.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
murjaani
salai
. . .

Sanooko numero 419 sinulle mitään?
Kerro sitten miten miljooniasi olet käytellyt, jookos.
Tuli pieni ongelma, koska sikäläisen pankin tietojärjestelmä ei ilmeisesti hyväksy oikeata nimeäni (Mílttu-Biebö Ãnã). Voisiko joku lainata minulle identiteettiä rahojen siirron ajaksi?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Haistatin paskat sille spedelle..
vaikutti kusettajalta, mutta mahtavaa nallepuhia ei voi kukaan kusettaa.

Uusimmat

Suosituimmat